• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

постачання електричної енергії

Рішення сесії Бишівської сільської ради №428-26-VIII від 23.12.22 року

Завершена

117 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 585.00 UAH
Період уточнення: 22.02.2023 14:49 - 01.03.2023 00:00
Відповідь надана

Формула

Номер: e34a04461760487c838cde1fdd4dc610
Дата опублікування: 23.02.2023 15:28
Опис: Шановний Замовник, згідно Вашої тендерної документації передбачено формульний розрахунок ціни тендерної пропозиції, який передбачає собою складову: "Тпер ‒ тариф послуг оператора системи передачі (ціна регульованих послуг, яка затверджена регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови від 01.12.2021 від № 2454 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2022 рік»), грн/кіловат-година без ПДВ;". Замовником оголошено процедуру закупівлі 22.02.2023 року, згідно постанови НКРЕКП №1788 від 21.12.2022 року "Тариф на послуги з передачі електричної енергії, що діє з 01 січня 2023 року становить - 380,28 грн./МВт*год без ПДВ". Отже розрахунок відповідно до тендерної документації є завідомо хибним. Додатково звертаємо увагу, що тією ж формулою передбачено інший пункт: "Цпрогн.рдн. – прогнозована ціна РДН, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна на РДН (у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України (ОЕС України) за 20 днів листопада 2022 року за 1 кВт*год без ПДВ (3,44733 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаків після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua /Аналітичні матеріали / Огляди / Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за другу декаду листопада 2022 року з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1).". Так як процедуру закупівлі оголошено 22.02.2023 року, отже ціна електричної енергії за листопад 2022 року є абсолютно не актуальною та застарілою. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та актуального ціноутворення на ринку електричної енергії.
Відповідь: Доброго дня, дякую за запитання, зміни буде внесено.
Дата відповіді: 27.02.2023 12:02
Відповідь надана

ЦОС

Номер: 4a03a3e1fb5642a7a0a2259bc11865d8
Дата опублікування: 23.02.2023 15:20
Опис: Шановний Замовник, Вашою тендерною документацією зазначається: "Довідку про створення Учасником на території м. Києва власного або орендованого структурного підрозділу – Центру обслуговування споживачів (клієнтів) (вказати повну адресу: м. Київ, вул.____ буд.____ к. ____, інформацію про наявність власного або орендованого приміщення, в якому знаходиться власний структурний підрозділ та документ щодо підтвердження даної інформації (сканкопію договору оренди, датованої не пізніше одного місяця дати оприлюднення оголошення про дані торги або інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна) згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.".Дана вимога надати документ про підтвердження офісу учасника суперечить принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників електричної енергії виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства. Разом з тим Товариство додатково повідомляє, що на підтвердження інших кваліфікаційних вимог у Товариство наявний кол-центр згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. Відповідно до п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Наголошуємо, що окремий структурний підрозділ Товариства на території іншої області не передбачено жодними нормативно – правовим актом України, а є правом, які обслуговує електропостачальник до 50000 тисяч споживачів. Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності офісу Учасника на території Київської області для обслуговування клієнтів та прийому споживачів. Разом з тим просимо Вас терміново усунути дані порушення.
Відповідь: Доброго дня, якщо вами обслуговується менше 50 тис.споживачів слід надати документальне підтвердження.
Дата відповіді: 27.02.2023 12:01
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: fba22d45c24e4d50a755b0fbd9002863
Дата опублікування: 23.02.2023 15:06
Опис: Шановний Замовник відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації Вами вимагається: "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи (Додаток №5) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8 і 12 і 13 частини другої статті 17 Закону.", проте пунктом 44 Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року Кабінету міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" передбачено: "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.". Просимо привести тендерну документацію в відповідність до чинного законодавства.
Відповідь: Доброго дня, дякую за запитання, зміни буде внесено.
Дата відповіді: 27.02.2023 12:00
Відповідь надана

Фінансова спроможність

Номер: e6bf37cc84e54c868a6224f68cac4557
Дата опублікування: 23.02.2023 14:58
Опис: Шановний Замовник, відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації вимагається: "На підтвердження фінансової спроможності учасник надає Довідку в довільній формі про встановлення статутного капіталу товариства в сумі, що більше 400000,00 грн.". Вимоги щодо наявності фінансової спроможності регулюються пп.4 п. 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі": "Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.". Згідно пункту 29 Постанови від 12 жовтня 2022 року Кабінету міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" передбачено: "У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.". Отже вимога зазначена в складі тендерної пропозиції є неправомірною та дискримінаційною. Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству.
Відповідь: Доброго дня, дякую за запитання, зміни буде внесено.
Дата відповіді: 27.02.2023 11:59