• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги фізичної охорони, централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів

Торги не відбулися

6 533 835.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 669.18 UAH
Період уточнення: 22.02.2023 17:37 - 27.02.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги щодо службових собак

Номер: c28486a6d64a405a8ae30962bd22fd7e
Дата опублікування: 24.02.2023 18:02
Опис: Шановний Замовник! Поясніть будь-ласка чому Ви вимагаете у разі потреби посилення об'єкту собакою з дресирувальником а не екіпірованим нарядом з спеціальними засобами? Ви чудово розумієте, що наявність собак в більшості охоронних фірмах відсутня!Навіщо створювати такі вимоги під час військового стану коли необхідно економити бюджетні кошти?
Відповідь: Шановний ймовірний Учаснику, Замовником розглянуте Ваше запитання, за результатами чого повідомляємо наступне. Відповідно до чинного законодавства закупівля Замовником здійснюється на підставі наявної потреби у забезпеченні належної охорони об’єкта та громадського порядку на ньому. Слід зазначити, що з метою економії бюджетних коштів охорона об’єкту з залученням службового собаки-детектора з інструктором службового собаківництва здійснюється не на постійній основі, а лише за вимогою Замовника на підставі його письмових заявок, на період, що вказаний в таких заявках та на час державних свят, але не більше 10 разів протягом строку дії Договору. Крім того, аналогічне питання вже було предметом розгляду Замовником та нього була надана аргументована, законодавчо підкріплена, відповідь. Ще раз наголошуємо, що законність залучення службової собаки до охоронних послуг вже була неодноразовим предметом розгляду АМК України, попри це уповноважений орган не знайшов порушень вимог законодавства в частині залучення собаки та вимог щодо неї. Відповідно до викладеного, враховуючи законодавчу можливість залучення службових собак до охоронних заходів, Замовником не було порушення вимог діючого законодавства України.
Дата відповіді: 27.02.2023 15:14
Відповідь надана

Загальне питання

Номер: 7c175f9223a847529871a3188ea29bdb
Дата опублікування: 24.02.2023 14:30
Опис: 1. 1 добова мобільна група із використанням транспорту реагування повинна цілодобово знаходитись за адресою: м. Харків вул. Ярослава Мудрого, 26? 2.ВСтановлене обладнання належить Замовнику чи охоронним фірмам які Вас охороняють? 3. Яке охоронне обладнання встановлене на об'єктах?
Відповідь: Шановний ймовірний Учаснику, Замовником розглянуто Ваше запитання, за результатами чого повідомляємо наступне. Так, відповіді на Ваші запитання в повній мірі відображені в технічних вимогах, що є Додатком 4 до тендерної документації, в якій визначено: 1. Замовник має потребу у замовленні цілодобової охорони об’єкту Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції за адресою вул. Ярослава Мудрого, 26, м. Харків, мобільною групою із використанням транспорту реагування відповідно до умов Додатку 4 до тендерної документації; 2. Обладнання охоронного призначення, яке встановлено на об’єктах, належить Замовнику. Учасник за власний рахунок встановлює на об’єктах Замовника, де відсутнє відповідне обладнання, апаратуру та засоби охоронного призначення, які належать Учаснику; 3. На об’єктах встановлені засоби охоронного призначення за допомогою пультів централізованого спостереження та кнопки тривожної сигналізації.
Дата відповіді: 27.02.2023 15:12
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги щодо службових собак

Номер: 739539af76a24b3eb81dc1d8be249ee0
Дата опублікування: 23.02.2023 17:18
Опис: Вимога щодо наявності службових собак є дискримінаційною, так як відповідно до ЗУ "Про охоронну діяльність" суб'єкт охоронної діяльності не забов'язаний мати на балансі службових собак, тому просимо Вас видалити дану вимогу, та забезпечити рівні вимоги для всіх бажаючих прийняти участь в тендерній процедурі або ми вимушені будемо звернутись до АМКУ!
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуте Ваше запитання, за результатами чого повідомляємо про наступне. При розробленні та складанні тендерної документації Замовником дотримані вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та іншими нормативно - правовими актами у сфері публічних закупівель. Замовник наголошує, що чинне законодавство не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 3 частини другого статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність). Слід зазначити, що при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, Замовником було ретельно вивчено діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність, здійснено моніторинг процедур закупівель охоронних послуг на території України та рішень АМК України в сфері закупівель даного виду послуг. Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак. Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник при складенні технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Більше того, зазначаємо, що законність залучення службової собаки до охоронних послуг вже була неодноразовим предметом розгляду АМК України, попри це, уповноважений орган не знайшов порушень вимог чинного законодавства в частині залучення собаки та вимог щодо неї. В доповнення, слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюється, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Верховний Суд наголосив, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками. Тож, можливість залучення службового собаки прямо передбачена діючим законодавством України, а отже Замовник має право на якісні послуги, відповідно не порушив вимоги діючого законодавства України.
Дата відповіді: 24.02.2023 16:05
Відповідь надана

Уточнення по тендерній документації

Номер: e6547523d40d4ff9a6a18cb2eb266897
Дата опублікування: 23.02.2023 14:47
Опис: Доброго дня! Відповідно до Додатку № 4 Тендерної докментації "Технічні вимоги по забезпеченню охорони об’єктів" вимагаєте "Наявність на балансі Учасника службового собаки (Форма 03-1)" 1. Враховуючи кількість об'єктів (327 об'єктів) на території 5 областей яка кількість собак повинна бути у Учасника даної закупівлі? 2. Відповідно до проекту договору (Обов'язки Виконавця) а саме п. 6.3.15. За вимогою Замовника, на підставі його письмових заявок, на період, що вказаний в даних заявках та на час державних свят, але не більше 10 разів протягом строку дії Договору, Виконавець зобов’язаний забезпечити посилення охорони об’єкту Замовника, що вказана в заявці шляхом залучення службового собаки-детектора з інструктором службового собаківництва для проведення додаткового обходу периметру Об’єкта. Якщо в Учасника є можливість у разі необхідності виставити додатковий наряд для посилення охорони об'єкта з персоналом 3 чоловіка, тоді навіщо залучення собаки з інструктором службового собаківництва? Поясність будь-ласка!
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуте Ваше запитання, за результатами чого повідомляємо про наступне. При розробленні та складанні тендерної документації Замовником дотримані вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та іншими нормативно - правовими актами у сфері публічних закупівель. Замовник наголошує, що чинне законодавство не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 3 частини другого статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність). Слід зазначити, що при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, Замовником було ретельно вивчено діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність. Відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак. Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками. Таким чином при складенні технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток 4 до тендерної документації містить інформацію про кількість службових собак, їх необхідність та підстави для залучення. Замовник залишає за собою право вибору об’єкта, де планується залучення службової собаки. Адреса такого об’єкту буде зазначена Замовником в його заявці.
Дата відповіді: 24.02.2023 16:04