-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія за ЄСЗ ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова)
Завершена
1 175 690.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 878.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 878.45 UAH
Період уточнення:
01.03.2023 11:08 - 06.03.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на територіїї Чернігівської області
Номер:
9dc180e01a584f95a20aceef8381abe8
Дата опублікування:
03.03.2023 16:58
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідаючи на вимогу учасника щодо Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Чернігівської області, Вами було вирішено задовольнити вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації стосовно вимог в ній викладених. Проте в новій редакції тендерної документації як і раніше присутні ряд вимог стосовно документального підтвердження або наявності на території Чернігівської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) або наявності власного окремого структурного підрозділу на території Чернігівської області або посадової особи, з робочим місцем на території Чернігівської області. Наголошуємо на дискримінаційність даних вимог (стосовно місця розташування в певному регіоні Україні) та просимо їх виключити з тендерної документації.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашого підприємства такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцязнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника. Що знову ж таки є актуальним особливо на сьогодні з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Донецької області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога Тендерної документації відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників.
Дата відповіді:
06.03.2023 08:43
Відповідь надана
відповідальність за якість електричної енергії
Номер:
57b5e862144a4f12b5caff526bb4bc7d
Дата опублікування:
02.03.2023 09:09
Опис:
Шановний Замовник.
Щодо вимоги Замовника відповідно п.4.3 додатку 3 тендерної документації «4.3. Параметри якості електроенергії в точках приєднання Споживача в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT).
Оцінка відповідності показників якості електричної енергії проводиться на проміжку розрахункового періоду, рівного 24 годинам.». пояснюємо:
ч.7 ст.72 Закону України «Про ринок електричної енергії» Оператор системи передачі та оператори систем розподілу забезпечують якість електричної енергії відповідно до укладених договорів.
п.1.1.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 - якість електропостачання - перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії;
п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням;
п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії.
п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту.
п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014).
п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії.
п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором.
п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання.
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО).
Постачальник електричної енергії несе відповідальність ВИКЛЮЧНО ЗА ЯКІСТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРЧНОЇ ЕНЕРГІЇ.
Для забезпечення постачання електричної енергії і у споживача і у постачальника в обов’язковому порядку має бути укладено договір на послуги з розподілу електричної енергії. Відповідно до вимог тендерної документації дана закупівля проводиться без врахування послуг з розподілу.
Отже, на підставі вищевикладеного просимо видалити п.4.3 з додатку 3 тендерної документації «4.3. Параметри якості електроенергії в точках приєднання Споживача в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT).
Оцінка відповідності показників якості електричної енергії проводиться на проміжку розрахункового періоду, рівного 24 годинам.». Дякуємо.
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації, якими даний пункт виключено
Дата відповіді:
02.03.2023 14:07
Відповідь надана
строк дії тендерної пропозиції
Номер:
3af83c469255460c927006cf3a9759f8
Дата опублікування:
02.03.2023 09:07
Опис:
Шановний Замовник.
В тендерній документації та додатках до неї є невідповідність, так умовами тендерної документації визначено, що "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, проте у разі необхідності строк може бути продовжений.", а в додатку 4 до тендерної документації ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ визначено, що "Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій." То який ще насправді строк дії тендерної пропозиції учасника? Внесіть однакові правильні значення такого строку в документи тендерної документації.
Дякуємо
Відповідь:
Внесено корективи у тендерну документацію
Дата відповіді:
02.03.2023 14:07
Відповідь надана
щодо групи А
Номер:
b8e7598620fb42d2be957f384371ad03
Дата опублікування:
02.03.2023 09:03
Опис:
Шановний Замовник.
Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Якщо на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи "А" - прохання надати орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту.
Дякуємо.
Відповідь:
Споживач відноситься до групи "Б"
Дата відповіді:
02.03.2023 14:09
Відповідь надана
АСКОЕ (група А чи Б)
Номер:
3ce9e23227084509ab40a4bf3f92d3f3
Дата опублікування:
02.03.2023 09:03
Опис:
Шановний Замовник.
Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/ група «Б»).
Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи “А” за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК.
Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а».
Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118.
Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку.
Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б».
Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору.
Дякуємо.
Відповідь:
Споживач відноситься до групи "Б" і відповідних приладів обліку не має
Дата відповіді:
02.03.2023 14:10
Відповідь надана
Проєкт договору
Номер:
4d552a2dba2b44ac959a251bb772db3b
Дата опублікування:
01.03.2023 15:49
Опис:
Шановний замовнику, згідно пп ДОГОВОРУ 3.3. Постачальник за цим Договором не має права вимагати від Споживача будь-якої іншої плати, що не визначена у Специфікації Товару, яка є Додатком 2 до цього Договору.
згідно Вашого проєкту договору додаток 2 - це ЗАЯВА-ПРИЄДНАННЯ до договору про постачання електричної енергії споживачу.
Просимо надати для ознайомлення Специфікацію Товару.
дякуємо
Відповідь:
Корективи внесено у новій редакції тендерної документації
Дата відповіді:
02.03.2023 14:11