• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби (Металопластикові конструкції ,двері)

Завершена

107 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 070.00 UAH
Період уточнення: 16.02.2023 18:26 - 22.02.2023 00:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: c4b83ae5847843d1bda892ede6553571
Дата опублікування: 21.02.2023 12:28
Опис: Чи передбачає дана закупівля монтаж?
Відповідь: Так.Умови прописані у додатку4
Дата відповіді: 21.02.2023 12:41
Відповідь надана

Нові коефіцієнти опору теплопередачі

Номер: 0107fe471ef2472d8732c4b59610ab4b
Дата опублікування: 20.02.2023 13:07
Опис: З 1 вересня 2022 року набула чинності низка державних будівельних норм, дві з яких безпосередньо впливають на діяльність у віконній галузі. Зокрема: - ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» - ДБН В.2.2-15:2019 «Будинки і споруди. Житлові будинки. Основні положення». • Підвищені вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі • Введені вимоги до температури внутрішньої поверхні вікон та дверей • Впроваджено енергетичне маркування • Введена вимога використання «дитячих» замків Підвищені вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» Збільшено мінімально допустимі значення приведеного опору теплопередачі вікон з 0,75 до 0,9 та дверей з 0,6 до 0,7 для житлових та громадських будівель, Rq min [м2*К/Вт]:
Відповідь: До ТД внесено зміни
Дата відповіді: 20.02.2023 14:46
Відповідь надана

креслення віконних конструкцій

Номер: 8938f7c035ac4f6e810b4e89bc40a7c5
Дата опублікування: 20.02.2023 13:00
Опис: надайте креслення до документації та не створюйте корупційних схем
Відповідь: Креслення конструкцій у Додатку 4
Дата відповіді: 20.02.2023 14:47
Відповідь надана

Стосовно Акту огляду

Номер: 59e45d79d571428b8062589e9f3d249f
Дата опублікування: 20.02.2023 10:32
Опис: Вважаємо, що дана вимога стсовно Акту огляду порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про "Огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Акт з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом уповноваженої особи замовника та печаткою, має бути наданий у складі тендерної пропозиції Учасника" до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію
Відповідь: До ТД внесено зміни
Дата відповіді: 20.02.2023 14:47