-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них
Завершена
135 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
Період уточнення:
03.03.2023 14:18 - 24.03.2023 23:00
Відповідь надана
Власний пульт спостереження
Номер:
fcecfe46c4aa47d487b52509513e1a63
Дата опублікування:
23.03.2023 17:18
Опис:
Добрий день! Шановний Замовнику, пунктом 1.2 Додатку № 1 та пунктом 4 Додатку № 2 вимагається надати власний пульт спостереження.
Дана вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки маємо пульт спостереження, але в оренді, що не забороняється нормами чинного законодавства.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам надавати пульт спостереження як власний, так і орендований.
Дякуємо!!!
Відповідь:
Добрий день! За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо , що відповідно до п. 28 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 3 статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 316. Цивільного Кодексу України «правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, НЕЗАЛЕЖНО ВІД ВОЛІ ІНШИХ ОСІБ». Договір оренди пульту цілодобового пожежного спостереження залежно від волі інших осіб може бути дострокове розгорнуте. З метою надання послуг належного рівня Замовником обґрунтовано встановлена вимога щодо наявності у Учасника наявність права власності на централізований пульт цілодобового пожежного спостереження.
Дата відповіді:
24.03.2023 18:04
Відповідь надана
Заміна обладнання за власний кошт?
Номер:
fa5efa5db858409d8ee4baf3a4c06ca8
Дата опублікування:
07.03.2023 15:38
Опис:
"Учасник надає згоду, що у разі перемоги у процедурі закупівлі, за необхідності, погоджується здійснити за власні кошти заміну приймально-контрольних приладів на які підключені системи пожежної сигналізації, встановлені на об’єктах Замовника."??????????????????????????????????????????????????????????????
Так обладнання коштує 8000-15000 гривень за одиницю, а у вас 9 об'єктів. Це потенційні невизначені витрати у розмірі до 140000 грн, що більше вартості вашої закупівлі! Ви створили потенційний важіль впливу на учасника, який ви можете застосувати, а можете і ні. Цим ви відлякуєте усіх учасників хто не "працює" з вами, чи що? Видаліть цю вимогу з документації, це ж маячня, для людей зі здоровим глуздом звісно!
Відповідь:
У зв’язку з тим, що «Виконавець» несе певну відповідальність згідно Договірних умов, за працездатність СПС, у випадку виходу зі стою обладнання, як з вини «Замовника» та і «Виконавця» - СПС повинна бути відновлена в терміни встановлені нормативними документами
Дата відповіді:
08.03.2023 14:05
Відповідь надана
Посвідчення про проходження психіатричного огляду?
Номер:
75e8f42eeaa94e159bde4e64891bc6fe
Дата опублікування:
07.03.2023 15:13
Опис:
В пункті 2.3 Додатку 1 у вас вимагаються якісь посвідчення. Ви самі ж чітко визначили документи які потрібно надати: висновки, сертифікати, довідки. При цьому пишете: "надати відповідні посвідчення". Посвідчення до чого? До медичних висновків та довідок? То таких не існує.
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесені до ТД
Дата відповіді:
08.03.2023 14:06
Відповідь надана
електростанція?
Номер:
b85c73f302b34ae4a92235787b35afb4
Дата опублікування:
07.03.2023 15:07
Опис:
У ліцензійних вимогах читко зазначено: "Приміщення операторного залу центру приймання тривожних сповіщень забезпечуються основним та резервним джерелом електроживлення". Які ще міні електростанції та джерела безперебійного живлення? Що за маячню ви придумали? Ви що знущаєтесь з учасників та законів? Чи закони пишуться не для вас? Приберіть цю маячню божевільного з документації та дотримуйтесь чинного законодавства. У статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що окрім передбаченого цим законом Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ (!!!) та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Де в законодавстві передбачається наявність якихось міні електростанцій?
Відповідь:
У ліцензійних вимогах чітко зазначено: Приміщення операторного залу центру приймання тривожних сповіщень (далі – ЦПТС) забезпечуються основним
та резервним джерелом електроживлення. У зв’язку з енергетичної кризою в країні «Замовник» хоче бути впевнений, що резервне джерело електроживлення ЦПТС витримає у випадку планового, або позапланового стабілізаційного відключення.
Саме для цього просимо надати обладнання, яке використовується в якості резервного живлення, а саме: міні електростанції/генератори/або блоки безперебійного живлення.
Відмовідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Дата відповіді:
08.03.2023 14:13
Відповідь надана
яке обладнання
Номер:
2e96d256a69142beb7c37f10d65cf288
Дата опублікування:
07.03.2023 14:53
Опис:
Пунктом 1.5 Додатку 1 ви вимагаєте наявність спеціального сертифікованого обладнання для роботи на висоті, яке пройшло спеціальне випробування та придатне до експлуатації. Будь ласка зазначте яке саме обладнання має бути сертифіковане, і відповідно до яких стандартів. Також надайте перелік хоча б декількох лабораторій до яких можуть звернутись учасники. У відкритому доступі відсутній перелік атестованих лабораторій та їх сфери діяльності, на відміну від переліку акредитованих лабораторій на сайті НААУ. Ми як учасник взагалі не маємо жодного поняття яке обладнання сертифікувати, відповідно до яких стандартів потрібна сертифікація та до якої лабораторії звертатись. З огляду на відсутність інформації у відкритому доступі складається враження, що ця вимога орієнтована під певного учасника, який має старе свідоцтво про атестацію (з огляду на те, що у ЗУ "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" та ЗУ "Про метрологію та метрологічну діяльність" відсутня інформація про атестацію лабораторій, окрім того, що атестати акредитації ще тимчасово дійсні). З огляду на це ваша вимога є дискримінаційною та просуває інтереси певного учасника, адже інформація про атестовані лабораторії відсутня у вільному доступі, атестати про акредитацію більше не видаються вже більше року, надати протокол від акредитованої лабораторії ви не дозволяєте, що випробовувати ви не вказуєте, які стандарти використовувати ви не зазначаєте. Все що можуть учасники лише здогадуватись, що ви від нас хочете. Внесіть зміни в документацію та чітко зазначене - що, де та за якими стандартами випробовувати!
Відповідь:
На даний час люба організація має право виконувати випробування даного обладнання згідно Наказу міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013р. № 966 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07.
Дата відповіді:
08.03.2023 14:13
Відповідь надана
Лабораторія
Номер:
b668379a6fc24bc8b66b581986c52b1d
Дата опублікування:
07.03.2023 14:32
Опис:
Пунктом 1.5 Додатку 1 ви вимагаєте акти випробування на обладнання та приладдя виконані атестованою випробувальною лабораторією (яка має свідоцтво про атестацію (видане органом з оцінки відповідності, акредитованим Національним агентством з акредитації України, згідно ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»). Таких документів не існує, як і поняття атестації лабораторії, вже як декілька років.
Відповідь:
Роботи на висоті належать до робіт з підвищеною небезпекою. На даний час люба організація має право виконувати випробування обладнання згідно Наказу міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013р. № 966 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07.
Дата відповіді:
08.03.2023 15:12
Відповідь надана
сертифікати ISO
Номер:
5345aa26f2054cadaa4977aa2e2a9c11
Дата опублікування:
06.03.2023 12:51
Опис:
чинність сертифікатів ISO до 31.12.2023 та вимога щодо видачі їх органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, згідно ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» є дискримінаційною, та такою, що неодноразово оскаржувалась в АМКУ. Для економії нашого і вашого часу рекомендуємо ознайомитись з рішенням в закупівлі UA-2021-11-01-0022257-b та вилучити дискримінаційні вимоги. В іншому разі нами буде направлена скарга в АМКУ, що лише затягне час проведення процедури закупівлі.
Відповідь:
Замовник з метою забезпечення якісного та ефективного процесу виконання послуг вважає за доцільне зазначити в тендерній документації інформацію щодо надання у складі пропозиції копію сертифікату на відповідність ДСТУ ISO, що виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, згідно ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Дана вимога в повній мірі правомірна та є засвідченням того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів та є компетентним. Також, як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Враховуючі наявність 9 об’єктів, замовник повинен бути впевненим у можливості переможця закупівлі надати відповідні послуги якісно та в встановлені терміни. Нам, як замовнику, доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість надання послуг належної якості. При організації закупівлі та послуг замовник насамперед керується інтересами забезпечення нормальної роботи на об’єктах, де одночасно може перебувати багато людей, в тому числі для забезпечення якісного виконання послуг підрядною організацією відповідної кваліфікації, включаючи роботу з обладнанням, що в подальшому буде забезпечувати протипожежну безпеку. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаного документа, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників.
Дата відповіді:
08.03.2023 15:14
Відповідь надана
медичні окляди та сертифікати працівників
Номер:
afd373e37f5841ebb70f134d120ba330
Дата опублікування:
06.03.2023 12:47
Опис:
п.2.3 Додатку 1 : "На працівників, вказаних в цьому абзаці, також мають бути надані документи про проходження попереднього (періодичного) огляду працівників відповідно до положень наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (Карта або Довідка), сертифікати про проходження психіатричного огляду, сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду та висновок психофізіологічної експертизи. Надати відповідні посвідчення." Вичерпні кадрові вимоги викладені в Постанові 852, і вона не передбачає наявності зазначених документів. Дана вимога неодноразово оскаржувалась нами в АМКУ. Для економії часу рекомендуємо ознайомитись з рішенням АМКУ в закупівлі UA-2022-06-08-006000-a і привести ТД у відповідність до вимог законодавства.
Відповідь:
Щодо кадрових вимог викладених в Постанові 852, дана Постанова стосується отримання ліцензії на провадження господарської діяльності та не має ніякого відношення до наказів Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» працівники, які працюють з небезпечними та шкідливими умовами праці підлягають періодичному огляду та наказу МОЗ № 651 від 18.04.2022р. «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин», які безпосередньо обов’язкові для проходження для можливості виконання без погіршення стану здоров'я професійних обов'язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу
Дата відповіді:
08.03.2023 11:51
Відповідь надана
матеріально-технічна база
Номер:
4339391e98b748189ba60315871a016e
Дата опублікування:
06.03.2023 12:41
Опис:
Додаток 1, п.1.3 -1.5, а саме: Наявність власної вимірювальної електролабораторії , Протокол(-и) перевірки та випробування електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг , Наявність спеціального сертифікованого обладнання для роботи на висоті, яке пройшло спеціальне випробування та придатне до експлуатації, та страхувального приладдя. Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази визначені Постановою №852, і вона не передбачає наявності вищезазначеного обладнання. Приведіть вимоги ТД у відповідність до чинного законодавства в іншому випадку ми оскаржимо ці вимоги через АМКУ, що тільки займе додатковий час на проведення процедури закупівлі.
Відповідь:
Зауважуємо, що Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, визначають вичерпний перелік вимог та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до п. 28 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 3 статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 ТД передбачено, що Технічне обслуговування устаткування протипожежної автоматики складається з:
- виконання регламентних робіт (планово один раз на місяць), які необхідні для збереження устаткування в робочому стані (відповідно переліку регламентних робіт вказаних в паспорті прибору, вимог ДБН В.2.5.-56:2014);
- ремонту устаткування протипожежної автоматики за викликом Замовника;
Вимогами ДБН В.2.5.-56:2014 передбачено періодичне вимірювання опору ізоляції, опору між металевими частинами приладів системи оповіщення тощо.
Замовник, вважає за доцільне зазначити в тендерній документації інформацію щодо надання у складі пропозиції свідоцтва про атестацію, що підтверджує у учасника наявність власної вимірювальної електролабораторії, та протокол(-и) перевірки та випробування електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг.
Наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії та перевіреного електроінструменту у потенційного учасника закупівлі являється свого роду гарантом наявності належного досвіду виконання зазначеного виду робіт та безпеки відвідувачів і працівників підприємства, і не порушує норми чинного законодавства України.
З приводу випробування обладнання для роботи на висоті в спеціальних лабораторіях, будуть внесені відповідні зміни, так як на даний час люба організація має правовиконувати випробування даного обладнання згідно Наказу міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013р. № 966 «Правила
охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07.
Дата відповіді:
08.03.2023 14:37