• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія (з урахуванням витрат постачальника, послуг з передачі електричної енергії для ПРАТ "НЕК"УКРЕНЕРГО"")

Завершена

5 512 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 562.50 UAH
Період уточнення: 07.03.2023 17:00 - 12.03.2023 00:00
Відповідь надана

розподіл

Номер: 4824e9aa862e423ead6ee0457aca0d5e
Дата опублікування: 09.03.2023 11:21
Опис: Шановний Замовник! Чи має постачальник включати вартість послуг з розподілу до ціни тендерної пропозиції?
Відповідь: Шановний учаснику, в Додатку 1 Замовником визначено ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Технічна специфікація щодо предмету закупівлі: Найменування Товару Одиниця вимірювання Кількість Активна електрична енергія (з урахуванням витрат постачальника, послуг з передачі електричної енергії для ПРАТ "НЕК"УКРЕНЕРГО"") кВт/год. 1 050 000 Послуг з розподілу до предмету закупівлі не включено.
Дата відповіді: 09.03.2023 18:31
Відповідь надана

Дата укладення договорів

Номер: 422f84df076943bf853229ae700eaa7e
Дата опублікування: 09.03.2023 07:43
Опис: Вами внесено зміни і зазначена у тендерній документації вимога від учасників надати «не менше 2 (двух) які укладені в 2020р. - 2023 р.» Дана вимога тендерної документації в частині обмеження дати аналогічного договору саме за 2020-2023 р. суперечить положенням чинного законодавства. Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У пункті 3 частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» дано право Замовнику встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Законом не обмежений критерій наданого аналогічного договору за сумою договору, датою укладення, періодом виконання тощо. Таким чином, штучне встановлення не передбачених ст. 16 кваліфікаційних критеріїв суперечить вимогам законодавства та призводить до дискримінації учасників. Дана позиція одностайно визначена у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наприклад, Рішення від 05.05.2021 № 9842 (UA-2021-04-12-002203-c), рішення від 14.01.2021 №511 (UA-2020-12-18-015905-c), рішення від 28.10.2020 № 20101 (UA-2020-09-08-002744-c) тощо. На підставі вищезазначеного, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про обмеження щодо аналогічних договорів за датою. Слід зазначити, що ринок електричної енергії впроваджено з 2019 року, тому учасники мають право надавати аналогічні договори за будь-який період.
Відповідь: Шановний учаснику, де ви бачите в тендерній документації обмеження надання аналогічних договорів за датою? Замовник просить надання аналогічних за предметом договорів які укладені в період 2020-2023роках. Слід зазаначити що з 1 липня 2019 року купівля-продаж електроенергії здійснюється на декількох платформах. Це ринок на добу наперед (РДН), внутрішньодобовий ринок (ВДР), ринок двосторонніх договорів (РДД) та балансуючий ринок (БР). РДД: Частина виробленої електричної енергії ДП «НАЕК «Енергоатом» та ПрАТ «Укргідроенерго» реалізується на аукціонах з продажу електроенергії за допомогою платформи «Українська енергетична біржа». Обсяги, які купуються на РДД продаються населенню за цінами встановленими НКРЕКП. Крім того, взаємовідносини між виробниками та споживачами або енергопостачальниками здійснюються за допомогою прямих договорів. Дані щодо об’ємів, що купуються/продаються за прямими договорами, завантажуються на платформу MMS (MARKET MANAGEMENT SYSTEM) для обліку виробленої/спожитої електричної енергії. РДН: купівля-продаж електричної енергії для юридичних споживачів на наступну добу за вільними цінами. ВДР: купівля-продаж електричної енергії відбувається за декілька годин до її споживання. Робота з РДН та ВДР здійснюється за допомогою платформи XМ/TRADE. БР – останній сегмент ринку. На ньому купується та продається електрична енергія яку спожили споживачі але яка не була попередньо замовлена та куплена.
Дата відповіді: 09.03.2023 20:37
Відповідь надана

Зміна ціни

Номер: b5f08864793d451c94151b5e053c1305
Дата опублікування: 08.03.2023 10:45
Опис: Пунктом 19 Особливостей визначено 8 пунктів підстав зміни ціни: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Дана норма є імперативною і встановлюється на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином, проєкт договору не відповідає положенням чинного законодавства, оскільки не містить вищезазначених пунктів. Просимо внести відповідні зміни та викласти у проєкті договору всі підстави зміни ціни, визначені законодавством.
Відповідь: Шановний учаснику в проекті договору про закупівлю зазанчено, що: істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей. Замовник не баче вимоги прописувати пункти в договорі.
Дата відповіді: 08.03.2023 11:06
Відповідь надана

Додаток 3 ТД

Номер: c2326f84e0e945fd956329004ac47111
Дата опублікування: 08.03.2023 10:43
Опис: У Додатку 3 тендерної документації вами зазначено, що переможець надає кінцеву тендерну пропозицію (за формою згідно Додатка 2). Пунктом 35 Особливостей визначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Таким чином, ціна зазначається учасником один раз при поданні тендерної пропозиції. Просимо вилучити цю вимогу, тому що вона не відповідає положенням чинного законодавства.
Відповідь: Шановний учасник будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.03.2023 11:06
Відповідь надана

кваліфікаційний критерій

Номер: 648cd85dd28447d3b0ba86ae2c5b3882
Дата опублікування: 08.03.2023 10:30
Опис: У тендерній документації вимагається від учасників надати «не менше 2 (двух) які укладені в 2020р. - 2022 р.» Дана вимога тендерної документації в частині обмеження дати аналогічного договору саме за 2020-2021 р. суперечить положенням чинного законодавства. Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У пункті 3 частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» дано право Замовнику встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Законом не обмежений критерій наданого аналогічного договору за сумою договору, датою укладення, періодом виконання тощо. Таким чином, штучне встановлення не передбачених ст. 16 кваліфікаційних критеріїв суперечить вимогам законодавства та призводить до дискримінації учасників. Дана позиція одностайно визначена у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наприклад, Рішення від 05.05.2021 № 9842 (UA-2021-04-12-002203-c), рішення від 14.01.2021 №511 (UA-2020-12-18-015905-c), рішення від 28.10.2020 № 20101 (UA-2020-09-08-002744-c) тощо. На підставі вищезазначеного, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про обмеження щодо аналогічних договорів за датою.
Відповідь: Шановний учасник будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.03.2023 11:06
Відповідь надана

Зміна істотних умов договору

Номер: 19319936966d4d40a79366adfb54a526
Дата опублікування: 08.03.2023 08:59
Опис: Шановний, Замовнику, у доданому Вами проекті договору не передбачені умови щодо зміни істотних умов договору про закупівлю, згідно п 19 Шановний, Замовнику, у доданому Вами проекті договору не передбачені умови щодо зміни істотних умов договору про закупівлю, згідно з частиною 5 стаття 41 Закону України «Про публічні закупівлі» що суперечить законодавству. Просимо привести договір до відповідності зо чинного законодавства. Просимо привести договір до відповідності зо чинного законодавства.
Відповідь: Шановний учаснку в Комерційній пропозиції проекту договору до тендерної документації зазанчено Зміна істотних умови Договору Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків:  визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;  перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;  перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей. Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Затвердити особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Дата відповіді: 08.03.2023 10:35