• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція господарської будівлі під котельню філії «Миролюбівська гімназія» Коднянського ліцею за адресою: вул. Петровського, 1А, с. Миролюбівка Житомирського району, Житомирської області»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 18 000,00 гривень Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».

Завершена

3 741 956.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 419.56 UAH
Період уточнення: 10.03.2023 14:59 - 01.04.2023 00:00
Відповідь надана

Питання

Номер: 0a4df451006445d3bb46f05d3096e123
Дата опублікування: 24.03.2023 13:06
Опис: У розділі 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 (Вимоги до учасника, переможця) до тендерної документації у пункті 9 Замовник встановив наступну вимогу згідно якої Учасник має надати: «Кольорову сканкопію чинної ліцензії та договору на програмний комплекс АВК або інший сумісний із ним». Зазначаємо, що наше підприємство для участі у цій тендерній процедурі уклало договір з підрядною організацією, відповідно до якого нам надані послуги з розрахунку ціни тендерної пропозиції та складання кошторису в програмному комплексі АВК. Чи можемо ми на виконання Вашої вимоги надати у складі нашої тендерної пропозиції копію відповідного договору з нашою підрядною організацією та Кольорову сканкопію чинної ліцензії нашої підрядної організації та договору нашої підрядної організації на програмний комплекс АВК?
Відповідь: «Шановний учасник. Ви можете надати у складі Вашої тендерної пропозиції копію відповідного договору з Вашою підрядною організацією, кольорову сканкопію чинної ліцензії Вашої підрядної організації та договору Вашої підрядної організації на програмний комплекс АВК. А також відповідні письмові пояснення. Дякую за запитання».
Дата відповіді: 27.03.2023 12:50
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога 2

Номер: 0b88c7fc21b74142aa1b03db4280ead0
Дата опублікування: 24.03.2023 13:05
Опис: У Розділі 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 45 Особливостей) Додатку №1 (Вимоги до учасника, переможця) до тендерної документації у пункті 3 Замовник встановив наступну вимогу: «….Аналогічні договори мають бути в кількості не менше двох та не старше п’ятирічної давності. Дозволяється надати діючі договори». Повідомляємо, що вимоги щодо року/років виконання аналогічних договорів звужують коло потенційних учасників, що можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі, а тому є дискримінаційною. Зазначене підтверджується публікацією АМКУ «Узагальнена практика Колегії АМКУ: типові причини оскарження закупівель» на власному веб-сайті за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel. Пропонуємо дослухатися до позиції органу оскарження, внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатися до органу оскарження.
Відповідь: «Шановний учасник. Вимога стосовно того, що аналогічні договори мають бути не старше п’ятирічної давності не є дискримінаційною вимогою, оскільки за останні п’ять років відбулися зміни в державних будівельних нормах та законодавстві по будівництву. Тому дана вимога є важливою для замовника. Крім цього, звертаємо увагу, що аналогічні договори можна подавати, починаючи з 2018 року. А також учасник має право надати і діючі у 2023 році договори, при умові надання відповідного листа-відгуку до такого договору. Дякую за запитання».
Дата відповіді: 27.03.2023 12:49
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога 1

Номер: 71331062bccf49eb864e6ec2cfaeb790
Дата опублікування: 24.03.2023 13:05
Опис: У Розділі 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 45 Особливостей) Додатку №1 (Вимоги до учасника, переможця) до тендерної документації у пункті 3 Замовник встановив наступну вимогу: «…….Дата видачі листа-відгуку не може бути раніше ніж було опубліковано оголошення про проведення даної процедури закупівлі». Повідомляємо, що зазначена вимога щодо надання листа-відгуку про співпрацю, виданого у визначений період звужує коло потенційних учасників, що можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі, а тому є дискримінаційною. Пропонуємо Вам ознайомитися із статтею: НАЙСМІЛИВІШІ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА: ПРАКТИКА АМКУ (https://infobox.prozorro.org/articles/naysmilivishi-diskriminaciyni-vimogi-zamovnika-praktika-amku). Такі вимоги оскаржуються. Тому просимо Вас, як відповідального Замвоника, який дотримується усіх принципів проведення закупівель, внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатися до органу оскарження.
Відповідь: «Шановний учасник. Зазначена Вами вимога стосується саме діючих договорів, тобто, якщо учасник надасть діючий у 2023 році договір, то йому необхідно буде надати лист-відгук із датою видачі останнього не раніше, ніж було опубліковано оголошення про проведення даної процедури закупівлі. Стосовно документального підтвердження виконаних (завершених) аналогічних договорів замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме: учаснику необхідно буде надати копії кінцевих довідок КБ-3, завірених належним чином відповідно до чинного законодавства, а також належним чином завірені копії листів-відгуків від замовника. Відгук повинен містити інформацію про суму договору підряду, суму виконаних робіт за виконаним договором, якість та своєчасність виконання робіт/послуг підрядною організацією, наявність чи відсутність зауважень та обов'язково містити наявність саме схвальної рекомендації замовника. Дякую за запитання».
Дата відповіді: 27.03.2023 12:49