• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт проїзної частини вулиці (відновлення елементів благоустрою) на території Кочубеївської ОТГ Бериславського району Херсонської області (з розробкою проектної документації)

Торги відмінено

16 591 418.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 165 914.18 UAH
Період уточнення: 06.03.2023 12:04 - 07.04.2023 00:00
Без відповіді

Вимога у Додатку 2 до тендерної документації

Номер: 464948bb6c0c460aa910e6f51b45d0ac
Дата опублікування: 06.04.2023 11:42
Опис: Шановний Замовник! У Додатоку 2 до тендерної документації зазначено вимогу про надання Учасником закупівлі чинних на дату подання пропозиції сертифікатів Учасника на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016, на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT), на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018. Усі сертифікати на ім’я Учасника мають бути видані акредитованим НААУ органом з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації, що Учасник має підтвердити у складі своєї пропозиції. На наше звернення до органу з сертифікації щодо отримання підтвердження акредитації від НААУ, нам повідомили, що на стандарт «на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016» НААУ не має акредитації від IAF, відповідно ніхто на території України не має можливості видавати даний сертифікат з позначкою НААУ. Виходячи з вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації через неможливість виконання даної вимоги.
Без відповіді

Невідповідність тендерної документації вимогам діючого законодавства

Номер: 120ea9f7465d4715a5829d812c2a3f88
Дата опублікування: 05.04.2023 17:42
Опис: Шановний Замовнику! 1. Згідно зі статтею 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити зокрема наступну інформацію: кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Одночасно в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» відсутні обсяги робіт та витрат по ІІ етапу – капітальний ремонт проїзної частини вулиці (відновлення елементів благоустрою) на території Кочубеївської ОТГ Бериславського району Херсонської області. З урахуванням цього просимо пояснити яким чином розрахувати ціну тендерної пропозиції без обсягів запланованих робіт? 2. Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учаснику необхідно надати договірну ціну на базі зведеного кошторисного розрахунку відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753. Разом з цим вказана Методика визначає механізм формування вартості ремонту тільки "доріг загального користування", в той час як предметом закупівлі є капітальний ремонт проїзної частини "вулиці (елемент благоустрою населеного пункту)". Крім того зазначеною Методикою не передбачено таку форму як «договірна ціна на базі зведеного кошторисного розрахунку». З урахуванням цього просимо виключити з Тендерної документації дані вимоги. 3. Згідно пункту 5.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» Замовник надає в тендерній документації відомість обсягів робіт. Просимо врахувати вимоги зазначеної Настанови в тендерній документації, в тому числі щодо вимоги розрахунку договірної ціни за "укрупненими показниками вартості".
Відповідь надана

Вимоги в тендерній документації

Номер: 9272b116fb4f4c4ea8dde6d9aad85632
Дата опублікування: 10.03.2023 17:44
Опис: 1. У Додатку 2 до тендерної документації в п.11 завдання на розробку проектної документації вказано – «Врахувати розмір середньомісячної заробітної плати для працівників фактичну по підприємству (згідно розрахунку), але не нижче встановленої Мінрегіоном для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт – 3,8 відповідно до чинного законодавства України». Але після уведення в дію "Порядку з розрахунку заробітної плати" (який передбачений Настановою і Методикою), Мінрегіон більше не встановлює рівень заробітної плати. Немає у нас так званої "заробітної плати, затвердженої Мінрегіоном". Заробітну плату встановлює орган місцевого самоврядування. Тому просимо внести відповідні зміни в даний пункт та вказати конкретний розмір заробітньої плати. 2. В пункті 2 (Інша інформація) розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації вказано, що при визначенні вартості виконання дорожніх робіт, вартість дорожніх робіт та обладнання не повинна перевищувати їх загальної вартості передбаченої зведеним кошторисним розрахунком. Проте як це можливо виконати на даному етапі, якщо зведений кошторисний розрахунок відсутній. Просимо скасувати дану вимогу. 3. В пункті 2 (Інша інформація) розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації вказано, що вартість здійснення авторського нагляду не повинна перевищувати витрат передбачених зведеним кошторисним розрахунком. Проте як це можливо виконати на даному етапі, якщо зведений кошторисний розрахунок відсутній. Просимо скасувати дану вимогу. 4. В пункті 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації вказано, що необхідно надати «Зведену договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва. Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм). Вид договірної ціни – тверда...». Проте такий термін, як «Зведена договірна ціна» відсутній у нормативних документах (Настанові). Просимо скасувати дану вимогу як таку, яка не передбачена чинними нормативними документами.
Відповідь: Добрий день! Розрахунок договірної ціни необхідно здійснювати відповідно до настанови з визначення вартості будівництва, до тендерної документації будуть внесені зміни. Враховуючи, що процедуру закупівлі призупинено через скаргу, зміни до тендерної документації будуть внесені з урахування рішення органу оскарження.
Дата відповіді: 13.03.2023 15:39
Відповідь надана

Запит до Замовника щодо підтвердження досвіду виконання та об’ємів робіт

Номер: 089ea1c285d94f1f8fc9a3172d5ab5bb
Дата опублікування: 09.03.2023 14:44
Опис: У пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", у складі тендерної пропозиції учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у наведених обсягах, зокрема: влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1,8 км; Встановлення бортових каменів 3600 м. Для підтвердження інформації учасник має надати наступні документи: "копії виконаних договорів (з усіма додатками) Учасника (не менше одного) за останні п’ять років до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) з аналогічним предметом закупівлі (під аналогічними предметом закупівлі слід розуміти договори на виконання робіт з капітального ремонту вулиць і доріг міст та/або інших населених пунктів)". Викладені умови тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з огляду на нижчевикладене. При виконанні робіт з ремонту проїзної частини вулиці профільним (обов’язковим до застосування) нормативним актом є "Технічні правила ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів". Пункт п. 1.3 Технічних правил ремонту визначають, що дорожня розмітка наноситься у відповідності до вимог "Правила дорожнього руху" та ДСТУ 2587:2010 "Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування". В свою чергу, при виконанні робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування профільними (обов’язковими до застосування) нормативними актами є ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт" та П-Г.1-218-113:2009 "Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України". Згідно із 3.5.1 розділу 3.5 "Дорожня розмітка" П-Г.1-218-113:2009 "Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України" дорожня розмітка має виконуватись у відповідно до ДСТУ 2587 та затверджених схем організації дорожнього руху. З огляду на вищевикладене регламент робіт з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки як для капітального ремонту проїзної частини вулиці, так і для ремонту автомобільних доріг загального користування визначає ДСТУ 2587:2010 "Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування". Отже, досвід виконання робіт з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки у складі капітального ремонту автомобільних доріг загального користування є ідентичним (аналогічним) роботам з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки здійсненим під час ремонту вулиць. Щодо досвіду встановлення бортових каменів Пункт 1.4 Технічних правила ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів вказує, що номенклатури робіт ремонту (капітального, поточного) чи утримання вулиць та доріг, їх організацію здійснюють відповідно до Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів. В свою чергу п. 3.7 Порядку проведення ремонту визначає, що ремонтні роботи виконуються з дотриманням вимог та норм ДБН В.23-4:2007 "Споруди транспорту. Автомобільні дороги". У відповідності до п. 13.1 ДБН В.23-4:2007 "Споруди транспорту. Автомобільні дороги" облаштування автомобільних доріг технічними засобами, зокрема транспортними та пішохідними огорожами різних типів, необхідно виконувати відповідно до ДСТУ 2587, ДСТУ 2735. Разом з тим, ДСТУ 2735 "Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила застосування. Вимоги безпеки дорожнього руху" наказом ДП «УкрНДНЦ» № 434 від 20.12.2017 був замінений на ДСТУ 8751:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги", який изначає порядок улаштування бордюрів, складовою яких є бортові камені. З огляду на вищевикладене регламент робіт із встановлення бортових каменів як для капітального ремонту проїзної частини вулиці, так і для ремонту автомобільних доріг загального користування визначає ДСТУ 8751:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги" Отже, досвід виконання робіт із встановлення бортових каменів у складі капітального ремонту автомобільних доріг загального користування або будь-яких інших об’єктів благоустрою є ідентичним (аналогічним) роботам із встановлення бортових каменів під час ремонту вулиць. Також слід зауважити, що використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи нанесення горизонтальної розмітки та встановлення бортових каменів є однаковими без залежності від площі чи обсягів виконаних робіт. Учасник, що має менший досвід виконання робіт, ніж вказаний у тендерній документації, зможе так само якісно виконати ці роботи у більшому об’ємі. З огляду на це, вважаємо, що у відповідності до ч. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вправі вимагати, щоб учасники мали досвід виконання робіт із нанесення горизонтальної розмітки та встановлення бортових каменів. Все! Без прив’язки до досвіду капітального ремонту проїзної частини вулиць та без прив’язки до об'ємів робіт, оскільки це є проявом дискримінації учасників закупівлі. Вищевикладені доводи підтверджуються практикою Антимонопольного комітету України (наприклад рішення: № 8550-р/пк-пз від 21.08.2018, № 7065-р/пк-пз від 03.06.2019, № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020). ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" не має достатнього для участі в цій закупівлі досвіду виконання робіт із нанесення горизонтальної розмітки та встановлення бортових каменів у складі договорів капітального ремонту проїзної частини вулиць, але має досвід виконання цих робіт у складі договорів з іншим (тотожним) предметом. Таким чином, Товариство є заінтересованою особою і має "правомірні очікування" та "законні сподівання" на участь у закупівлі. Втім, з огляду на вимоги тендерної документації тендерна пропозиція Товариства буде автоматично відхилена на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям. Згідно із ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Законом України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на усе вищевикладене, ПРОСИМО внести зміни до пункті 3 "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" Додатку 1 тендерної документації із викладенням його умов про досвід виконання робіт за переліком без прив’язки до об'ємів робіт та без прив’язки до досвіду капітального ремонту проїзної частини саме вулиць і доріг міст та/або інших населених пунктів.
Відповідь: Добрий День! Відповідно до пп.2 п.45 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Згідно з даною нормою Замовником встановлено у Тендерній документації та додатках кваліфікаційні критерії, в т.ч. досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Зважаючи та той факт, що Замовник не бажає отримувати можливий негативний досвід, з потенційним Підрядником, в якого відсутній досвід з виконання аналогічних робіт за видами та обсягами, в частині неналежного нанесення в т.ч. горизонтальної розмітки та встановлення бортових каменів, - Замовником власне і встановлені у документації відповідні вимоги до аналогічного договору. Відповідність Учасника зазначеній вимозі тендерної документації є ознакою його компетентності та передумовою виконання Учасником своєчасно і в повному обсязі, тобто належно, договірних зобов’язань. Відсутність чи зміна даного критерію в подальшому може вплинути на якість та терміни виконання потенційним Підрядником робіт або ж взагалі унеможливить їх виконання Учасником через відсутність відповідного досвіду. Саме тому, вимога щодо надання аналогічного договору Учасником тендерної пропозиції, що підтверджує досвід робіт в необхідних виконаних обсягах за ключовими видами робіт під час капітального ремонту вулиць і доріг міст та/або інших населених пунктів, не є дискримінаційною та такою, що порушує принципи проведення закупівель.
Дата відповіді: 13.03.2023 12:06