-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (послуги охоронних підприємств з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, встановлених в приміщеннях) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. Закупівля проводиться згідно п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178
Охоронні послуги (послуги охоронних підприємств з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, встановлених в приміщеннях) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. Закупівля проводиться згідно п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178
Завершена
948 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 480.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 480.00 UAH
Період уточнення:
16.02.2023 15:16 - 22.02.2023 00:00
Відповідь надана
Документи
Номер:
2ef9ad82be644feebff28cfb3d7476c2
Дата опублікування:
20.02.2023 10:52
Опис:
Звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме виключення з Тендерної документації дискримінаційної вимоги «Наявність чинного сертифікату відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації вимогам : ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Правила застосування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення. На підтвердження надати копії сертифікатів та актів оцінювання процесів надання послуг, виданих органом з оцінки відповідності» (далі – Сертифікат). Згідно чинного законодавства України послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації не підлягають обов’язковій сертифікації. Аналізуючи закупівлі в системі «ПРОЗОРО» ми виявили, що зазначений Сертифікат наявний лише в поліції охорони, та жоден інший суб’єкт охоронної діяльності України не має цього Сертифікату. Таким чином, встановлюючи зазначену вимогу, Ви звужуєте коло учасників до одного – поліції охорони. Що є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципів проведення процедури закупівлі. Крім того, такі дії можуть вказувати на наявність домовленостей між Вами та єдиним суб’єктом охоронної діяльності, який має такий Сертифікат. Ми розуміємо Ваше бажання співпрацювати виключно з поліцією охорони, але оскільки Ви обрали проведення закупівлі шляхом застосування конкурентної процедури «відкриті торги», то просимо дотримуватися законодавства та не встановлювати дискримінаційних вимог. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання Сертифікату з тендерної документації. В іншому разі, будемо змушені звертатися за захистом своїх прав та законних інтересів до уповноважених органів.
Відповідь:
Добрий день!
Дякую за запитання і повідомляю по суті наступне.
Одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та прозорість з метою придбання якісних товарів, робіт та послуг. Замовник має право вимагати від учасників документи, серед яких є сертифікати відповідності, які підтверджують встановлені вимоги до товарів, робіт та послуг. Учасник, у свою чергу, може звернутися до спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Не сертифіковані товари, роботи та послуги можуть поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій. Не впровадження в дію Державних стандартів України (ДСТУ) підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості товарів, робіт та послуг на ринку. Дія «ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації» та «ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення», поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які займаються діяльністю що є предметом закупівлі.
Відповідно до п.1 ч.1 статті 4 Закону України «Про стандартизацію» метою стандартизації в Україні є: забезпечення відповідності об’єктів стандартизації своєму призначенню. Наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 30.12.2014 № 1494 «Про прийняття європейських та міжнародних нормативних документів як національних стандартів України, змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні» прийнято ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації.
Відповідно до ч. 5 статті 23 ЗУ "Про Публічні закупівлі", Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Вимога Замовника направлена на забезпечення відповідності монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації своєму призначенню відповідно до Державного стандарту України. В свою чергу дія «ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації» та «ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення», поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які надають послуги монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації..
Вами жодним чином не аргументовано та не доведено наявність монополії, що стосується згаданих ДСТУ. Зокрема учасники не мають жодних перешкод для отримання відповідного сертифікату, що виключає дискримінаційність умов тендерної документації. Тому, вимоги замовника стосовно різного роду сертифікатів не можуть вважатися дискримінаційними діями та порушенням ЗУ "Про Публічні закупівлі", у разі якщо сертифікат відповідає предмету закупівлі.
Тобто, незгода Учасника з умовами тендерної документації закупівлі, в якій він має намір взяти учать, як і невідповідність тендерної пропозиції Учасника вказаним вимогам, не є підставою для визначення умов тендерної документації дискримінаційними.
Дата відповіді:
22.02.2023 21:13
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
1514607fd07245df876a6f540b4e86e1
Дата опублікування:
20.02.2023 10:50
Опис:
Вами встановлена дискримінаційна вимога до учасників, а саме: Наявність пункту централізованого спостереження (ПЦС) сертифікованого в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦПТС) категорії І та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами сертифікованих на відповідність вимогам ДСТУ EN 50518-2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень. На підтвердження надати копію чинного сертифікату відповідності та акт оцінювання процесу надання послуг та виробництва продукції, виданих органом з оцінки відповідності. Дана сертифікація розроблена управлінням охорони поліції, а отже займає монопольне становище. Дана вимога визнана АМКУ як дискримінаційна. Отже Керуючись чинним законодавством, вимагаємо прибрати дану дискримінаційні вимогу із документації та не обмежувати коло потенційних учасників, а навпаки сприяти максимальній економії бюджетних коштів! У разі ігнорування, будемо змушені оскаржувати дані дискримінаційні вимоги в АМКУ!
Відповідь:
Добрий день!
Дякую за запитання і повідомляю по суті наступне.
Одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та прозорість з метою придбання якісних товарів, робіт та послуг. Замовник має право вимагати від учасників документи, серед яких є сертифікати відповідності, які підтверджують встановлені вимоги до товарів, робіт та послуг. Учасник, у свою чергу, може звернутися до спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Не сертифіковані товари, роботи та послуги можуть поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій. Не впровадження в дію Державних стандартів України (ДСТУ) підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості товарів, робіт та послуг на ринку. Дія ДСТУ EN 50518-2019 поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які займаються діяльністю що є предметом закупівлі.
Водночас зазначаю, що відповідність якості робіт за договором обумовлено ст. 857 ЦКУ, а саме ч. 2 вказаної статті визначено, що виконана робота має відповідати якості визначеній у договорі. Відповідно пункту 2.1 проекту договору «Виконавець повинен надати Замовнику Послуги, якість яких відповідає вимогам Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі».
Учасник, беручи участь у закупівлі, погоджується з умовами проекту договору. Статтею 24 закону України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначена добровільна оцінка відповідності, а саме ч.2. цієї статті добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тому ми, як замовник відповідних послуг/робіт, відповідно до ч. 5 статті 23 ЗУ "Про Публічні закупівлі" можемо вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством України.
Замовник, враховуючи вищезазначене, цим самим, прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість Замовників в якості та безпечності наданих послуг. Це надає додаткову впевненість Замовнику в тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг, які він надає.
Замовником проаналізовано практику рішень АМКУ щодо вимог замовників стосовно різного роду сертифікатів, при цьому з'ясовано, що АМКУ не бачить в діях замовників дискримінаційних дій та порушень ЗУ "Про Публічні закупівлі", у разі якщо сертифікат відповідає предмету закупівлі.
Одночасно повідомляю, що Постановою Верховного Суду України від 29.01.2021 по справі № 640/1042/19 зазначено, що незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації закупівлі, в якій він має намір взяти учать, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визначення умов тендерної документації дискримінаційними.
Дата відповіді:
22.02.2023 20:50
Відповідь надана
Сертифікат
Номер:
1d41d2bc45424bc8bc4f80d2ad962732
Дата опублікування:
20.02.2023 10:49
Опис:
Шановний Замовнику, відповідно до Тендерної документації «Наявність пункту централізованого спостереження (ПЦС) сертифікованого в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦПТС) категорії І та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами сертифікованих на відповідність вимогам ДСТУ EN 50518-2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень. На підтвердження надати копію чинного сертифікату відповідності та акт оцінювання процесу надання послуг та виробництва продукції, виданих органом з оцінки відповідності», однак дана вимога є дискримінаційною так як дана сертифікація розроблена департаментом поліції охорони, а отже займає монопольне становище. Дана вимога визнана АМКУ як дискримінаційна. Отже Керуючись чинним законодавством, вимагаємо прибрати дану дискримінаційні вимогу із документації та не обмежувати коло потенційних учасників, а навпаки сприяти максимальній економії бюджетних коштів! У разі ігнорування, будемо змушені оскаржувати дані дискримінаційні вимоги в АМКУ!
Відповідь:
Добрий день!
Дякую за запитання і повідомляю по суті наступне.
Одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та прозорість з метою придбання якісних товарів, робіт та послуг. Замовник має право вимагати від учасників документи, серед яких є сертифікати відповідності, які підтверджують встановлені вимоги до товарів, робіт та послуг. Учасник, у свою чергу, може звернутися до спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Не сертифіковані товари, роботи та послуги можуть поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій. Не впровадження в дію Державних стандартів України (ДСТУ) підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості товарів, робіт та послуг на ринку. Дія ДСТУ EN 50518-2019 поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які займаються діяльністю що є предметом закупівлі.
Водночас зазначаю, що відповідність якості робіт за договором обумовлено ст. 857 ЦКУ, а саме ч. 2 вказаної статті визначено, що виконана робота має відповідати якості визначеній у договорі. Відповідно пункту 2.1 проекту договору «Виконавець повинен надати Замовнику Послуги, якість яких відповідає вимогам Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі».
Учасник, беручи участь у закупівлі, погоджується з умовами проекту договору. Статтею 24 закону України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначена добровільна оцінка відповідності, а саме ч.2. цієї статті добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тому ми, як замовник відповідних послуг/робіт, відповідно до ч. 5 статті 23 ЗУ "Про Публічні закупівлі" можемо вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством України.
Замовник, враховуючи вищезазначене, цим самим, прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість Замовників в якості та безпечності наданих послуг. Це надає додаткову впевненість Замовнику в тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг, які він надає.
Замовником проаналізовано практику рішень АМКУ щодо вимог замовників стосовно різного роду сертифікатів, при цьому з'ясовано, що АМКУ не бачить в діях замовників дискримінаційних дій та порушень ЗУ "Про Публічні закупівлі", у разі якщо сертифікат відповідає предмету закупівлі.
Одночасно повідомляю, що Постановою Верховного Суду України від 29.01.2021 по справі № 640/1042/19 зазначено, що незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації закупівлі, в якій він має намір взяти учать, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визначення умов тендерної документації дискримінаційними.
Дата відповіді:
22.02.2023 20:50