• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

1 420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 100.00 UAH
Період уточнення: 06.03.2023 10:43 - 11.03.2023 00:00
Відповідь надана

щодо центру обслуговування

Номер: 15b8e427f22243118dabb8481bb090c1
Дата опублікування: 06.03.2023 16:16
Опис: відповідно до вимог додатку № 3 до тендерної документації Замовник вимагає наступне: "9. Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. З огляду на вищевикладене, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність в місті Житомирі центру обслуговування споживачів, якщо він обслуговує більше 50000 споживачів, або довідку в довільній формі про наявність в місті Житомирі окремого структурного підрозділу (посадової особи) учасника роздрібного ринку, якщо він обслуговує менше 50000 споживачів. В довідці обов'язково вказати місце розташування, посаду, ПІБ та контактного телефону керівника (посадової особи). Наведена у довідці інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником." Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та протиправною, адже жодний чинний НПА не містить вимог до постачальників, які обслуговують менше 50000 споживачів створювати окремі структурні підрозділи чи призначати посадових осіб в будь-яких регіонах країни. Таким чином ви штучно звужуєте кількість потенційних учасників у своїй закупівлі. Населений пункт в якому проводиться закупівлі розташований за 40 кілометрів від обласного центру (місто Житомир), дорога до нього займає близько години. Невже Замовник буде возити акти в м. Житомир в структурний підрозділ свого постачальника у м. Житомир? Послуги пошти будуть значно дешевшими і ефективнішими. Більш того вже давно існує електронний документообіг переваги якого дозволяють Замовникам взагалі нікуди не рухатись і економити бюджетні кошти! Таким чином встановлення такої вимоги дозволяє брати участь у закупівлі тільки тим учасникам які мають окремий структурний підрозділ чи посадову особу у м. Житомир, що явно дискримінує безліч потенційних учасників торгів в тому числі і нас. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації
Відповідь: Шановний учасник, на Вашу вимогу повідомляю, що Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси як замовників так і постачальників. Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50 000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50 000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з веденим в дію воєнного стану. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашої установи такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцезнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав’язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час, на території Житомирської області є в наявності центри обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Вважаємо, що намір Замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принципи, встановлені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 07.03.2023 09:40
Відповідь надана

щодо проекту договору

Номер: 5cb01b99acb042a1857ecbbc38f70dd7
Дата опублікування: 06.03.2023 16:05
Опис: Шановний Замовнику! Опублікована Вами тендерна документація не відповідає положенням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі - Особливості). пункт 5.2 частини 5 розділу ІІІ не відповідає пункту 44 Особливостей, п. 3.1. частини 3 розділу V також не відповідає пункту 41 Особливостей. Також проект договору (конкретно п. 15.8.) не відповідає пункту 19 Особливостей. Пропонуємо внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність з чинним законодавством.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за Вашу зацікавленість нашою закупівлею та на вашу пропозицію, щодо внесення змін в умови тендерної документації, повідомляємо - пропозиції розглянуті та взяті до уваги.
Дата відповіді: 07.03.2023 17:17