-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 Дизельне паливо; 09132000-3 Бензин)
Торги не відбулися
14 980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 149 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 149 800.00 UAH
Період уточнення:
21.02.2023 14:59 - 26.02.2023 00:00
Відповідь надана
дискримінаційні умови технічного завдання
Номер:
accee822e7244cabac894771da19fd67
Дата опублікування:
23.02.2023 14:12
Опис:
Вважаємо
вимогу щодо кількості АЗС ( не менше чотирьох, які повинні бути розташовані в радіусі 5-ти кілометрів від бази Замовника (м. Мукачево, вул. Ужгородська, 17А), але при умові що одна з чотирьох АЗС повинна бути розташована в радіусі 1-ого кілометра від бази Замовника). що передбачена п. 2 Технічної вимоги - дискримінаційною. Відповідно до відкритих джерел, відповідність АЗС таким критеріям наявна лише в 1го учасника ринку. Таким чином, інші потенційні учасники не зможуть взяти учать в закупівлі та надати свої пропозиції, що призведе до порушення економічної конкуренції та обмеження кола учасників. Встановлення такого бар’єру як значна кількість АЗС може свідчити лише про застосування непрозорого підходу під час формування умов Тендерної документації, що дозволить «відсіяти» інших потенційних учасників та обрати переможцем учасника під якого було заздалегідь прораховано відповідні кваліфікаційні критерії.
Зважаючи на специфіку діяльності Замовника було б більш логічно та економічно вигідно змінити дискримінаційні пункти тендерної документації до наявності не менше 3х (в радіусі 7 км) АЗС або збільшити радіус до 10км. від бази замовника, та мінімум одна в радіусі 3 км від бази замовника. Внесення вищезазначених змін до Тендерної документації, жодним чином не вплине на кінцевий результат закупівлі, а лише дозволить створити конкурентні умови для Учасника та інших постачальників з метою отримання Замовником найнижчої ціни та якісних товарів. Ринок нафтопродуктів, які постачаються через АЗС, є стабільним в частині постійних учасників і мереж АЗС, які ними пропонуються, що зумовлено обов’язковим державним ліцензування діяльності з роздрібних продажів пального через АЗС, і якщо Замовник вважає, що встановивши вимоги у Тендерній документації, які обмежують коло учасників лише однією-двома мережами АЗС, він забезпечить безперебійну поставку палива за найнижчою ціною, то це не так. Саме через заздалегідь відому інформацію про мережу АЗС, яка потенційно зможе задовільнити вимоги Тендерної документації в чинній редакції, буде порушена економічна конкуренція і ціни закупівлі можуть бути значно завищені. При цьому Замовник отримає ту саму якість, яку б отримав, якщо б не звужував коло учасників вищевказаними умовами Тендерної документації. Шляхом внесення змін до Тендерної документації Замовник лише розширить коло учасників, що посилить конкуренцію та, відповідно, надасть можливість визначити найбільш економічно вигідну пропозицію.
Відповідь:
Вважаємо не дискримінаційною нашу вимогу щодо кількості АЗС ( не менше чотирьох, які повинні бути розташовані в радіусі 5-ти кілометрів від бази Замовника (м. Мукачево, вул. Ужгородська, 17А), але при умові що одна з чотирьох АЗС повинна бути розташована в радіусі 1-ого кілометра від бази Замовника). що передбачена п. 2 Технічної вимоги, з наступних підстав:
По-перше товар Поставляється не на базу Учасника (за паливом Замовник їде за свій рахунок та використовуючи свій час на транспорті та іде пішки з каністрами). Якби поставка пального здійснювалася на базу Замовника, то вищенаведені вимоги дійсно б були дискримінаційними.
По-друге заправленню майже щоденно підлягають 107 одиниць інструментів з двигунами внутрішнього згоряння, а саме: бензоріз, віброплита, молоток відбивний, оприскувач, смієтзбирач, травозбирач, кущоріз, висоторіз, бензопили, газонокосарки, мотокоси. Заправлення цих інструментів здійснюється з каністр які наповнюються виконавцями робіт, озеленювачами, механіком на АЗС до якої ідуть зазвичай пішки. Також генератори електроенергії від 7 до 44 kW в кількості 6 штук, які так само як і у випадку інструментів заправляються з каністр за якими зазвичай пішки ходить закріплена за ними відповідальна особа. 56 одиниць транспортних засобів як то вантажні та легкові автомобілі, мікроавтобус, розміточна машина, трактори та екскаватори потребують майже щоденне заправлення на АЗС. Тому Ваша пропозиція змінити пункти тендерної документації до наявності не менше 3х (в радіусі 7 км) АЗС або збільшити радіус до 10км. від бази замовника, та мінімум одна в радіусі 3 км від бази замовника аж ніяк у нашому випадку не є логічною та економічно вигідною для підприємства, оскільки витрачається робочий час водіїв, озеленювачів, майстрів, виконавців робіт та кошти територіальної громади міста на заправку вищеперерахованих інструментів, генераторів та транспортних засобів.
По-третє, відповідно до зазначених вимог тендерної документації Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС, які знаходяться в 5 км від місця знаходження Замовника, одна з яких повина бути в радіусі 1 км. Також слід зазначити що Учасник необмежений у праві побудувати АЗС, придбати від інших в тій кількості та на тій відстані яка необхідна для потреб Замовника.
Також зазначаємо, що вимоги тендерної документації повністю узгоджуються з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , а незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними. Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного підприємства, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити вимоги тендерної документації без змін.
Дата відповіді:
24.02.2023 14:30