• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Транспортні засоби спеціального призначення (панцеровані транспортні засоби (мобільні підрозділи банку на базі автомобіля))

Завершена

1 300 000.00 EUR з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 EUR
Період уточнення: 23.02.2023 17:52 - 07.03.2023 00:00
Відповідь надана

Уточнення, що до відповіді

Номер: 490fb59ccdef45a5b83a51635c88b2c0
Дата опублікування: 06.03.2023 21:49
Опис: Голові комітету з конкурсних торгів Ощадбанку України. п. Стринжа О.В. Шановний Замовник. Ваша відповідь абсолютно не освітлює не дає відповідь на поставлені питання від 4.03.2023. 1. Прошу надати інформацію які такі «індивідуальні особливості експлуатації мобільних підрозділів»(Згідно тлумачному словнику української мови (http://sum.in.ua/s/indyvidualjnyj) «індивідуальний – це «Властивий певній особі…не колективний.», що ж це за особа?) та необхідності виконання визначених банківських операцій» пов’язані з потужністю та об’ємом двигуна базового автомобіля? Якщо маються на увазі умови праці та безпека співробітників, які мають виконувати банківські операції, то ці параметри забезпечуються вимогами до конструкції надбудови, що не виникають питань. Можете обґрунтувати, яким чином впливають звуження конкретних параметрів базових шасі і як негативно вплине розширення рамок параметрів, що були запропоновані в попередньому листі? Наприклад вказати, що повна маса автомобіля може бути і вище 5000кг. 2. Ви стверджуєте, що «Технічні вимоги до Товару передбачають можливість використання, в якості базового, шасі більшості європейських виробників базових моделей малотоннажних комерційних транспортних засобів».Можливо керівництво банку хтось вводить в оману, то спеціально для Вас наводимо перелік європейських виробників базових шассі, які могли б бути базовими без тієї дискримінації, яка проявилась в технічних вимогах. Форд Транзіт, Рено Мастер, Івеко Дейлі, Фіат Дукато, Мерседес Спрінтер, Пежо Боксер, Фольксваген Крафтер, Сітроен Джампер. Попросіть своїх спеціалістів вказати, які з вищенаведених моделей відповідають Технічних вимог. З.Чергове нагадування про те, що «АТ «Ощадбанк» не є Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 2), тому не зобов’язано керуватися нормами цього Закону при здійсненні закупівель конкретних товарів, робіт і послуг» викликає питання: а яким документом керуються службові особи банку, який регламентує іх діяльність, що передбачає контроль з боку держави Україна за використання в тому числі державних коштів? Просимо надати конкретні відповіді на запит від 4.05.2023р. та на данний уточнюючий запит та провести зміни в Технічному завданні в частині параметрів базового автомобіля. Конкуренція постачальників на різних базових шасі відкриває можливість визначити оптимальні витрати коштів, якими Вам доручено управляти.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником надано вичерпну інформацію стосовно технічних вимог до предмету закупівель у відповіді на попереднє запитання. Згідно аналізу, проведеного працівниками Замовника, вимогам Технічного завдання на закупівлю відповідають базові моделі малотоннажних комерційних транспортних засобів різних виробників/марок. Ваші вимоги необґрунтовані нормами законодавства. Документація торгів не містить умов, які дискримінують Учасників.
Дата відповіді: 07.03.2023 17:03
Відповідь надана

Невиправдано звужені технічні вимоги до базового автомобіля

Номер: 7e471ad67caf4c1f8ef7040a2e1e24d8
Дата опублікування: 04.03.2023 14:57
Опис: Голові комітету з конкурсних торгів Ощадбанку України. п. Стринжа О.В. Просимо надати роз’яснення та прийняти до уваги рекомендації щодо внесення змін в тендерну документацію. Ваша документація має дискримінаційні ознаки та має посилання на конкретний процес, чи параметри що характеризує конкретний продукт, а саме Форд Транзит, та унеможливлює участь інших потенційних учасників, що можуть використовувати базові автомобілі інших марок. Вимагаємо внести зміни! Відповідно до ч.4 Ст .23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".. В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обґрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками конкретної марки автомобіля конкретного виробника Ford, і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів. Учасники можуть запропонувати вам автомобілі інших марок, які можуть бути дешевші, більш економічні в експлуатації. Наприклад, обґрунтуйте вимогу по мінімальній потужності двигуна 170 к.с., а не 163 к.с. чи 158 к.с. Оскільки передбачається закупівля «ПАНЦЕРОВАНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ (МОБІЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ БАНКУ НА БАЗІ АВТОМОБІЛЯ), які мають приїхати в визначене місце і тривалий час, можливо робочий день, чи більше (можливо тиждень, чи місяць тощо) стояти й обслуговувати клієнтів банку. Швидкість, з якою буде стартувати та пересуватись цей автомобіль не має жодного значення, якщо він виготовлений на базі сучасного мікроавтобуса будь-якої марки, що випускається в ЄС. Те ж відноситься до обмеження робочого об’єму двигуна «не менше 1990 см3». Наприклад Фольксваген Крафтер з відповідними характеристиками має об’єм двигуна 1968 см3. При потужності 140 або 177 к.с. Панцеровий автомобіль такої конструкції має критичну для підвіски вагу. Чому тоді повна(тобто максимально допустима) маса автомобіля вказана тільки рівно 5000 кг? Не менше, зрозуміло, а як більше, наприклад у Фольксваген Крафтер – 5500 кг? Але ці всі характеристики вказані в Додатку № 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Пропонуємо внести зміни до Додатку № 2 документації, «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» В розділі 1. Технічні характеристики. Технічний параметр Технічні характеристики та комплектація 1. Технічні характеристики Тип двигуна Турбодизельний двигун Робочий об’єм куб. см. Не менше 1 950 см3 Максимальна потужність Не менше 140 к.с. Коробка передач Механічна Тип кузова Шасі з кабіною та надбудовою Допустима повна маса автомобіля Не менше 5 000 кг Підвіска Підсилена, що підтверджується документами Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником обмежених характеристик є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі та виключити дискримінаційну вимогу по об'єму двигуна, потужності, повній масі та іншим характеристикам комплектації базового автомобіля. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за юридичні послуги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594 Згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема передбачено штраф у розмірі сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян накладається на службових (посадових) та уповноважену особу замовника у разі невідповідності тендерної документації до вимог законодавства.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до процедур закупівель АТ «Ощадбанк»! Щодо змісту запитання – звертаємо Вашу увагу на наступні обставини: 1) Технічне завдання на закупівлю складено виходячи з індивідуальних особливостей експлуатації таких мобільних підрозділів та необхідності виконання визначених банківських операцій. Технічні вимоги до Товару передбачають можливість використання, в якості базового, шасі більшості європейських виробників базових моделей малотоннажних комерційних транспортних засобів. 2) АТ «Ощадбанк» не є Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 2), тому не зобов’язано керуватися нормами цього Закону при здійсненні закупівель конкретних товарів, робіт і послуг.
Дата відповіді: 06.03.2023 16:42