• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга з монтажу пожежної сигналізації

Торги не відбулися

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
Період уточнення: 07.03.2023 16:29 - 08.04.2023 00:00
Відповідь надана

Протипожежні двері

Номер: fa790d206c854cd9babc6d5ec0d1efdb
Дата опублікування: 09.03.2023 12:31
Опис: В Технічному завданні (в пункті 16) у вас передбачена така робота: Монтаж конструкцій дверей протипожежних; Одиниця виміру - т; Кількість - 0.41174 . Тобто Ви вказали лише вагу дверей, а саме 411,74 кг. Але не надали характеристик даних дверей, а саме їх розмірів і кількості. Ми як потенційний учасник не розуміємо, чи це вам потрібні одні двері вагою 411,74 кг. Чи вам потрібно 4 (чотири) двері, вагою кожна 102,953 кг. Вкажіть необхідну кількість дверей та їх розміри
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за увагу до закупівлі, необхідна кількість дверей 5, розміри: 2070*940, 2030*970, 2230*1070, 2070*970, 2070*940. При бажаному огляді об’єкту просимо упевнитись в правильності зазначених розмірів, оскільки це може призвести до додаткових витрат.
Дата відповіді: 15.03.2023 10:47
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 7588edd68ae248aaaafa0e5a9208b2f3
Дата опублікування: 08.03.2023 12:04
Опис: вимога:Копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт за предметом закупівлі, про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі яких базуються системи пожежної сигналізації та система оповіщення, за об’єктом Замовника. Відповідно до кадрових вимог Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Таким чинов, відповідно до діючого законодавства для виконаня робіт та надання послуг виконавціробіт повинні мати відповідну кваліфікацію а саме кваліфікацію електромонтера охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду та алагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування - не нижче 4-го розряду. дана квалфікаця підтверджується документами про присвоєння відповідної робітничої кваліфікації (дипломи, посвідчення, світоцтва про присвоєння кваліфікаці). Вимога про наявність у виконавців робіт копії документів, що підтверджують проходження спеціального проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт за предметом закупівлі, про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі яких базуються системи пожежної сигналізації та система оповіщення, за об’єктом Замовника. є дискримінаційною, адже не передбачається діючим законодавством. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до статті 22 п.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» зазначена вимога не є дискримінацією учасників, зазначений сертифікат та навчання може отримати кожен. Замовник не вбачає у вимозі аргументації, та не вважає доцільним. Те що працівники мають освіту електромонтера, ще не гарантує, що вони вміють працювати з тим чи іншим обладнанням, та якщо і вміють, то мають достатню кваліфікацію. Ми достатньо натерпілися не кваліфікованих спеціалістів, котрі занижають ціну, а потім не знають що робити, й іноді краще аби нічого не робили! Дякуємо за увагу!
Дата відповіді: 15.03.2023 10:47
Відповідь надана

Довідка з банку.

Номер: d1a4e9ffa90f4209918421d4f0249b87
Дата опублікування: 08.03.2023 12:01
Опис: Вимога: З метою підтвердження можливості вчасного та належного надання послуг учасники у складі своєї пропозиції мають надати довідку з обслуговуючого банку з залишком коштів не менш ніж 10% очікуваної вартості предмета закупівлі. Довідка повинна надаватись у вигляді оригіналу, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа із накладанням електронного підпису чи печатки банківської установи, що видала довідку чи особи, яка підписала довідку, тощо. Також, довідка повинна бути датована не раніше оголошення про проведення цієї процедури. Дана вимога є дискримінаційною, адже подати тендерну пропозицію зможуть лише ті учасники, які мають на рахунку не менше 75 000,00 грн. Учасник, який активно веде господарську діяльність, постійно здійснює закупівлю матеріалів, оплачу надані іншими контрагентами послуги, виплачує заробітну плату робітникам, а не зберігає на своєму банківському рахунку кошти. Ч.2 ст.16 закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник може встановити вимогу до учасника щодо документально підтвердженої інформації про його відповідність, у тому числі, і такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Про надання довідки з банку з певною сумою на рахунку тут не йдеться. Вимагаємо видалити дану вимогу.
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за увагу до закупівлі та пильність, за вашими зауваженнями будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 15.03.2023 10:47
Відповідь надана

Огляд

Номер: 66eb4bb6a0254240b8abf1b8969219a6
Дата опублікування: 08.03.2023 11:37
Опис: Вимога: З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасник повинен в період до закінчення терміну подання пропозицій обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись послуги, виконати необхідні огляди обладнання, та подати в складі пропозиції Акт обстеження об`єкту, за підписом представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість.
Відповідь: Шановний учаснику, ми дякуємо вам за увагу до нашої закупівлі, та вашу пильність! Замовник не вбачає у зазначеній вимозі дискримінаційної складової, усі бажаючі взяти участь у Закупівлі мають змогу до кінця прийому пропозицій відвідати об‘єкт за для ознайомлення із об‘ємом робіт/послуг, що повинні бути надані. Замовник нагадує та наполягає, що зазначена вимога існує лише для чіткого розуміння об‘ємів послуг /робіт, що закуповуються, за для досягнення максимальної економії, та у той же час максимальної якості робіт/послуг, що будуть надані. Система, що є предметом закупівлі, частково розширяє, та будує нову систему, що буде інтегрована, саме тому учасник повинен оглянути й на основі своїх спостережень надати коректну пропозицію. Також наголошуємо, відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними; виходячи з вищевказаного зазначена вимога не є дискриміційною, оскільки має цілком обгрунтовану мету. Також маємо зазначити, що за для конфеденційності учасників при огляді, підписання, та обстеження учасників, створені усі умови, а якщо за для обстеження об’єкту ‚учасник має долати якісь нереальні бар’єри та труднощі, не зрозуміло як такий учасник планує надавати послуги, залучення субпідрядних організацій в обхід системи публічних закупівель - неможливо.
Дата відповіді: 15.03.2023 10:46
Відповідь надана

Щодо обладнання

Номер: 11276c25befb48cd97b08a1e0c933dd3
Дата опублікування: 07.03.2023 19:58
Опис: Добрий вечір. Скажіть, будь ласка, чи є затверджений проект щодо предмету закупівлі: "Послуга з монтажу пожежної сигналізації" і чи передбачається використання еквівалентного обладнання? Адже відповідно до п. 4 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено: "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"." Просимо внести зміни до тендерної документації та додати до обладнання "або еквівалент".
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за увагу до закупівлі та пильність, за вашими зауваженнями внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 15.03.2023 10:46