• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони майна та приміщень

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період уточнення: 20.02.2023 17:44 - 25.02.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: bb98bcf6b912455d9d5b0d83c6d2cd1b
Дата опублікування: 21.02.2023 08:08
Опис: В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу до учасників, а саме: "3.5. Охоронці Учасника (не менше 3-х) мають пройти навчання та транспорт реагування повинен відповідати вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960. Для підтвердження надати у складі пропозиції свідоцтва про присвоєння кваліфікації охоронника (не нижче 3-го розряду), а також гарантійний лист про транспорт реагування, який має відповідні дозвола (зареєстрованого, як спеціальний (оперативний) не менше 10 одиниць, обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами тощо." Чому лише 10 автомобілів а не 110??? Чим ви керувалися, коли встановлювали дану дискримінаційну вимогу??? Приберіть дану дискримінацію та необмежуйте коло потенційних учасників. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!
Відповідь: Доброго дня, Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» відповідно до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 1 грудня 2022 року № 242 віднесено до переліку об’єктів критичної інфраструктури. Довідково: об’єкти критичної інфраструктури — об’єкти інфраструктури, системи, їх частини та їх сукупність, які є важливими для економіки, національної безпеки та оборони, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам. Указом Президента України від 6 лютого 2023 року № 58 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб. Оскільки, в умовах особливого правового режиму «Воєнний стан» об’єкти підприємства потребують посиленого захисту від посягань диверсійного та терористичного прояву, вимога кількості транспорту та груп обґрунтовується великою кількістю об»єктів підприємства критичної інфраструктури, тому для своєчасного реагування необхідно не менше 10 одиниць транспорту, які можут одночасно задіяні на декількох або на всіх об’єктах одночасно.»
Дата відповіді: 22.02.2023 11:35
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 51a8cc9d25e14a10862d5c66b3745654
Дата опублікування: 21.02.2023 08:04
Опис: В тендерній документації наявна дискримінаційна вимога до учасників, а саме: "3.2. Виконавець - суб’єкт охоронної діяльності, який має власні пульти централізованого спостереження, який відповідає вимогам ДСТУ ЕN 50518-1:2019, власний канал зв’язку та групи затримання у складі співробітників (не нижче 3-го кваліфікаційного розряду), озброєних вогнепальною зброєю та маючих засоби індивідуального захисту.". Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи (їх працівники мають право відповідно до чинного законодавства носити та використовувати вогнепальну зброю). Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі. Прописавши вимогу щодо наявності в охоронників власної вогнепальної зброї, Ви свідомо обмежили коло учасників, і в даній закупівлі прийме участь лише Управління поліції охорони, які зможуть виконати дану Вашу вимогу, не порушуючи норми чинного законодавсва. В усіх же інших учасників заздалегідь вже немає можливості (принаймні, законної) виконати вашу вимогу і відповідати вашому технічному завданню, що в свою чергу призводить до неможливості взяти участь у вашій процедурі закупівлі, бути визнаним переможцем. Дана вимога чітко і ясно прописана під Управління поліції охорони. На підставі вищевикладеного, вимагаємо переглянути свою вимогу про вогнепальну зброю, не створювати дискримінаційних умов під час проведення процедури закупівлі та не створювати "видимість" прозорої процедури закупівлі, тим паче відкритих торгів, при цьому прописуючи вимоги, які зможе виконати лише один учасник - Управління поліції охорони. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!
Відповідь: Доброго дня, Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» відповідно до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 1 грудня 2022 року № 242 віднесено до переліку об’єктів критичної інфраструктури. Довідково: об’єкти критичної інфраструктури — об’єкти інфраструктури, системи, їх частини та їх сукупність, які є важливими для економіки, національної безпеки та оборони, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам. Указом Президента України від 6 лютого 2023 року № 58 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб. Оскільки, в умовах особливого правового режиму «Воєнний стан» об’єкти підприємства потребують посиленого захисту від посягань диверсійного та терористичного прояву, вимога залучення до їх охорони структур, які на законних підставах можуть використовувати вогнепальну зброю, є обґрунтованою та відповідає політиці держави в умовах сьогодення
Дата відповіді: 22.02.2023 11:34