• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо

Завершена

2 585 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 925.00 UAH
Період уточнення: 17.02.2023 11:20 - 16.03.2023 00:00
Відповідь надана

Незаконні вимоги

Номер: 4cc04158ae5e4afca0c03318f0d6db03
Дата опублікування: 15.03.2023 15:18
Опис: Шановний Замовник, відповідно до п. 29 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Єдиним Національним стандартом на вугілля для комунально-побутових потреб є ДСТУ 7146:2010. Нормами ДСТУ 7146:2010 передбачено лише надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, як документу, що підтверджує якість вугілля. Отже, Замовник не має права вимагати від учасників будь-яких документів окрім сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. Вимоги щодо надання будь-яких інших документів окрім сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик (в тому числі і довідок в довільній формі) є такими, що порушують п. 29 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178. Дана інформація підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України (в аналогічних процедурах закупівлі) в тому числі згідно скарг, що подані по даній процедурі закупівлі. Вилучіть всі вимоги, про надання будь-яких документів щодо предмета закупівлі, окрім надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик (в тому числі і дозволу на його використання), який передбачений ДСТУ 7146:2010. Тим самим усуньте порушення відповідно до п. 29 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 та Закону України «Про публічні закупівлі»!
Відповідь: Шановний потенційний учасник, не розуміємо в чому суть питання «Вилучіть всі вимоги про надання будь-яких документів»? Проблеми в складанні довідок в довільній формі, тендерної пропозиції, тощо? У будь якому разі, якщо ви вважаєте що вимоги тендерної документації Вас дискримінують звертайтесь будь-ласка до органу оскарження. А у разі якщо органом оскарження буде прийняте відповідне рішення про необхідність внесення змін до документації Замовник виконає дане рішення відповідно до вимог Постанови №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 16.03.2023 10:58
Відповідь надана

Щодо предмету закупівлі

Номер: 1de26a5720d642c99c855a844d9c8913
Дата опублікування: 15.03.2023 15:18
Опис: Шановний Замовник, відповідно до п. 29 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Єдиним Національним стандартом на вугілля для комунально-побутових потреб є ДСТУ 7146:2010. Згідно ДСТУ 7146:2010 відсутнє вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-25) та вугілля кам’яне марки Г(Г2) (50-100). Згідно ДСТУ 7146:2010 відсутня марка вугілля Г(Г2) відповідно до пункту 3.1 ДСТУ 7146:2010 для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж. Дана інформація підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України №2312-р/пк-пз від 27.02.2023, процедура закупівлі UA-2023-02-13-000904-a. Замініть вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-25) та вугілля кам’яне марки Г(Г2) (50-100) на вугілля яке передбачене ДСТУ 7146:2010 тим самим усуньте порушення відповідно до п. 29 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 та Закону України «Про публічні закупівлі»!
Відповідь: Шановний потенційний учасник, дякуємо за питання. Надаємо відповідь Товарна вугільна продукція Г(Г2) (13-25) та Г(Г2) (50-100) за якісними, технологічними та фізикомеханічними показниками повинна відповідати вимогам до вугілля марки Г відповідної крупності за ДСТУ 4176:2010. Національний стандарт України "Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація" ДСТУ 3472:2015 поширюється на буре, кам’яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Згідно з пунктом 3.1. ДСТУ 3472:2015 вугілля України поділяють на групи відповідно до таблиці 1, в якій зазначена зокрема марка вугілля Г(Г2). ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови" поширюється на кам’яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення (далі за текстом — вугілля), що використовують для побутових потреб. Відповідно до пункту 3.3 ДСТУ 7146:2010 за якісними, технологічними та фізикомеханічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1. Таким чином марки вугілля Г(Г2) (13-25) та Г(Г2) (50-100) передбачені національним стандартом, а саме ДСТУ 3472:2015, а Замовник жодним чином не порушує вимоги Постанови №1178.
Дата відповіді: 16.03.2023 10:50
Відповідь надана

Довкілля

Номер: eb43108b094c47c587c69aad9fa5f6ad
Дата опублікування: 21.02.2023 20:21
Опис: Перегляньте рішення АМКУ № 684-р/пк-пз від 19.01.2023р., у п.5, закупівлі UA-2023-01-04-005696-a, щодо вимоги надання висновку з оцінки впливу на довкілля!
Відповідь: Шановний потенційний учасник, дякую за питання, вичерпна відповідь надана в попередньому питанні.
Дата відповіді: 22.02.2023 16:24
Відповідь надана

НЕправомірні вимоги

Номер: 9737048b705641bb8dcd99a1edaeda8c
Дата опублікування: 21.02.2023 16:07
Опис: Шановний Замовник, відповідно до п. 29 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Національними стандартами у вугільній сфер є наступні - ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015. Нормами ДСТУ передбачено лише надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, як документу, що підтверджує якість вугілля. Отже, вимога про наявність у виробника пропонованої продукції висновку з оцінки впливу на довкілля щодо сортування та збагачення корисних копалин, відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017, нормами ДСТУ НЕ передбачена! Наполягаємо на видаленні цього документу з переліку документів для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі ! Замовник може ознайомитись з рішенням АМКУ № 684-р/пк-пз від 19.01.2023 (особливо п. 14) щодо тих самих вимог замовника!
Відповідь: Шановний потенційний учасник, надаю відповідь на Ваше питання: що згідно з частиною першою статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 (далі – Закон №2059) для провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті 3 Закону №2059, здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим. Керуючись частиною третьою статті 3 Закону №2059, така планова діяльність як «видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;» (абзац 2 та 3 підпункту 3 частини третьої статті 3 Закону №2059) підпадає під обов’язкову оцінку впливу на довкілля. Згідно з частиною шостою статті 3 Закону №2059 забороняється провадження господарської діяльності чи експлуатація об’єктів, інші втручання, якщо не забезпечено в повному обсязі додержання екологічних умов, передбачених у висновку з оцінки впливу на довкілля. Тобто, виробник вугілля, має отримати висновок з оцінки впливу на довкілля щодо діяльності з перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення, і забезпечити його дотримання. Частиною другою статті 4 Закону №2059 «Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля, інформація про висновок з оцінки впливу на довкілля та рішення про провадження планованої діяльності (із зазначенням органу, номера та дати їх прийняття) оприлюднюються шляхом розміщення на офіційному веб-сайті в мережі Інтернет уповноваженого територіального органу, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - на офіційному веб-сайті уповноваженого центрального органу із зазначенням дати офіційного оприлюднення документа.». Виходячи з цієї норми закону та враховуючи статтю 9 Закону №2059, висновки з оцінки впливу на довкілля оприлюднюються в Єдиному реєстру з оцінки впливу на довкілля, який веде Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України за адресою в мережі інтернет http://eia.menr.gov.ua/uk/cases і є доступним для перегляду. Більш того, відсутність висновку з оцінки впливу на довкілля в учасника не буде вважатись невідповідністю, за умови надання листа у довільній формі та документів щодо не надання такого висновку, що в свою чергу є альтернативною умовою.
Дата відповіді: 22.02.2023 16:23