-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування охоронної сигналізації)
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 700.00 UAH
Період уточнення:
23.02.2023 11:33 - 28.02.2023 00:00
Відповідь надана
вогнепальна зброя
Номер:
d91968e28c444e6b957c1c2ccd0dfe14
Дата опублікування:
27.02.2023 19:58
Опис:
Обов’язковою умовою є наявність у Учасника закупівлі форменого одягу відповідно до сезону, індивідуального обмундирування, вогнепальної зброї а також спеціальних засобів активної оборони та особистих відеореєстраторів (Боді-камери).
прибирить дискримінаційну вимогу, звужуєте коло учасників та надаєте перемогу тільки одному - носію вогнепальної зброї, що, навіть, в умовах ці\ї закупівлі її не має право застосовувати.
Відповідь:
Уповноваженою особою розглянуто Ваше запитання щодо можливості виключення з тендерної документації вимоги про наявність у Учасника закупівлі форменого одягу відповідно до сезону, індивідуального обмундирування, вогнепальної зброї а також спеціальних засобів активної оборони та особистих відеореєстраторів (Боді-камери).
За результатами розгляду повідомляємо про наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Згідно п. 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 ч.2 ст.22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Спільним наказом Міністерства оборони України та МОЗ України Про визначення механізму надання вторинної (спеціалізваної) і третинної (високоспеціалізованої) військовослужбовцям від 07.02.2018 № 49/180, Замовника визначено як один з базових закладів охорони здоров’я в області для надання медичної допомоги військовослужбовцям.
Указом Президента України № 63/22 від 23.02.2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України» та 64/22 від 24.02.2022, затвердженого Законом України «Про введення воєнного стану» від 24.02.2022, починаючи із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, по всій території України запроваджено воєнний стан.
На сьогоднішній день воєнний стан продовжено, військова агресія російської федерації триває, загроза терористичних атак та диверсій на сьогоднішні день існує.
У зв’язку вище викладеним закладом посилено вимоги до учасників закупівлі.
Крім того, Вами не наведено доводи щодо обмеження конкуренції у зв’язку з вище зазначеною умовою.
Враховуючи вище зазначене Замовник не вбачає необхідності внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
02.03.2023 12:15
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
7f822d4dd06248c5bd4bc1c3adea386a
Дата опублікування:
27.02.2023 09:19
Опис:
Вами встановлена дискримінаційна вимога до учасників, а саме: Інформаційна довідка про відповідність пункту централізованого спостереження вимогам державних стандартів України ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) «Пункт централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень категорії І і послуги з централізованого спостереження за підоохоронними об’єктами». На підтвердження Учасник в складі пропозиції надає копію сертифікату відповідності. Дана сертифікація розроблена управлінням охорони поліції, а отже займає монопольне становище. Дана вимога визнана АМКУ як дискримінаційна. Отже Керуючись чинним законодавством, вимагаємо прибрати дану дискримінаційні вимогу із документації та не обмежувати коло потенційних учасників, а навпаки сприяти максимальній економії бюджетних коштів! У разі ігнорування, будемо змушені оскаржувати дані дискримінаційні вимоги в АМКУ!
Відповідь:
Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне відповідно до п.20 ч.1 ст.1 ЗУ «Про стандартизацію» Стандарт – нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері. Відповідно до п.1 ч.1 статті 4 ЗУ «Про стандартизацію» метою стандартизації в Україні є: забезпечення відповідності об’єктів стандартизації своєму призначенню.
Наказом ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» від 18.12.2019 № 440 «Про прийняття та скасування національних стандартів» прийнято ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень. Вимога Замовника «Пульт централізованого спостереження, який повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Для підтвердження відповідності пульту централізованого спостереження вимогам ДСТУ EN 50518:2019 учасник надає скановану копію сертифікату відповідності» в першу чергу направлена на забезпечення відповідності Пульту централізованого спостереження своєму призначенню відповідно до Державного стандарту України.
Окрім цього, в долучених вами сертифікатах зазначено відповідність вимогам ряду ДСТУ, серед яких EN 50131:2014, EN 50136:2014, EN 50130:2014 Системи охоронної (тривожної сигналізації). Перераховані вами сертифікати ДСТУ не засвідчують ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень.
Отже, Вами жодним чином не аргументовано та не доведено наявність дискримінації щодо Учасників відносно згаданого ДСТУ. Зокрема учасники не мають жодних перешкод для отримання відповідного сертифікату, що виключає дискримінаційність умов тендерної документації.
Дата відповіді:
01.03.2023 14:28