• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

електрична енергія

Завершена

3 845 318.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 57 679.77 UAH
Період уточнення: 18.02.2023 14:52 - 31.03.2023 00:00
Відповідь надана

ІКЦ

Номер: 74ef773c64dc4654ba677892467e2d45
Дата опублікування: 22.02.2023 14:56
Опис: Обґрунтуйте необхідність у вимозі надати: «Положення про ІКЦ Учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником ІКЦ або у разі відсутності ІКЦ - наказ про призначення уповноваженої особи, яка виконує функції ІКЦ або інший документ, який підтверджує наявність відповідних трудових правовідносин пов’язаних із виконанням функцій ІКЦ між Учасником та уповноваженою особою. (У разі наявності у документах інформації про заробітну плату, така інформація може бути прихована).». Чи можна дану вимогу прибрати взагалі із ТД? Дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику! Порядок постачання електричної енергії споживачу врегульовано рядом нормативно-правових актів, в тому числі «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» які затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312. Пункт 8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» передбачає, що «Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі з споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником». Пункт 8.3.17. цих Правил передбачає, що «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку». Таким чином, у відповідності до вимог вищезазначених положень п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. А споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме виїзду у відрядження на значні відстані, значних витрат робочого часу та коштів. При цьому, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчозакріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», а навпаки зобов’язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. В тому числі шляхом створення на територіях, де він має намір обслуговувати споживачів електричної енергії власних структурних підрозділів. Крім того, враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, замовник не вважає встановлену вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників чи порушує їх права, а також замовник не вважає, що вимоги тендерної документації порушують законодавство у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 24.02.2023 08:20
Відповідь надана

Щодо субпідрядника

Номер: 7120f478fa354aea9e205c67cc14f145
Дата опублікування: 21.02.2023 15:26
Опис: У ТД вимагається: Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг), а саме: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).» Проте, предмет закупівлі – товар. Просимо пояснити чому у ТД наявна вимога щодо залучення субпідрядників? Вимоги чинного законодавства дають можливість залучити субпідрядників у випадку постачання товарів?
Відповідь: Шановний Учасник! Надайте довідку в довільній формі щодо незалучення/ залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.
Дата відповіді: 22.02.2023 14:50
Відповідь надана

Щодо центру обслуговування споживачів

Номер: d810463ba82c4e3da2eea19e2d9f07a3
Дата опублікування: 18.02.2023 15:06
Опис: Повідомте будь ласка Учасників через майданчик, з якими питаннями ви плануєте звертались до центру обслуговування споживачів під час постачання електричної енергії протягом періоду постачання заявленого Тендерною документацією у відповідності до вимог п. 8.3.17 та п.8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», як часто, і чи можливо вирішення даних питань поза центром обслуговування споживачів?
Відповідь: Питання з якими ми плануємо звертатись до центру обслуговування споживачів під час постачання електричної енергії стосуються виключно постачання електроенергії. Стосовно вимог п. 8.3.17 та п.8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», такі питання вирішуються тільки згідно чинного законодавства .Та ніяк поза.
Дата відповіді: 21.02.2023 15:02