• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Грунтовки

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Завершена

206 721.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період уточнення: 08.03.2023 15:04 - 13.03.2023 00:00
Відповідь надана

щодо поставки

Номер: 46fed74db9204cf39475fb1acc1e72d6
Дата опублікування: 10.03.2023 15:34
Опис: Шановний Замовнику, просимо зазначити чи можлива поставка всього обсягу продукції, що закуповується відразу після підписання договору однією партією? Якщо ні, то яка кількість партій передбачена
Відповідь: Так можлива поставка всього обсягу продукції, що закуповується відразу після підписання договору однією партією.
Дата відповіді: 13.03.2023 11:03
Відповідь надана

щодо договору

Номер: 31b117a6b4e14993acd4290445c49770
Дата опублікування: 10.03.2023 15:32
Опис: Шановний Замовнику, просимо привести п.13.10 у відповідність до п. 19 Постанови, зокрема, п2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Просимо врахувати, що крім наведеного переліку організацій, які видають довідки на платній основі, офіційним підтвердженням коливання ціни на ринку є дані органів статистики. Крім того, формулювання п.13.10 проєкту договору щодо обґрунтування непередбачуваного підвищення, спонукає Учасників завідомо завищувати ціну закупівлі виходячи із примарних прогнозів з огляду на триваючу війну рф проти України та довготривалу поставку. Наведене суперечить принципам державних закупівель визначених у законодавстві.
Відповідь: Додаток 3( Проект договору про закупівлю) є незміний та має відповідати вимогам тендерної документації.
Дата відповіді: 13.03.2023 11:01
Відповідь надана

щада договору

Номер: 9ca2fc6adca7457e9252826fab7c0e7f
Дата опублікування: 10.03.2023 15:30
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до п.13.7.Постачальник підтверджує, що на нього не поширюється мораторій, встановлений постановою КМ України від 03.03.2022 №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна в зв'язку з військовою агресією російської федерації (далі – Постанова). Пункти 13.8., 13.9. визначають подальші дії та санкції. Цілком поділяємо слушність пунктів, проте просимо внести зміни до пунктів 13.7-13.9 та поширити його на обидві сторони, а не лише Постачальника. Постанова поширюється на всіх суб’єктів господарювання. Постачальника, як і Замовник, має таке ж право бути певним, що його контрагент не підпадає під дію мораторію, визначеного Постановою.
Відповідь: Додаток 3( Проект договору про закупівлю) є незміний та має відповідати вимогам тендерної документації.
Дата відповіді: 13.03.2023 11:01
Відповідь надана

щодо договору

Номер: 78763caa952640eda57fc177ec672544
Дата опублікування: 10.03.2023 15:30
Опис: Шановний Замовнику, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непердбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Тому, критично важливою є юридична визначеність в цьому аспекті через що просимо включити до договору п. 11.6. наступного змісту: «11.6. Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) збройну агресію рф проти України та (або) її наслідки, що настали після укладання договору та безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором. Причинно-наслідковий зв'язок між обставинами непереборної сили наведеними в цьому пункті та неможливістю виконання /вчасного чи належного виконання зобов'язань за договором покладається на ту сторону, яка посилається на такі обставини.»
Відповідь: Додаток 3( Проект договору про закупівлю) є незміний та має відповідати вимогам тендерної документації.
Дата відповіді: 13.03.2023 11:00
Відповідь надана

щодо договору

Номер: 17400519b83d409c9720e0e904792fea
Дата опублікування: 10.03.2023 15:29
Опис: Шановний Замовнику, відвповідно до п. 10.1. Сторони, їх керівники, працівники, представники та посередники зобов’язуються дотримуватись вимог антикорупційного законодавства, Антикорупційної програми, Кодексу корпоративної етики та Комплаєнс-політики ДП «НАЕК «Енергоатом» у зв’язку з виконанням цього Договору, у тому числі не здійснювати дій (бездіяльності), що можуть трактуватися як корупційні чи пов’язані з корупцією правопорушення. Антикорупційна програма, відповідно до неї, розповсюджується на праціників Замовника. Замовник не може примушувати Постачальника дотримуватися своїх локальних нормативно-правових актів. При цьому, Кодексу корпоративної етики та Комплаєнс-політики ДП «НАЕК «Енергоатом» відсутні у відкритому доступі. Учасники не мають змоги взагалі з ними навіть ознайомитися. Разом з тим, п.10.5. проєкту договору передбачає санкцію за недотримання п.10.1, тобто і за недотримання Постачальником Антикорупційної програми, Кодексу корпоративної етики та Комплаєнс-політики ДП «НАЕК «Енергоатом». Виходячи з наведеного, просимо виключити з п.10.1. вимогу дотримуватися Постачальником Антикорупційної програми, Кодексу корпоративної етики та Комплаєнс-політики ДП «НАЕК «Енергоатом».
Відповідь: Додаток 3( Проект договору про закупівлю) є незміний та має відповідати вимогам тендерної документації.
Дата відповіді: 13.03.2023 11:00
Відповідь надана

щодо договору

Номер: f03bd51fd4c74a58ab51d4d038e77d30
Дата опублікування: 10.03.2023 15:29
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до проєкту договору, п. 6.1. Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Згідно п. 7.1. СОУ НАЕК 038:2021 Роботи з вхідного контролю повинні виконуватися відповідно до графіку поставки продукції в строк 30 робочих днів від дати надходження на склад або в строк, визначений договором. Таким чином, виходячи з наведеного, строк оплати становить 45 к.д.+30 р.д., тобто 90 к.д. Згідно умовам тендерної документації Покупець здійснює оплату кожної партії товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня одержання відповідної партії товару Покупцем. Відповідно до законодавства про публічні закупівлі умови договору не мають відрізнятися від умов закупівлі. Просимо привести проєкт у відповідність до умов закупівлі, та згідно п.7.1. СОУ НАЕК 038:2021 визначити в проєкті договору строк вхідного контролю: в день отримання товару на склад або встановити умови оплати: 30 банківських днів з моменту отримання товару Замовником.
Відповідь: Додаток 3( Проект договору про закупівлю) є незміний та має відповідати вимогам тендерної документації
Дата відповіді: 13.03.2023 10:59
Відповідь надана

щодо оплати

Номер: b3529c3bf4f14973be35b082b35e278f
Дата опублікування: 10.03.2023 08:17
Опис: Добрий день. У документах закупівлі Вами зазначено відтермінування платежу 45 календарних днів з дати поставки. Зараз, у період воєнного стану, бойових дій на території нашої країни, для нормального функціонування та розвитку економіки, необхідний і вкрай важливий швидкий рух коштів задля можливості нормальної роботи виробництв. Нестабільність цін, обмежена кількість наявної продукції не дає можливості постачальникам приймати участь у закупівлях на умовах такого довготривалого відтермінування оплати. Просимо скоротити цей термін не більш як до 20 днів з відповідним коригуванням пункту договору. Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Відповідь: Термін оплати має відповідати вимогам тендерної документації
Дата відповіді: 13.03.2023 10:58