• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Відбілювач "Білизна", мило туалетне, зубна паста, зубна щітка, шампунь, мило господарське.

Завершена

121 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 606.75 UAH
Період уточнення: 31.01.2018 06:54 - 07.02.2018 12:00
Відповідь надана

1

Номер: 1f70856696a547dc9ef2710fe18f7db8
Дата опублікування: 02.02.2018 15:57
Опис: Так ніхто і не забороняє вам перевіряти якість товару. Навіщо вам представник? Ви можете не вважати це дискримінацією, але коли ви прописуєте вимоги відповідно до яких частина Учасників не мають можливості прийняти участь у тендері - це дискримінація. Жоден учасник, що знаходиться більше ніж в 100 км від вас не погодиться з такими умовами поставки, бо це невигідно. Це потрібно найняти співробітника який буде жити у вас в селі.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. На Ваше зауваження повідомляємо наступну відповідь. Встановлена вимога в Документації торгів щодо того, що приймання товару Замовником здійснюється тільки в присутності представника Учасника, не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників. Це обґрунтовується тим, що в документації Замовником та проекті Договору не передбачено, що представником від учасника має бути виключно співробітник Постачальника. В контексті документації це може бути будь-яка особа, яка буде належним чином уповноважена Постачальником на вчинення таких дій. Щодо Вашого запитання «…Навіщо вам представник?...», повідомляємо наступну інформацію. Відповідно до проекту договору, який передбачений по даній закупівлі, Замовником передбачено умови відповідно до який відбувається поставка товару, а саме: п.п.5.5. Замовник приймає Товар від Постачальника відповідно після перевірки якості товару та наявності усіх необхідних документів; п.п 5.7. Разом з товаром, Постачальник повинен надати Замовнику: оформлену належним чином видаткову накладну в 3-х екземплярах. Видаткова накладна підписується матеріально-відповідальними особами Постачальника і Замовника та скріплюється печатками; п.п5.8. Порядок прийому – передачі товару проводиться в нижченаведеному порядку: Особа, яка уповноважена поставити товар Замовнику повинна надати для ознайомлення уповноваженому представнику Замовника документи, що підтверджують повноваження даної особи постачати товар (паспорт, довіреність або доручення завірені належним чином). Постачальник власними силами проводить розгрузку товару з автотранспорту, яким було доставлено товар. Постачальник власними силами доставляє товар в приміщення Замовника. Якщо при прийманні Товару Замовником буде виявлена недостача, невідповідність якості чи прихований дефект Товару вимогам стандартів або супровідним документам – уповноважена особа Замовника має право: - прийняти поставлену частину Товару при недопоставці, склавши відповідний Акт у простій письмовій формі про фактичну кількість Товару представниками Замовника та Постачальника. На підставі вищевикладеної інформації інформуємо Вас про те, що під час поставки Постачальник в будь-якому випадку повинен забезпечити виконання вищезазначених умов Договору. А тому під час поставки товару повинна бути присутня належним чином уповноважена особа Постачальника. Чи це співробітник чи будь-яка інша особа для Замовника не є суттєвим. Єдина умова щоб ця особа була відповідним чином уповноважена на чинення дій, що передбачені Договором (довіреність тощо). Повідомляємо Вас про те, що ми є державною установою, яка утримається за рахунок державних коштів, і ми зобов’язані максимально забезпечити себе в належній поставці товару та в відповідні строки, які нам необхідні, задля належної і безперечної роботи закладу. Наявність уповноваженої особи Постачальна при поставці, нам гарантує те, що уразі невідповідності поставленого товару, сторони договору будуть мати змогу вирішити питання одразу по факту, підписавши відповідні документи, щодо якості, кількості чи комплектності товару. Все це зекономить для нас час щодо вирішення питання, яке виникло. Оскільки не потрібно надсилати повідомлення Постачальнику, а потім чекати відповіді, доводити факт того, що товар не якісний і т.д. , а в крайньому випадку взагалі доводити неналежне виконання Договору через суд. Тому не вбачаємо в наших діях жодних дискримінаційних вимог, тим більше порушення нори законодавства з питань публічних закупівель. Замовник не має змоги розробити таким чином документацію щоб вона задовольняла кожного окремо взятого учасника торгів. Це фактично зробити не можливо!!!
Дата відповіді: 06.02.2018 11:46
Відповідь надана

Проїзд, закупівля продукції

Номер: fe66b041b71b4308861bbb2df9cff580
Дата опублікування: 02.02.2018 15:12
Опис: Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка: 1. В рамках близького розташування вашого закладу до зони воєнних дій, чи немає обмежень (дозволів, довідок, тощо) до в'їзду автотранспорту з товаром в ваше селище? 2. Закупівля вами товару буде проводитись одноразово, чи протягом року мілкими партіями? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Дякуємо за запитання.В наше селище не має обмежень для в'їзду.
Дата відповіді: 02.02.2018 15:27
Відповідь надана

Щодо не дискримінації учасників

Номер: 33104c5a6467466eb8f51ae8f848529e
Дата опублікування: 02.02.2018 14:55
Опис: Скажіть будь-ласка. Чим обумовлена вимога документації: "Приймання товару здійснюється тільки в присутності представника Учасника."? Враховуючи ваше місцезнаходження, чи не вважаєте ви, що така вимога є "трохи" дискримінаційною? Наприклад якщо ваш Постачальник знаходиться у Києві. Для постачання товару співробітнику Постачальника потрібно буде виїхати з Києва о 4 годині ранку, для того щоб поставити товар у ваш робочий час відповідно пункту 5.2 проекту договору. Або виїжджати увечері, щоб відвантажити товар зранку. А після цього витратити ще пів для на дорогу назад. Дані вимоги суттєво обмежують коло Учасників, що суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 6 вашої власної документації.
Відповідь: Дякуємо за запитання.Ми не вважаємо ці вимоги дискримінаційними, с приводи того що,нам як замовникам, треба перевіряти кількість та якість товару, що закуповується за державні кошти.
Дата відповіді: 02.02.2018 15:22