• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Трансформатори струму

Завершена

1 107 300.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 11 073.00 UAH
Період уточнення: 02.03.2023 14:55 - 10.03.2023 00:00
Відповідь надана

Про заангажованість об'явленого тендеру на трансформатори струму 0,66

Номер: 1318b04f00aa42478d79c242ceea9aab
Дата опублікування: 03.03.2023 16:11
Опис: Доброго дня шановна Тетяно Панько!!!         Вашим обленерго об'явлений тендер на трансформатори струму UA-2023-03-02-008935-a код 31170000-8 Трансформатори за ДК 021-2015 "ЄЗС", умови якого цілком сформовані під одного - конкретного виробника!!! Відсутній і загальноприйнятий, в таких випадках, термін як "або еквівалент"  Це дискредитація інших виробників - тим паче, вітчизняних виробників,  низьковольтних трансформаторів струму типу Т-0,66. Адже сьогодні, як ніколи Україна потребує сплати коштів в вітчизняний бюджет.          Представлені вимоги, які не являються принциповими, з технічної точки зору, але вони значно обмежують доступ інших виробників. Так Ви обмежили, для прикладу, габаритними розмірами трансформаторів, з десятими долями міліметрів, коли в шкафах, де вони встановлюються -/+ десятки сантиметрів !!!        "2.11. Габаритні розміри не більше: – для трансформаторів з номінальним струмом 150, 200, 300, 400 А; – для трансформаторів з номінальним струмом 500, 600 А - для трансформаторів з номінальним струмом 800А, 1000А, 1200А – для трансформаторів з номінальним струмом 1500А, 2000 А 125х75х98мм 170х75х98мм 132,5х66х54мм 169,6х66х54мм" . Так, якщо вказано: 132,5х66х54мм, а у нас  150х88х36мм, та 169,6х66х54мм, а у нас 175х95х36мм - то ми при любих рівноцінних чи кращих параметрах - ми будемо дискваліфіковані!         У ваших тендерних вимогах відсутня вимога про локалізацію - чому???  Даний вид товару підпадає під Постанову КМУ №861 “Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі". Адже локалізація введена з метою надання переваг вітчизняним виробникам в порівнянні з імпортованими товарами, тому що в період військового стану так важливо підтримувати економіку України сплатою податків до Державного бюджету, для фінансування  Збройних Сил України.         Виконання Законів про Метрологію - являється гарантією того, що товар який закуповується відповідає достатньому рівню якості. В відповідному розділі, Ви обов'язковою вимогою ставите застарілі документи, а саме:       6.1. Представлення сертифікату затвердження типу засобів вимірювальної техніки - Обов'язково - ця вимога застаріла - Згідно Закону України про Метрологію, та метрологічну діяльність, а також Закону України про Технічні регламенти. - Потрібен "Сертифікат перевірки типу засобів законодавчо-регульованої техніки згідно Постанови КМУ №94 2016 року за Модулем В, та Модулем F, або - D !!! 6.3. Представлення опису типу засобів вимірювальної техніки для Державного реєстру - Обов'язкове - Цей документ, згідно чинного законодавства про метрологію, втратив силу!!!        На нашу думку, під цей вид трансформаторів, схоже, попадають трансформатори фірми "НІК-Електроніка". По наявній  у нас інформації, вони повністю виготовлені в Китаї!!! Відповідно і податки сплачуються в казну Китаю, а не на оборону нашої країни - України.
Відповідь: Шановний Учаснику! Надаємо відповідь на Ваші питання: 1. Щодо відсутності терміну «еквівалент»: - Абзацом останнім Додатку №2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» прописана можливість надання еквіваленту. Прохання повторно уважно ознайомитись з документацією. 2. Щодо не застосування вимоги по локалізації: - дану тендерну документацію було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Постановою КМУ ”Про внесення змін до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 11.11.2022 р. №1261 встановлено, що вимоги, визначені п. 6-1 розд. X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922, не застосовуються до товарів та послуг, операції з постачання яких в рамках боротьби з COVID-19 звільнено від оподаткування ПДВ та сплати ввізного мита згідно з постановою КМУ від 20.03.2020 р. № 224 (далі – Постанова № 224). Саме змінами до Постанови № 224 Уряд 09.11.2022 р. вніс до переліку товарів, що будуть завозитись в Україну без сплати ввізного мита та ПДВ: генератори, трансформатори та інше обладнання, необхідне для відновлення та забезпечення стабільної роботи енергосистеми. Отже, попри те, що це обладнання наявне в переліку Закону № 922, вимоги до локалізації на нього тимчасово не розповсюджуються. 3. Щодо габаритних розмірів, вказаних в технічних вимогах: - це загальна практика покупця замовляти те, що потрібно згідно вимог до ящиків де встановлюються той чи інший товар. Розміри можуть бути рівні заявлених в технічному завданні, або менші. 4. Щодо неактуальних документів: до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Водночас зауважуємо, що електронна система закупівель створена для розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, а не для скарг стосовно Ваших можливих конкурентів. Зі своєї сторони хочемо наголосити, що ПРАТ «РІВНЕОБЛЕНЕРГО» створює всі можливі умови для поліпшення економіки України в умовах війні, в тому числі сплачуючи податки та збори відповідно до законодавства України.
Дата відповіді: 07.03.2023 16:29