• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування відеоспостереження (смт. Глеваха)

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 16.02.2023 14:23 - 15.03.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: b49d63a7e18e464fa27a21daf8eab6fa
Дата опублікування: 10.03.2023 22:49
Опис: Шановний замовнику, оновлена редакція тендерної документації містить пункт: ( Розділ №3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п. 9) Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником вимагається: 9.1. Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Обов'язкова наявність в учасника сертифікованого інженера з охорони праці не нижче 2 категорії. На підтвердження надається: чинний сертифікат виданий відповідним органом із сертифікації персоналу акредитований НААУ. Таки зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дана вимога тендерної документації є дискримінаційна і була ВАМИ ВИДАЛЕНА з огляду на вимоги і оскарження такої дискримінаційної вимоги. Просимо уточнити, шановний Замовнику, можливо така вимога абсолютно випадково потрапила в 70 - сторінковий нечитабельний текст тендерної документації? У відповідності до п. 56 Особливостей (Після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим цього пункту, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником, протягом п’яти днів з моменту оприлюднення таких змін на веб-порталі Уповноваженого органу, але не пізніше ніж за три дні до дати, встановленої для подання тендерних пропозицій, яка була встановлена під час внесення таких змін.), учасники мають право оскаржити дану вимогу. Процедура оскарження приведе до подовження строків проведення закупівель. З огляду на військовий стан, замовники повинні відповідально ставитись до витрачання бюджетних коштів та дотримуватись принципів здійсненя публічних закупівель, а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. В даному випадку ваша закупівельна діяльність не є прикладом ефективності та прозорості, нажаль.... Просимо видалити вимогу "Обов'язкова наявність в учасника сертифікованого інженера з охорони праці не нижче 2 категорії. На підтвердження надається: чинний сертифікат виданий відповідним органом із сертифікації персоналу акредитований НААУ. " із тендерної документації. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 13.03.2023 11:09
Відповідь надана

питання

Номер: 44a397a5f41543f4b748d5ddf2a28c98
Дата опублікування: 10.03.2023 22:31
Опис: Шановний замовнику! На виконаня рішення Колегії АМКУ вами були внесені зміни в тендерну документацію. Варто наголосити, що 27 лютого 2023, на виконання оскаржуваних вимог, у вас була можливість і бажання розмістити документацію в форматі WORD, що дозволяло потенційним учасникам підготуватись до закупівлі. Але 10.03.23 Ви завантажуєте знову 70 сторінок нечитабельного тексту тендерної документації?! Закупівельна спільнота вже звернула увагу на вашу закупівельну діяльність, а також громадський контроль закупівель DOZORRO. Ваші дії примушують учасників ринку надати розголос вашим зухвалим діям, у тому числі звернутись до ДАСУ з проханням провести відповідний моніторинг вашої тендерної документації на відповідність вимогам чинного законодавства. Просимо завантажити тендерну документацію у читабельному вигляді, у форматі з можливістю редагування.
Відповідь: Відповідь на задане Вами питання надавалася раніше.
Дата відповіді: 13.03.2023 10:38
Відповідь надана

порушення законодавства

Номер: 02e6d36382bf4998a341ec88e201f785
Дата опублікування: 21.02.2023 13:41
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. ВИ не надаєте відповідь вчасно, згідно строків Постанови. Просимо надати відповіді на поставлені питання та надати відповідні пояснення.
Відповідь: Відповіді на поставлені питання будуть надані у найближчий час.
Дата відповіді: 24.02.2023 11:37
Відповідь надана

аналогічний досвід

Номер: 9e5a1cb57f8849f19a5a85257c528264
Дата опублікування: 21.02.2023 11:32
Опис: Вимога: Аналогічний договір укладений протоягом останнього року. Дана вимога є дискримінаційною, адже висувається вимога до періоду виконання договору, а саме вимагаються договори за 2022 рік. Замовник має право вимагати від учасників наявність аналогічних договорів, але не має право висувати специфічні вимоги до цих договорів. а саме-роки виконання, суми договори та ін. Видаліть дану вимогу.
Відповідь: З заданого питанння не зрозуміло чим саме Замовником було дискриміновано Вас як учасника вимогами такими як роком виконання, суми договори та ін.
Дата відповіді: 27.02.2023 21:24
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 519d69fdab0c48618f47ee39c84ca233
Дата опублікування: 21.02.2023 11:31
Опис: Вимога: Інженер з охорони праці та Сертифікат акредитований НААУ.Відповдно до вимог документації необхідна наявність інженера з охорони праці Служба охорони праці створюється на підприємствах з кількістю працівників 50 і більше. На підприємстві з кількістю працівників менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Тобто дану функцію може виконувати керівник підприємства. Наше підприємство має менше 50 працівників, тому в нас не було створено службу охорони праці. Відповідно до законодавства дана вимога є дискримінаційною адже не всі підприємства мають службу з охорони праці та інженера з охорони праці. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.02.2023 21:24
Відповідь надана

Розділ №3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 9 Унесення змін або відкликання тендернох пропозиції Учасником. Конкурсної документації.

Номер: 4d2083a3649f401993da3f081bc73f34
Дата опублікування: 19.02.2023 12:05
Опис: 9.1. Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого сроку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Обов'язкова наявність в учасника сертифікованого інженера з охорони праці не нижче 2 категорії. На підтвердження надається: чинний сертифікат виданий відповідним органом із сертифікації персоналу акредитований НААУ. Таки зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Шановний замовник, підкажіть будь ласка, скільки ще Учасники мають стикатися з нерозбірливою документацією, забитими в тексті інших абзаців вимогами до учасників, комами не в тих местах розташованими що призводить до дискваліфікації, "довідками" різних форматів і тому подібним? Ми бачимо, що все це як результат призводить до перемоги ФОП Перга Віталій Леонідович за максимальною ціною. Пропоную в якості колективного звернення Учасників зробити з Вашого боку нормальну конкурсну документацію тому що Ви не лишаєте нам вибору окрім як звернутися до відповідних органів.
Відповідь: Це Ваша суб'єктивна думка як зацікавленого учасника. Ми як Замовники не можему заборонити Вам звернутися до відповідних органів за захистом своїх прав.
Дата відповіді: 24.02.2023 11:40
Відповідь надана

аналогічний договір

Номер: 2c67cc9c0b5b4cb9b786cdb8a37efc83
Дата опублікування: 17.02.2023 16:23
Опис: Шановний Замовнику ! Згідно Додатку 5 зазначено : Аналогічним вважається договір укладений із Замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” . Тобто, ваша тендерна документація містить дискримінаційну вимогу , яка обмежує права Учасників на участь у закупівлі. Наша компанія має анологічні договори за предметом закупівлі, але з комерційними Замовниками, що абсолютно не впливає на досвіт та кваліфікацію наших працівників. Звертаємо Вашу увагу, що таку вимогу АМКУ вже давно визнав дискримінаційною та такою, що обмежує потенційне коло Учасників закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, надавши право Учасникам подавати аналогічні договори з комерційними Замовниками, в іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав.
Відповідь: Замовник не має жодних прав зоборонити Вам звертатися до АМКУ щодо захисту своїх прав.
Дата відповіді: 27.02.2023 21:25
Відповідь надана

тд

Номер: 9850a19c8c28459fbd1559e9df047603
Дата опублікування: 16.02.2023 15:34
Опис: Шановний замовник! Просимо надати документацію в форматі WORD, або більш якіснішому варіанті PDF
Відповідь: Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розділом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Відповідно до пункту 24 постанови КМУ «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою КМУ «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не визначено в якому форматі Замовником зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику тендерну документацію та додатки до неї, розміщено тендерну документацію у форматі «.pdf.». Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».
Дата відповіді: 24.02.2023 11:37