-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Торги відмінено
520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Період уточнення:
15.02.2023 11:58 - 24.02.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо GPS трекерів
Номер:
04f868c8292e4e2aa1a8b814bb233b1a
Дата опублікування:
23.02.2023 15:23
Опис:
Шановний Замовнику! В пункті 1.8. Кваліфікаційних критеріїв зазначено, що Учасник повинен надати: « Довідка про наявність в учасника персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» (не менше 5шт.) та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик). Додатково надати оригінал листа від ДП «УДЦР» «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які Учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ.» Просимо Вас роз’яснити чим аргументована вимога про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ????
Відповідь:
Вимога про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ аргументована тим, що оригінал листа від ДП "УДЦР" гарантує Учаснику легальне завезення та придбання персональних супутникових GPS трекерів з функцією "тривожна кнопка" на території України.
Дата відповіді:
24.02.2023 09:25
Відповідь надана
Дозвіл, виданий власнику груп швидкого реагування
Номер:
14ba35ddaea64d52875e70c75035c93b
Дата опублікування:
23.02.2023 12:49
Опис:
В 1.4. Додатку 4 до тендерної документації зазначено: «Охоронники, в складі екіпажу групи швидкого реагування, повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. Документально підтвердити наданням дозволу, виданого власнику груп швидкого реагування, на право зберігання відповідних пристроїв, а також видаткову накладну на придбання відповідних пристроїв.»
Ми, потенційний учасник цієї закупівлі вважаємо, що зазначені нами Ваші вимоги є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства. Нашими обґрунтуванням й доказами дискримінаційності по відношенню до нашого підприємства висунутих Вами в тендерної документації вимог є наступне:
- Надання учасниками в цій закупівлі копії дозволів на право зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії не підтвердить наявність кімнати для зберігання зброї та пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. Наявність чи відсутність збройової кімнати ніяким чином не підтверджує права на носіння, використання та зберігання зброї охоронниками учасників, зокрема, Учасника.
Постановою КМУ від 11 лютого 2013 року №97 чітко передбачено перелік спецзасобів, яких достатньо суб’єкту охоронної діяльності для виконання своїх функцій.
- Вимога щодо наявності у Учасника збройової кімнати є необов’язковою для учасників (Учасника) з точки зору діючого законодавства України, навіть з огляду на частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, зазначені нами вимоги Замовника є обмежуючими та дискримінаційними до Учасника й ці вимоги Замовника порушують принципи закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» й повинні бути видалені з тендерної документації Замовника. Дякуємо!
Відповідь:
Копії дозволів на право зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, як Вами правильно зазначено у запитанні, не підтверджують наявність кімнати для зберігання зброї та пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. Надання документів, що підтверджують наявність кімнати для зберігання зброї та вказаних вище пристроїв, умовами тендерної документації не вимагається.
Постановою КМУ від 11 лютого 2013 року №97 не передбачено перелік спецзасобів, яких достатньо суб'єкту охоронної діяльності для виконання своїх функцій. Вказаним нормативним актом затверджено перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності.
З урахуванням введення в Україні воєнного стану тендерною документацією передбачено заходи з посилення охорони, якими, серед іншого, передбачено вимогу до Учасників щодо укомплектування охоронців пристроями для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, у зв'язку з чим тендерна документація містить вимогу про надання відповідних підтверджуючих документів.
Дата відповіді:
24.02.2023 15:18
Відповідь надана
ГШР
Номер:
f4f549d4ee85451d9707d391255ff434
Дата опублікування:
23.02.2023 12:03
Опис:
Доброго дня!
В Додатку 4 до тендерної документації Вами (Вищою школою публічного управління - далі Замовник) встановлено вимоги до учасників: п. 3.8. «Надати у складі пропозиції довідку про наявність не менше 18-ти працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку, мають досвід роботи на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони та які будуть задіяні в групі швидкого реагування (ГШР). Надати дозволи на зберігання та носіння пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно пункту 3.8. та документи, що зазначені в пункті 3.2.»
Ми, потенційний учасник цієї закупівлі вважаємо, що зазначені нами в п.3.8 цього документу Ваші вимоги є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства. Нашими обґрунтуванням й доказами дискримінаційності по відношенню до нашого підприємства висунутих Вами в тендерної документації вимог є наступне:
Наше підприємство (далі-Учасник) надає охоронні послуги багатьом замовникам (можемо підтвердити договорами, що виконуються та виконані) з використанням груп швидкого реагування, зокрема в м. Києві, яких цілком достатньо для якісного надання послуг.
Замовник, встановивши вимогу щодо завищеної кількості, а саме: не менше 18 (вісімнадцяти) охоронників які задіяні в ГШР, порушує право нашого підприємства на участь у вказаній процедурі закупівлі. Замовник закуповує послуги з цілодобової охорони за допомогою одного цілодобового поста охорони та одного денного. Вимагаючи наявність не менше 18 (вісімнадцяти) охоронників, які задіяні в ГШР не можна пояснити дійсними потребами Замовника. Чому не сорок охоронників? Така вимога не є об’єктивною і достатньо виправданою. При цьому відсутній причинно-наслідковий зв’язок між вимогою і предметом закупівлі (його технічними характеристиками)
Відповідь:
Відповідно до Додатку 3 п 1.13 зазначено, що Учасник повинен документально підтвердити наявність службового транспорту (не менше 3-х), зареєстрованого як ГШР, а також зазвичай склад груп ГШР 3 - 4 особи на автомобіль, які працюють позмінно. Відповідно одна зміна з трьох автомобілів в середньому складає 9 осіб. А оскільки працівники мають відпочивати та працювати позмінно, нами прописана вимога наявності не менше 18 (вісімнадцяти) охоронників, які задіяні в ГШР. Об'єкт для якого оголошено тендер являється закладом післядипломної освіти у якому проходить навчання та наявний гуртожиток та будиночки з постійно проживаючими людьми , а також, у зв'язку з введенням воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), це мінімальна кількість охоронників ГШР, якої буде достатньо для евакуації людей при виникненні надзвичайної ситуації.
Дата відповіді:
24.02.2023 09:18
Відповідь надана
Страхування охоронників
Номер:
53233932a8c848239d2d51048b079f4e
Дата опублікування:
23.02.2023 10:17
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовник, роз'ясніть будь-ласка, страхувати охоронників груп швидкого реагування від нещасних випадків повинен Учасник чи Власник груп швидкого реагування?
Відповідь:
Доброго дня, пунктом 3.9 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником договору добровільного страхування від нещасних випадків на осіб, зазначених в довідці, згідно пункту 3.8. тендерної документації. Хто саме страхує охоронників груп швидкого реагування від нещасних випадків для Замовника не є суттєвим.
Дата відповіді:
23.02.2023 12:00
Відповідь надана
Щодо персоналу охорони
Номер:
cc67e75324ef4ed2b0292473b2e040ef
Дата опублікування:
23.02.2023 10:12
Опис:
Доброго дня! Пунктом 3.2. Розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку 4 до тендерної документації визначено : «Надати документи на кожного з працівників, що зазначені в довідці згідно пункту 3.1. Додатку 1 тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: Сканкопії з оригіналів документі, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці згідно пункту 3.1. тендерної документації та будуть задіяні у наданні послуг з фізичної охорони адміністративної будівлі, професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» за професією, а саме свідоцтв присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3 кваліфікаційного розряду;- Копія наказів про призначення на посаду кожного з працівників, що буде задіяний у процесі надання послуг або інший документ, підтверджуючий трудові відносини;- Копії документів, які підтверджують проходження охоронниками, що зазначені в довідці згідно пункту 3.1. тендерної документації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, обов’язкового попереднього (періодичного), психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на момент кінцевої дати подання пропозиції;- Копії медичних довідок про проходження працівниками Учасника, що зазначені в довідці згідно пункту 3.1. тендерної документації, обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (згідно наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246) , дійсні на момент кінцевої дати подання пропозиції;»
Відповідно до пункту 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, однією з головних вимог до персоналу охорони є - ДОКУМЕНТ, ЯКИЙ ПІДТВЕРДЖУЄ, ЩО ТАКІ ОСОБИ НЕ МАЮТЬ НЕПОГАШЕНОЇ ЧИ НЕ ЗНЯТОЇ В УСТАНОВЛЕНОМУ ЗАКОНОМ ПОРЯДКУ СУДИМОСТІ ЗА СКОЄННЯ УМИСНИХ ЗЛОЧИНІВ. Враховуючи тяжку ситуацію в нашій країні, а саме мародерство, крадіжки, вбивства та ін..., кожен Замовник хоче отримати найякісніші послуги від Виконавця, персонал якого повністю відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 Ліцензійних умов.
Запитання: Чим керувався Замовник знехтувавши цією вимогою?
Відповідь:
Відповідно до пункт 3 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у ТД може вимагати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, але не зобов’язаний.
Дата відповіді:
24.02.2023 13:04
Відповідь надана
Щодо собак
Номер:
0cdd05d686e54d6083636698ee7327c7
Дата опублікування:
23.02.2023 09:54
Опис:
Доброго ранку! Пунктом 1.10. Розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку 4 до тендерної документації визначено : « У разі наявності обґрунтованої підозри в посадових осіб Замовника або охоронників, які безпосередньо задіяні на об’єкті, що охороняється, щодо проникнення на такий об’єкт зловмисників, повинні бути здійснені заходи з залученням службових собак для виявлення осіб, які незаконно перебувають на об’єкті».
Повідомляємо, що ні в проекті договору ні в технічних вимогах нічого не сказано про залучення собак на об’єкті охорони!!! Вважаємо дану вимогу надуманою та прописаною виключно під конкретного учасника. Просимо прибрати дану вимогу та привести у відповідність тендерну документацію.
Відповідь:
В проєкті договору пункту 6 підункту 6.1 .4 та в підпункті 6.1.6 передбачені умови можливого залучення даної вимоги
Дата відповіді:
24.02.2023 10:38
Відповідь надана
Кількість одиниць траспорту
Номер:
0323022bdaf34842b60b9b02e69e1cf3
Дата опублікування:
23.02.2023 09:32
Опис:
Доброго дня. Уважно ознайомившись з минулорічною тендерною документацією, хочемо зауважити, що кількість транспорту порівняно з минулим роком збільшилось з трьох одиниць до шести. Чим керувався Замовник встановлюючи вимогу про наявність 3 одиниць транспорту реагування та 3 одиниць службового транспорту, якщо охороняємих постів лише два?
Відповідь:
Доброго дня. Щодо даної вимоги, якщо порівнювати з минулим роком ми як Замовник керувалися оцінкою обставин, які виникли в нашій країні унаслідок війни. З транспортом періодично виникають технічні проблеми, також транспортні засоби активно задіюються при виникненні надзвичайних ситуацій.
Дата відповіді:
24.02.2023 09:36
Відповідь надана
Довідки про перебуваннятранспортних засобів на військовому обліку
Номер:
e640cf75afda45e98f2e8a9ad305ffac
Дата опублікування:
23.02.2023 09:31
Опис:
Шановний Замовнику, чи повинен учасник надавати довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП) (військових комісаріатах) відповідної адміністративно-територіальної одиниці… (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 405) Згідно постанови КМУ від 17.06.2015 № 405 керівники підприємств ЩОРІЧНО подають інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, їх реєстрацію, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці. ПРОСИМО, для відсіювання недобросовісних Учасників, які навмисно ухиляються від реєстрації своїх транспортних засобів та не дотримуються постанови КМУ від 17.06.2015 № 405 в період агресії Російської Федерації, коли військові комісаріати та органи військового управління ведуть військовий облік транспортних засобів і техніки з метою планування передачі підприємствами, установами та організаціями транспортних засобів і техніки для задоволення потреб військових формувань на особливий (військовий) період, ДОПОВНИТИ п.1.3. Додатку 3 до тендерної документаціі наступним: - копії довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405) видані в 2023 році:
Відповідь:
Учасник не повинен надавати Замовнику довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП) (військових комісаріатах) відповідної адміністративно-територіальної одиниці, адже відповідальність за перебування транспортних засобів на військовому обліку у РТЦК та СП покладається на керівника або відповідальну особу підприємства, установи, організації. А у даній ТД достатня кількість вимог для забезпечення участі в тендері добросовісних учасників
Дата відповіді:
24.02.2023 09:47
Відповідь надана
Питання на рахунок перепусток
Номер:
808703875ac0422caa233a13e4db107d
Дата опублікування:
22.02.2023 18:00
Опис:
Відповідно до п 2.1.7.Додатку 4 до тендерної документації : "Виконавець повинен мати у розпорядженні транспорт, групу швидкого реагування та посилення постів в нештатних ситуаціях. Час реагування не більше 30 хвилин. За вимогою Замовника Виконавець повинен надати таку групу за адресою Замовника в кількості не менше 3-х охоронників, екіпірованих в уніформу та оснащених засобами захисту та активної оборони. "
Замовнику, поясніть будь-ласка як в комендантську годину Виконавець має реагувати на тривожні сигнали та підсилювати пости в нештатних ситуаціях не маючи перепусток, які дозволяють пересування автомобілів під час дії комендантської години???
Відповідь:
Добрий день. В п 1.13 Додатку 3 до тендерної документації передбачено наявність в Учасника спеціальних перепусток на транспортні засоби (не менше 3 (трьох) одиниць), які видані відповідним територіальним органом для можливості пересування транспортних засобів у комендантську годину;
Дата відповіді:
23.02.2023 09:14
Відповідь надана
Пожежно-технічний мінімум
Номер:
d11f3154f11a4c8fba8682e99bea4de2
Дата опублікування:
22.02.2023 17:55
Опис:
У Додатку 3 до тендерної документації розділу 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника» Замовник вимагає : «Надати посвідчення на працівників охоронників учасника (не менше ніж на 5) про проходження навчання: за програмою спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою та витягу з протоколу засідання кваліфікаційної комісії на перевірку знань програми спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою.»
Хочемо зауважити, що предметом закупівлі у відповідності до тендерної документації є Охоронні послуги (Код 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона будівлі та прилеглої до неї огородженої території), а саме: Охорона майна та приміщень Вищої школи публічного управління (відповідно до проекту договору). Стає незрозумілим навіщо для одного цілодобового поста та одного денного не менше 5 працівників, які пройшли спеціальне навчання(пожежно-технічний мінімум), враховуючи те, спеціальне навчання є обов’язковим для електрозварників, газосварщиків, механіків, операторів АЗС та відповідальних за газове господарство.
Ймовірно, вбачається, що цю вимогу Замовник прописав навмисно задля відсіювання охоронних компаній, які мають досвідчених охоронників, а не працівників, які пройшли пожежно-технічний мінімум.
Відповідь:
У ТД Замовник визначив потребу у кількості не менше 5 працівників охорони для одного цілодобового поста та одного денного, з розрахунку робочого часу для працівників охорони: при чергуванні 1 доба через 3 доби – потрібно 4 працівника, та денний пост – 1 працівник. Якщо чергування 1 доба через 2 доби – потрібно 3 працівника, та денний пост – 2 працівника. Наш об’єкт для якого потрібні послуги охорони, знаходиться в лісовій зоні, та будиночки, які розміщені на території даного об’єкту, дерев’яного типу, в яких на постійній основі проживають люди. Враховуючи те, що в нашій країні триває війна, та постійно відбуваються надзвичайні ситуації, постійні обстріли територій нашої країни, немає гарантії того, що наш об’єкт не постраждає під час чергових атак, вбачаємо потребу в тому, щоб працівники охорони були підготовленими та пройшли спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум) задля забезпечення швидкого та ефективного реагування на можливі виникнення надзвичайної ситуації.
Дата відповіді:
24.02.2023 12:29