• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Придбання та встановлення генераторів бензинових за кодом ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори

Придбання та встановлення генераторів бензинових за кодом ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори

Завершена

560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Період уточнення: 10.03.2023 11:51 - 15.03.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо технічного завдання

Номер: d7ce3e69f7ef49989da0d157e3ff38b7
Дата опублікування: 13.03.2023 16:26
Опис: Добрий день! Шановний Замовнику, просимо розглянути можливість і внести зміни в технічне завдання (Дод.2), які жодним чином не впливають на якість і продуктивність роботи генератора. Зміни стосуються параметру Ємність акумулятора, А*год 17. Зазвичай виробники для генераторів потужність 5 кВт встановлюють акумулятор ємністю від 9 А*год, цього достатньо для забезпечення електростарту і ефективної роботи. Просимо вказати параметр у вигляді діапазону: Ємність акумулятора, А*год 9-17. Дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику! Виходячи з того, що генератор перетворює оберти ротора на електроенергію, його потрібно обертати стороннім пристроєм, в даному випадку двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ). Для підтримання частоти змінного струму потрібно утримувати сталу кількість обертів в деякому діапазоні, щоб утримувати частоту під навантаженням. ДВЗ має видавати певну потужність, що розрахована враховуючи потужність генератора, ККД генератора та ККД ДВЗ. Тобто, ДВЗ підбирається заводом-виробником, щоб він міг працювати під максимальним навантаженням генератора тривалий час. Він не більший і не менший, а підібраний під задачу, а саме: мати кращий результат по співвідношенню: витрата палива до виконаної роботи (генерування електроенергії) л/кВт*год. ДВЗ, як правило, купується виробником генераторних установок у стороннього виробника. Виробник ДВЗ підбирає стартер враховуючи потужність двигуна, складність пуску такого двигуна в холодні пори року, достатню кількість спроб запуску двигуна виконаних підряд (в різну погоду), а от акумуляторна батарея (АКБ) підбирається по споживанню струму цього стартера під час старту та роботи. Основне завдання акумуляторної батареї – короткочасна подача на стартер великого пускового струму для старту роботи двигуна. Пусковий (стартерний) струм акумуляторної батареї – це найбільший показник сили струму, який потрібний для початку роботи двигуна. Ємність акумулятора (А*год) – це можливість акумуляторної батареї віддавати вказану силу струму протягом години. Іншими словами, чим більшою є ємність акумуляторної батареї, тим більшою є кількість спроб запуску двигуна і ефективної роботи електростарту, враховуючи кліматичні сезони і температури навколишнього середовища. Отже, АКБ підбирається під стартер, стартер підбирається під ДВЗ, ДВЗ під генератор. Менша АКБ встановлена на генераторну установку натякає на менший струм, що потрібний для стартера, отже слабший ДВЗ. Слабший ДВЗ явно не потягне потужніший генератор. Можна зробити висновок, що генератор з меншою ємністю акумулятора є менш потужним і йде з завищеними показниками. Також звертаємо Вашу увагу, що пікова потужність – це короткочасне навантаження до 2 секунд, а максимальна робоча - максимальна потужність, яку може видавати генераторна установка тривалий час і це різні показники. Виробник якісних генераторних установок, навряд буде встановлювати ДВЗ з великим запасом, адже більша витрата палива, дорожчий двигун. Таким чином, ця установка непомірно споживатиме паливо і буде дорожча, ніж у конкурентів. Отже, Замовник не буде вносити змін до тендерної документації щодо параметру у вигляді діапазону: Ємність акумулятора, А*год 9-17.
Дата відповіді: 15.03.2023 09:39