• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарби для дорожньої розмітки, емалі, грунтовка

Завершена

299 607.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 996.07 UAH
Період уточнення: 27.02.2023 11:55 - 05.03.2023 00:00
Відповідь надана

щодо аналогічних договорів

Номер: 2329153349494bffb3ffdb4aad46777a
Дата опублікування: 03.03.2023 11:30
Опис: Шановний Замовнику, Вами в п.6 Розділу ІІІ документації зазначено, що на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію договору щодо предмету закупівлі та копію акту про їх виконання. Натомість акт про виконання має відношення тільки до виконання робіт, а не поставки товару. При поставці товару підписується ВИДАТКОВА НАКЛАДНА. Просимо внести зміни до документації в цій частині, замінивши акт виконання на видаткову накладну. Сподіваємось на зважене рішення замовника!
Відповідь: У тендерну документацію внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 03.03.2023 16:54
Відповідь надана

щодо договору

Номер: 080de7a645be49899e9518dd7b91230c
Дата опублікування: 01.03.2023 14:09
Опис: Шановний Замовнику, в Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі- Постанова) Недотримання мораторію будь якою стороною має наслідок – нікчемність договору, у звязку із зазначеним прошу доповнити договір пунктом наступного змісту: «Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.».
Відповідь: Шановний Учаснику, у складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати довідку у довільній формі про те, що Учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. Крім цього, згідно п. 6.1 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі:є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Отже враховуючи вищевказані вимоги тендерної документації внесення додаткових положень до Договору не вбачаємо доцільним.
Дата відповіді: 02.03.2023 11:25
Відповідь надана

щодо договору

Номер: e9af983d67d4499ba911eed058c41425
Дата опублікування: 01.03.2023 14:08
Опис: Шановний Замовнику, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, крайна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непердбувачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. При цьому, існуючі пункти щодо форс-мажору не в достатній мірі регулюють наведений аспект, з огляду на актуальну практику та сьогодення. А з огляду на триваючі військову агресію рф проти України, при виникненні форс-мажору після укладання договору саме в цьому контексті можуть викликати потенційні спори та розбіжності. Задля врегулювання наведеного просимо включити до договору пункт наступного змісту: Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) збройну агресію рф проти України та (або) її наслідки, що настали після укладання договору та безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором. Доведення причинно-наслідкового зв'язку між обставинами непереборної сили наведеними в цьому пункті та неможливістю виконання /вчасного чи належного виконання зобов'язань за договором покладається на ту сторону, яка посилається на такі обставини
Відповідь: Шановний Учаснику, військова агресія рф проти України визнана форс-мажорними обставинами Листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1. Водночас, якщо після укладання договору для сторони настануть форс-мажорні обставини, внаслідок яких сторона не зможе виконувати свої зобовʼязання, вона повинна надати відповідний документ виданий Торгово-промисловою палатою України, який підтверджує наявність таких обставин та те, що саме ці обставини є причиною невиконання своїх зобов’язань.
Дата відповіді: 02.03.2023 11:22
Відповідь надана

щодо договору

Номер: 8d51214c361a4c678cbf5f390996ec5a
Дата опублікування: 01.03.2023 14:07
Опис: Швановний Замовнику, підтвердження обставин непереборної сили може бути здійснено різними профільними органами в залежності від характеру обставин форс-мажору. Отримання довідки ТПП для підтвердження форс мажорних обставин є платною і інколи займає тривалий час для оформлення або може недоцільним.Зважаючи на вище викладене, просимо викласти пункт 8.3. у наступній редакції: 8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або іншим уповноваженим органом.
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно п. 8.3 Договору Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України. Згідно ч. 1 ст. 14-1 ЗУ «Про Торгово – промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю. Сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб’єктів малого підприємництва видається безкоштовно. Жодних інших органів, які б засвідчували форс-мажорні обставини чинним законодавством не передбачено.
Дата відповіді: 02.03.2023 11:21
Відповідь надана

щодо договору

Номер: 677e976e000e4a7db076fbae4e5ec6fa
Дата опублікування: 01.03.2023 14:06
Опис: Шановний Замовнику, просимо додати до пункту 7.4. примітку за попереднім погодженням із Постачальником, адже стягнення суми штрафних санкцій із суми сплати за товар може призвести до низки порушень з боку бухгалтерського та податкового обліку. 7.4. Суми штрафних санкцій, зазначених у п. 7.2. та п. 7.3. Договору, виключаються із плати за Товар за Договором за попереднім погодженням із Постачальником.
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до ч. 1 ст. 526 ЦКУ зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Відповідно до ч. 1 ст. 610 ЦКУ порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання). Згідно ч. 1 ст. 611 ЦКУ У разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема:припинення зобов'язання внаслідок односторонньої відмови від зобов'язання, якщо це встановлено договором або законом, або розірвання договору; зміна умов зобов'язання;сплата неустойки;відшкодування збитків та моральної шкоди. Відповідно до ч. 2 ст. 612 ЦКУ Боржник, який прострочив виконання зобов'язання, відповідає перед кредитором за завдані простроченням збитки і за неможливість виконання, що випадково настала після прострочення. А відповідно до ч. 1 ст. 624 ЦКУ Якщо за порушення зобов'язання встановлено неустойку, то вона підлягає стягненню у повному розмірі, незалежно від відшкодування збитків. Враховуючи положення чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для попереднього погодження з Постачальником настання відповідальності за порушення умов договору.
Дата відповіді: 02.03.2023 11:21
Відповідь надана

щодо договору

Номер: 88db2d21f01c4a90b1c09294767cb991
Дата опублікування: 01.03.2023 14:05
Опис: Шановний Замовнику, Господарським кодексом України, у ст. 231 визначено, що за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. У звязку із вище викладеним прошу відкоригувати пункт 7.2 договору відповідно до діючого законодавства та викласти у наступній редакції. 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань за цим Договором Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 за кожен день прострочення від суми несвоєчасно поставленого Товару, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачує штраф у розмірі 7 % вказаної вартості.
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 231 ГКУ У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах. Тобто, законодавцем передбачено можливість визначити відповідальність положеннями Договору, а тому п. 7.2 відповідає чинному законодавству.
Дата відповіді: 02.03.2023 11:19
Відповідь надана

щодо договору

Номер: e4d5ef381c424801b95454f472e11ffe
Дата опублікування: 01.03.2023 14:04
Опис: Шановний Замовнику, згідно цивільного законодавства під комплектністю розуміється така єдність складових частин виробу, яка забезпечує можливість використання його за прямим призначенням Предметом договору є лакофарбові матеріали. Застосувати поняття некомплектності до лакофарбових виробів є недоречним, адже кожна одиниця товару є самостійною. У зв’язку із вище викладеним прошу внести відповідні зміни у п. 6.3.4. та викласти у наступній редакції: 6.3.4. При виникненні претензій по асортименту чи якості Товару, Постачальник повинен замінити неякісний Товар, або замінити Товар за асортиментом протягом небільше 5 (п’яти) календарних днів з дати отримання претензій від Замовника.
Відповідь: Відповідні зміни внесено у тендерну документацію
Дата відповіді: 02.03.2023 14:44
Відповідь надана

щодо договору

Номер: 4bdd0bc4e00e4343a2344146b2fa1ded
Дата опублікування: 01.03.2023 14:03
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до порядку оформлення та реєстрації податкових накладних визначених Податковим кодексом України та іншим нормативно правовими актами, податкова накладна оформлюється після факту відвантаження товару та підписання товаросупровідних документів. Пунктом 5.4. визначено обов’язок Постачальника надати податкову накладну при поставці товару що є неможливим і суперечить податковому законодавству. У зв’язку із зазначеним, прошу виключити податкову накладну з переліку документів, які Постачальник надає в день поставки товару Замовнику та викласти п.5.4. у наступній редакції: 5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи: - рахунок-фактуру; - видаткову накладну; - документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору; - товаро-транспортну накладну; - інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару. Постачальник реєструє податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг) в порядку та строки визначені податковим законодавством України.
Відповідь: Шановний Учаснику, п. 5.4. Договору передбачено, що при поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи: - рахунок-фактуру; - видаткову накладну; - податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг); - документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору; - товаро-транспортну накладну; - інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару. Згідно вищевказаного пункту Договору мова не йде, що податкова накладна передається в момент передачі товару, в той же час обовʼязковим документом при поставці Товару, який Постачальник повинен передати Замовнику є податкова накладна (в електронному вигляді через електронний документообіг), тому даний пункт у повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 02.03.2023 11:17
Відповідь надана

щодо договору

Номер: 9c8d2ff454be41d58a835b909fab9dec
Дата опублікування: 01.03.2023 14:02
Опис: Шановний Замовнику, у зв’язку із нестабільним електропостачанням, що спричинене ракетними обстрілами російської федерації критичної інфраструктури та іншими наслідками військової аргесії рф проти України, Постачальник може бути позбавлений можливості вчасно отримати електронний лист від Замовника про обов’язок Постачальника перерахувати зайво отримані кошти , що тягне за собою відповідні санкції. У зв’язку із зазначеним пропонуємо викласти пункт договору 4.7. у наступній редакції: 4.7. Постачальник зобов'язаний перерахувати грошові кошти, зайво або помилково отримані від Замовника, на поточний рахунок Замовника, не пізніше 3 (трьох) банківських днів з моменту відповідної вимоги Замовника, яка вважається отриманою Постачальником після закінчення 5 (п’яти) робочих днів з моменту відправки її Замовником на поштову чи електронну адресу Постачальника, вказану у реквізитах Договору та обов’язковим повідомленням Постачальника в телефонному режимі в день відправки повідомлення поштою
Відповідь: Відповідні зміни внесено у тендерну документацію
Дата відповіді: 02.03.2023 14:44
Відповідь надана

щодо договору п.2.7

Номер: 690648066cf940198e562f20ab406886
Дата опублікування: 01.03.2023 14:01
Опис: Технічними умовами виробника на лакофарбові матеріали визначено поняття строк придатності а не гарантійний строк на Товар. Строк придатності для лакофарбових матеріалів, що є предметом закупівлі обліковується від дати виготовлення, у звязку із зазначеним просимо внести зміни у пункт та викласти у наступній редакції: 2.7. Строк придатності на Товар повинен бути не меншим 12 місяців від дати виготовлення товару.
Відповідь: Відповідні зміни внесено у тендерну документацію
Дата відповіді: 02.03.2023 14:44