-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір, Серветки паперові)
Завершена
36 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 360.00 UAH
мін. крок: 1% або 360.00 UAH
Період уточнення:
01.03.2023 10:28 - 08.03.2023 00:00
Відповідь надана
Добрий день, скажіть будь ласка можлива відстрочка платежу в 30 календарних днів?
Номер:
b7a5dbf34f89404597bec92c61e1b61d
Дата опублікування:
01.03.2023 10:45
Опис:
Добрий день, скажіть будь ласка можлива відстрочка платежу в 30 календарних днів?
Відповідь:
Оплата здійснюється після поставки товару (післяоплата).
Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом 100% оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). Для проведення оплати до рахунка додається накладна на товар.
Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок.
Дата відповіді:
01.03.2023 11:41