-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Квадрокоптер з тепловізором
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
16.02.2023 17:14 - 21.02.2023 00:00
Відповідь надана
Незаконна вимога
Номер:
31e6456d626247d9a1e692b87e377e81
Дата опублікування:
20.02.2023 11:15
Опис:
В Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що Товар, що закуповується згідно цієї тендерної документації (Квадрокоптер з тепловізором) зазначено в підпункті 2 пункту 6-1 Розділу 10 Закону, тому його ступінь локалізації виробництва повинен дорівнювати чи перевищувати у 2023 році - 15 відсотків. Ця вимога є незаконною, так як постановою КМУ № 1261 від 11 листопада 2022 р. було внесено зміни до Особливостей. Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі здійснення закупівлі товару, включеного до переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 26, ст. 971; 2022 р., № 80, ст. 4864).”.
Прошу внести зміни в тендерну дкументацію та прибрати незаконну вимогу!
Відповідь:
Шановний учасник! Товар, що закуповується: Квадрокоптер з тепловізором код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном не входить до переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита згідно до Постанови КМУ №224 від 20.03.2020 року, тому постанова КМУ № 1261 від 11 листопада 2022 р не застосовується. Також у Додатку 3 надано роз’яснення стосовно підтвердження відповідного ступеню локалізації запропонованого товару, як вітчизняного так і імпортного виробництва.
Дата відповіді:
23.02.2023 16:29
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Номер:
11d214d90f504ba8bba377cc774d1a69
Дата опублікування:
20.02.2023 10:28
Опис:
1) В п.1.1 додатка №1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен документально підтвердити інформацію про наявність в учасника процедури
закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника, але ніде не зазначено яке саме обладнання, матеріально-технічна база необхідна для виконання вимог замовника. Прошу внести зміни в тендерну документацію та конкретезувати або прибрати цю вимогу взагалі, так як вона не є обовʼязковою відповідно до п.45 Особливостей - замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
2) в п.1.2 додатка №1 до тендерної документації зазначено, що аналогічними договорами слід розуміти договори, предметом яких є постачання товару, а саме поставки квадрокоптерів у період з 2021-2022 рр. А якщо у нас є договори 2023 року? чим вони відрізняються від договорів 2021-2022 років? Прошу внести зміни в ТД, так як ця вимога є дискримінаційною.
3) в п.1.4. зазначено, що відгук повинен містити посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається відгук - ця вимога являється дискримінаційною, тому що договори поставки можуть бути заключені не тільки за результатом проведення процедур закупівель. Відповідно до ч. 1 ст. 638 ЦК договір вважається укладеним, якщо сторони у належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, також звертаю вашу увагу, що сторони не зобовʼязанні публічно розміщувати договори. Прошу внести зміни в документацію та прибрати цю вимогу!
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник!
По вашому першому питанню: Відповідно до п.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації Учасникам потрібно надати довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі МТБ для здійснення даної поставки. Тобто, ви самі, в довільній формі прописуєте свою МТБ, яка може бути використана під час здійснення поставки даного товару.
2) У розділі п.1. розділу ІІІ тендерної документації є пункт: «Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо предмета закупівлі». Ви можете додати додатково договора за 2023 рік, якщо вони належно виконані, але також повинні бути договора за вказаний період.
3) У розділі п.1. розділу ІІІ тендерної документації є пункт: "Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів». Виходячи із вищевикладеного, ви можете надати лист-пояснення з обґрунтуванням у довільній формі, чому ви не можете вказати посилання на публічне розміщення аналогічного договору у листі-відгуку.
Дата відповіді:
23.02.2023 16:29