• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту

Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

240 570.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 202.85 UAH
Період уточнення: 09.03.2023 12:09 - 30.03.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 7cabd79a95f747ad8e5ab98c164704ee
Дата опублікування: 13.03.2023 15:59
Опис: Вимога:1.2 Довідка в довільній формі з інформацією про наявність в Учасника засобів вимірювальної техніки, а саме: прилад для вимірювання опору заземлення; мегомметр; прилад для вимірювання опору ізоляції, осцилографа. 1.3. Свідоцтва про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що зазначені в довідці, наданій на вимогу пункту 1.2. цього Додатку, які мають бути чинними на момент подачі тендерної пропозиції. Відповідно до кадрових вимог Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення 16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); Як вбачається, Постанова не містить вимогу для учасника мати осцилограф. Вимагаємо відредагувати вимогу про наявність обладнання, а саме видалити осцилограф.
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо Вам, що предметом закупівлі є Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту, тобто закупівля передбачає не лише спостереження, а і технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи передачі тривожних сповіщень. Технологічними вимогами щодо наявності матеріально-технічної бази, наведеними у пункті 24 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови) передбачено наявність осцилографу. Таким чином, Ліцензійні умови містять вимогу щодо наявності осциллографу. Внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 14.03.2023 11:38
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 288f530afda34a849f14786306c913b1
Дата опублікування: 13.03.2023 12:40
Опис: Добрий день! Шановний Замовнику, пунктом 1.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати інформацію про фактичну наявність у Учасника пульту пожежного спостереження (моніторингової станції) (надати документи про право власності Учасника на нього). Дана вимога є дискримінаційною для нас, як для майбутнього учасника, оскільки ми маємо пульт пожежного спостерігання, але не у власності, а в оренді, що не забороняється вимогами чинного законодавства. Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам надавати інформацію не тільки про власний пульт пожежного спостереження, а й про орендований. Дякуємо!!!
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Було внесено та оприлюднено зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 14.03.2023 11:37
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 9ea7bbe617cc4b96a6f08c7f83a9f06b
Дата опублікування: 13.03.2023 12:32
Опис: Добрий день! Пунктом 1.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати інформацію про фактичну наявність у Учасника не менше ніж 4 автомобілів для груп швидкого реагування. Дана вимога є для нас дискримінаційною, оскільки транспорт реагування використовується при здійсненні охоронної діяльності. Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування – транспортний засіб, що знаходиться у власності суб’єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об’єктах охорони. Група швидкого реагування – чергова команда підготовлених та укомплектованих працівників охоронної служби, які здійснюють патрулювання зазначеної частини міста чи його околиць. Предметом даної закупівлі є «Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту». Крім того зазначаємо, що згідно з розділом V наказу Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349 «Про затвердження Правил з пожежного спостерігання», при спрацюванні СПЗ об’єкта ППКП формує сигнал пожежної тривоги та передає його до СПТС, яка за визначеним каналом зв’язку передає його до ЦПТС ПО. Інформація про надходження тривожного сповіщення відображається та обробляється у ЦПТС ПО. Сигнал про несправність обробляється у ЦПТС ПО, а сигнал пожежної тривоги разом з карткою об’єкта в автоматизованому режимі передається до ОДС за територіальністю розташування об’єкта спостерігання для оперативного реагування. У разі перевищення регламентованого проміжку часу ЦПТС ПО автоматично передає сигнал пожежної тривоги до ОДС. Після отримання сигналу пожежної тривоги ОДС направляє у електронному вигляді до ЦПТС ПО підтвердження (квитанцію) про прийняття сигналу пожежної тривоги із зазначенням дати та часу його надходження. Сигнал пожежної тривоги обробляється ОДС для оперативного реагування. Все вищевикладене свідчить про те, що при спрацюванні системи пожежного захисту сигнал пожежної тривоги надходить до підрозділу територіального органу ДСНС України, що приймає та обробляє повідомлення про надзвичайні ситуації. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу щодо надання інформації про фактичну наявність у Учасника не менше ніж 4 автомобілів для груп швидкого реагування, оскільки предметом закупівлі є не охоронна діяльність, а послуги з обслуговування системи протипожежного захисту. Дякуємо!!!
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. На Ваше звернення було внесено та оприлюднено зміни до тендерної документації. Разом з тим, звертаємо вашу увагу, що Проєктом договору, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації, передбачено обов’язки Виконавця: - забезпечити прибуття персоналу в разі спрацювання сповіщувачів автоматичної пожежної сигналізації на об’єкти Замовника: у робочий час – не більше 2-х годин, у вихідні і святкові дні – 12 годин, час прибуття персоналу на об’єкти, обладнані системами автоматичного пожежогасіння, не більше 45 хвилин; - ліквідовувати несправності в роботі СПЗ, які можуть бути усунуті безпосередньо за місцем їх знаходження, у технічно можливий термін після отримання письмової (або по телефону) заявки від Замовника, забезпечити прибуття технічного персоналу протягом 3 (трьох) годин для усунення причин несправності за власний рахунок. Відповідно до пункту 23 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою КМУ від 23.11.2016 № 852, передбачено аварійний виїзд електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що 33 об’єкти, на яких буде надаватися послуга, розташовані по всій Одеській області. Для забезпечення виконання даної вимоги, Виконавець повинен мати транспорт в достатній кількості. Таким чином, дана вимога не містить дискримінаційного характеру, а лише гарантує якісне та своєчасне надання послуг. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 14.03.2023 11:36