-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів), назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (акушерське відділення) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) - 7750 послуг, Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення гінекології) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) - 7750 послуг, Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення дитячої гінекології) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) - 4650 послуг.
Торги не відбулися
2 600 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період уточнення:
14.02.2023 09:49 - 06.03.2023 00:00
Відповідь надана
Форма організації харчування - в термосі чи одноразовому посуді
Номер:
bf0603185bb64fb992fcf36a71dcf91b
Дата опублікування:
19.02.2023 18:48
Опис:
Шановний замовник! Дякуємо за внесення чіткості у визначенні ліжко-місць, однак Ви залишили в ТД нечітку позицію щодо форми організації харчування – в термосах та контейнерах чи в одноразовому посуді? Дана неточність суттєво впливає на вартість ціни харчування за один день на одного пацієнта. Просимо Вас чітко визначити формат харчування, а не маніпулятивно вказувати що «за окремим замовленням доставка харчування в одноразовому посуді». Нам як потенційному учаснику не зрозуміло як часто таке замовлення буде і як нам визначити точну ціну. Тому вимагаємо внести зміни в ТД з чітким формулюванням формату харчування – в одноразовому посуді чи в термосі/ контейнері або з указанням від чого залежить - в одноразовому посуді чи в термосі - для прозорого та чіткого визначення ціни харчування
Відповідь:
Шановний учасник. Готова їжа передається в одноразовій тарі (упаковці).
Дата відповіді:
20.02.2023 17:25
Відповідь надана
Запитання до умов
Номер:
d49ce300ca4d4d38952056853b53905c
Дата опублікування:
17.02.2023 09:39
Опис:
Шановний Замовнику!Згідно з пунктом 21 Додатку 3 ТД «Також обов’язково надати у складі пропозицій результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразку змивів (результат має бути виданий учаснику), мета дослідження – на наявність патогенної та умовно-патогенної мікрофлори. Згідно вказаного документу, має бути досліджено не менше 4 змивів (обов’язково руки в рукавичках кухаря та каструлю для других страв).» Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує круг потенційних учасників, оскільки законодавством не передбачено обов’язок робити змиви саме з рукавичок кухара та каструлі для других страв. А чому не з дошки для нарізання чи з ножа? Вимагаємо прибрати вказану дискримінаційну вимогу з ТД або не обмежувати обов’язково руки в рукавичках кухаря та каструлю для других страв.
Цікаво, як змив на одноразових рукавичках кухаря сьогодні, може гарантувати «відсутність патогенної та умовно-патогенної мікрофлори» на момент виконання договору?
Згідно з пунктом 9 Додатку 3 ТД вказано «Для транспортування готової їжі використовують термоси або ізотермічні контейнери, що щільно закриваються кришками, або за замовленням Замовника в одноразовій тарі (упаковці) з розрахунку на одну людину, в яких буде здійснюватися транспортування готової їжі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» No771/97- ВР від 23.12.1997 року» Прохання внести точність в формулювання «або за замовленням Замовника в одноразовій тарі (упаковці) з розрахунку на одну людину», так як не зрозуміло як часто потрібно виконувати транспортування в термосах чи в одноразовій тарі (упаковці) і від чого це залежить. Точність формулювання відіграє ключову роль в формуванні ціни. Тому, просимо внести зміни в ТД з точним формулюванням щодо транспортування в термосах чи в одноразовому посуді.
Звертаємо увагу, що предметом оголошеної закупівлі є «послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів», при цьому в Додатку 3 ТД вимагається надати сертифікати, які повинні бути наданні щодо різних сфер
- Діючий сертифікат, виданий органом сертифікації, яким посвідчується, що Учасник впровадив систему управління безпечності харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» стосовно виробництва готової їжі та страв, послуг щодо виїзного ресторанного обслуговування, послуг щодо забезпечення харчуванням.
- Діючий сертифікат, виданий органом сертифікації, яким посвідчується, що Учасник впровадив систему екологічного управління згідно ДСТУ ІSO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно надання послуг громадського харчування, послуг їдалень, послуг з постачання продуктів харчування та готової їжі.
- Діючий сертифікат, виданий органом сертифікації, яким посвідчується, що Учасник впровадив систему управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), стосовно виробництва готової їжі та страв, послуг щодо виїзного ресторанного обслуговування, послуг щодо забезпечення харчуванням.
Просимо внести зміни з точним формулюванням стосовно чого мають бути видані сертифікати
Згідно з пунктом 10 Додатку 3 ТД вказано «Готова їжа повинна транспортуватися у технічно справному транспорті відповідного призначення.» У який спосіб та за якими критеріями Вами визначається технічно справний транспорт відповідного призначення? Просимо надати необхідні уточнення в ТД.
Згідно з пунктом 17 Додатку 3 ТД «Учасник також має надати у складі пропозиції паспорти на вентиляційні системи, згідно яких підтверджується встановлення вказаних вентиляційних систем в приміщення учасника. Також надати у складі пропозиції ліцензію виконавця, яким (виконавцем) видано учаснику вищевказані паспорти» Дана вимога дискримінує нас, як Учасника, оскільки наше підприємство орендує приміщення, в якому вже встановлені вентиляційні системи і відповідно на нас паспорти на вентиляційні системи не видавались. Вимагаємо внести зміни в ТД.
Звертаємо увагу, що предметом оголошеної закупівлі є «послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів», при цьому згідно з пунктом 18 Додатку 3 ТД вимагається «для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі технолога, необхідно надати наказ про прийняття на роботу технолога або трудову книжку зазначеного працівника. Крім цього, надати у складі пропозиції документ про освіту технолога та сертифікат щодо успішного закінчення курсу «Безпечність харчових продуктів: сучасне законодавство». Дана вимога дискримінує нас як учасника, оскільки питанням організації харчування для предмету оголошеної закупівлі займається медична сестра з дієтичного харчування, а не технолог. Тому дана вимога та ще і з «спеціальним» сертифікатом однозначно дискримінаційна і звужує коло потенційних учасників до тих, хто вже має технолога та який має саме такий сертифікат. Тому вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Згідно з пунктом 16 Додатку 3 ТД «Учасник надає у складі пропозиції копію декларації відповідності матеріально-технічної бази (об’єкта нерухомості для забезпечення надання послуг) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, підготовлена за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року No440 (із наступними змінами та доповненнями) та підтвердження її подання до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), а саме з відміткою про реєстрацію як вхідної кореспонденції державним адміністратором або відповідним територіальним органом ДCНС (вказана декларація повинна бути видана на ім’я учасника).» Звертаємо вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки звужує коло потенційних учасників до тих, хто має декларацію видану на їх ім’я, хоча законодавством передбачено, що у випадку оренди майна, декларацію може отримати власник майна і тоді повторна декларація на орендаря не заповнюється. Вимагаємо внести відповідні зміни в ТД.
Відповідь:
Шановний учасник. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, у тендерній документації Замовником передбачено вимоги, які вважає за необхідне включити. Змив на одноразових рукавичках кухаря гарантує відсутність патогенної та умовно-патогенної мікрофлори, а отже підтверджує відповідність дотримання санітарних норм.Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Предметом оголошеної закупівлі є «послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів», відповідно в Додатку 3 ТД вимагається надати сертифікати: ДСТУ ІSO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ ІSO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT). Одним із доказів необхідного рівня якості послуги є підтвердження відповідності технічних та якісні вимог до предмету закупівлі послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів, який підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISО, який діє в Україні. Наявність в Учасника сертифікату ІSO свідчить про спроможність Учасника здійснити постачання готових страв у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів. Вимога щодо надання сертифікатів є необхідною для безперебійного постачання готових страв для організації харчування пацієнтів, а також є гарантією надійності та стабільності Учасника. Крім того Замовник виступає за прозорість публічних закупівель, максимальну економію та ефективність. Деякі учасники, які не мають можливості надати послугу відповідної якості, зловживають двояким трактуванням окремих законодавчих актів, намагаючись при цьому нав’язати послугу сумнівної якості.
Технічно справний транспорт (справність) – стан транспортного засобу, який відповідає усім вимогам нормативно-технічної і (або) конструкторської документації. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (далі «Технічний паспорт на автомобіль») - це офіційний документ, в якому міститься інформація про технічні характеристики автомобіля. Паспортизація системи вентиляції – це перевірка стану всіх елементів вентиляційної системи на момент здачі її в експлуатацію, у процесі якої проводяться всі необхідні аеродинамічні випробування та вимірювання. Результати випробувань фіксуються фахівцями в паспорті системи вентиляції об'єкта перевірки. У ході проведення паспортизації вентиляційної системи також здійснюють експертну оцінку параметрів повітряного середовища. У процесі подальшої експлуатації вентиляційної системи об'єкта – під час ремонтів, реконструкції системи вентиляції, а також у процесі проведення періодичних випробувань і регулювань окремих вузлів та агрегатів – всі зміни стану вентиляційної системи фіксуються в паспорті. Правильне ведення паспорта вентиляційної системи гарантує її ефективну роботу протягом усього терміну експлуатації. Для всіх видів вентиляційних систем паспортизація є обов'язковою. Паспорт вентиляційної системи є її головним документом та оформлюється після завершення пусконалагоджувальних робіт. Подальша експлуатація вентиляційної системи без паспорта є неприпустимою. Технолог виконує, координує та контролює роботи, пов'язані з розробкою та впровадженням технологій виготовлення різноманітної промислової продукції. Він здійснює технологічний нагляд за виробництвом, організовує та керує роботою працівників. Наявність сертифікатів, які видані на технолога підтверджують його кваліфікацію. Сервіс: https://e-services.dsns.gov.ua/ надає можливість перегляду декларації та містить інформацію про Загальні відомості (Вхідний номер), що є підтвердженням того, що реєстрація саме вхідної кореспонденції ДСНС передбачена та, відповідно, проводиться, а тому відсутні обмеження у участі в оголошеній закупівлі.
Дата відповіді:
19.02.2023 18:14
Відповідь надана
Щодо вимоги надання паспорту на вентиляцію
Номер:
d4c4ce652c8c48f09318292fb1e3c72e
Дата опублікування:
16.02.2023 22:52
Опис:
Розясніть будь ласка вимогу – «надати у складі пропозиції паспорти на вентиляційні системи, згідно яких підтверджується встановлення вказаних вентиляційних систем в приміщення учасника. Також надати у складі пропозиції ліцензію виконавця, яким (виконавцем) видано учаснику вищевказані паспорти». Якщо ми орендуємо приміщення з вентиляцією, де як шукати того, хто 100років назад його встановлював та просити його підписувати паспорт та просити у ного ліцензію? Якщо це тендер «не для всіх, відразу пишіть це і не видумуйте подібних вимог?
Відповідь:
Шановний учасник. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, у тендерній документації Замовником передбачено вимоги, які вважає за необхідне включити.
Предметом закупівлі є Кейтерингові послуги (код ДК 021:2015: 55520000-1) (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів). Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до умов проекту договору приготування страв має здійснюватись у виробничих приміщеннях, відповідно, виробничі приміщення мають бути в належному, задовільному стані, придатному для приготування страв у значних обсягах. Наявність вентиляційної системи підтверджує якість повітря, що надходить в приміщення з урахуванням очікуваного забруднення від внутрішніх джерел (роботи обладнання, життєдіяльності людей тощо). Паспортизація системи вентиляції – це перевірка стану всіх елементів вентиляційної системи на момент здачі її в експлуатацію, у процесі якої проводяться всі необхідні аеродинамічні випробування та вимірювання. Результати випробувань фіксуються фахівцями в паспорті системи вентиляції об'єкта перевірки. У ході проведення паспортизації вентиляційної системи також здійснюють експертну оцінку параметрів повітряного середовища. У процесі подальшої експлуатації вентиляційної системи об'єкта – під час ремонтів, реконструкції системи вентиляції, а також у процесі проведення періодичних випробувань і регулювань окремих вузлів та агрегатів – всі зміни стану вентиляційної системи фіксуються в паспорті. Правильне ведення паспорта вентиляційної системи гарантує її ефективну роботу протягом усього терміну експлуатації. Для всіх видів вентиляційних систем паспортизація є обов'язковою. Паспорт вентиляційної системи є її головним документом та оформлюється після завершення пусконалагоджувальних робіт. Подальша експлуатація вентиляційної системи без паспорта є неприпустимою.
Дата відповіді:
19.02.2023 18:12
Відповідь надана
Встановлені медико-технічні вимоги, що є дикримінаціними та такими, що надають перевагу в участі окремим субєктам господарської дільності
Номер:
c7c6da4f768a4df7b3fd2af050519cd1
Дата опублікування:
16.02.2023 22:33
Опис:
Аналогінчно попередньому зверненню, дискримінаціними та такими, що у точносі повторюють вимоги закупівель:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-11-008851-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-12-006322-a
де єдиним учаснком був ТОВ "ХІЛІНГ ФУД" є вимога - " Учасник також має надати у складі пропозиції паспорти на вентиляційні системи, згідно яких підтверджується встановлення вказаних вентиляційних систем в приміщення учасника. Також надати у складі пропозиції ліцензію виконавця, яким (виконавцем) видано учаснику вищевказані паспорти". Нагадуємо, що предметом оголошеної Вами закупілві є саме кейтеренгові послуги. Логічним є і те, що Замовник як це передчано ЗУ Про публчні закупівлі та Осолбливостями на період військового часу сає вимагати ліцензії та дозволи саме на діяльність повязану з предмтетом закупілві. ЯКЕ ВІДНОШЕННЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІЛВІ МАЄ ВСТАНОВЛЕННЯ ВЕНТИЛЯЦІЇ ТА ВИМОГА ЇЇ НАДАННЯ? Чи нам на кейтиринг слід брати співвиконавця з такою лціензією? Зважаючи, що ця вимога описує умови для єдиного учасника (див вище) приберіть її як таку, що не має віднощення до предмету закупівіл.
Відповідь:
Шановний учасник. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, у тендерній документації Замовником передбачено вимоги, які вважає за необхідне включити.
Відповідно до Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» Замовник несе відповідальність за надання медичної допомоги за програмою медичних гарантій, в т. ч. за організацію харчування, а також за додержання вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм у закладі.
Відтак вимоги, встановлені у тендерній документації, спрямовані на отримання якісних послуг харчування, а також на отримання гарантії того, що переможець процедури закупівлі буде спроможний здійснити якісне надання кейтерингових послуг. Даний пункт не обмежує кількість учасників, а навпаки дає можливість отримати добросовісного виконавця, який забезпечить виконання умов даної закупівлі в повному обсязі.
Дата відповіді:
19.02.2023 18:11
Відповідь надана
Встановлені медико-технічні вимоги, що є дикримінаціними та такими, що надають перевагу в участі окремим субєктам господарської дільності
Номер:
affe49c21b4d4986b1869e7e77f74849
Дата опублікування:
16.02.2023 22:24
Опис:
Доброго дня!
Наша компанія має необхідну мат-тех базу та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. Разом з тим, окремі вимоги до предмету закупівлі на нашу думку є необґрунтованими, дискримінаційними та такими, що у точності повторюють умови інших оголошених закупівель де перевагу мали окремі суб’єкти господарської діяльності.
Стосується це вимоги у тч вимоги надання у складі пропозиції копії декларації відповідності матеріально-технічної бази (об’єкта нерухомості для забезпечення надання послуг) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, підготовлена за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року №440 (із наступними змінами та доповненнями) та підтвердження її подання до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), а саме з відміткою про реєстрацію як вхідної кореспонденції державним адміністратором або відповідним територіальним органом ДCНС (вказана декларація повинна бути видана на ім’я учасника).
Виходячи з встановлених Вами умов, підтвердженням подання декларації є виключно відмітка про реєстрацію саме як ВХІДНОЇ кореспонденції державним адміністратором або відповідним територіальним органом ДCНС.
Дана вимога нам є незрозумілою, оскільки:
1) Замовник сам може перевірити цю інформацію у відкритих реєстрах ДCНС (нагадаємо, що Закон та Особливості забороняють Замовнику вимагати відомості з відкритих реєстрів, доступ до яких є вільним (а доступ до вказаного реєстру є вільним);
2) Чому підтвердженням направлення такої декларації є саме відміткою про реєстрацію як вхідної кореспонденції, коли законом передбачені також інші?
Інформуємо Вас, що наразі наявна можливість направлення відповідної декларації через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС (Замовник може сам для прикладу скористатися таким сервісом: https://e-services.dsns.gov.ua/) . При направленні такого запиту (реєстрації) очевидно, що реєстрація саме вхідної кореспонденції ДСНС – не передбачена.
Мусимо зауважити, що дана вимога у точності повторює умови закупівлі (включно за номером вимоги, комами ітд) у закупівлях де єдиним учасником був Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" (без конкуренції таж сама вимога «саме з відміткою про реєстрацію як вхідної кореспонденції державним адміністратором або відповідним територіальним органом ДCНС.»):
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-11-008851-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-12-006322-a
Що очевидно надає йому до участі у закупівілі не конкурентну перевагу (тобто тендер прописаний явно під одного учасника – ТОВ"ХІЛІНГ ФУД" ).
Ми, як учасник потенційний учасник відкритих торгів, що має обговорювану декларацію та який направив відповідну декларацію в електронному вигляді через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС, прямо обмежені у участі в оголошеній вами закупівлі та маємо підстави для оскарження встановлених Вами умов в Колегії АМКУ.
Просимо Вас, передбачити можливість подання Декларації відповідності матеріально-технічної бази до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу) у інший спосіб ніж передбачено умовами Вашої документації, а саме, у спосіб підтвердження направлення відповідного запиту до ДСНС на електронному порталі після підписання PDF-документу (див. стор.14 Інструкції КОРИСТУВАЧА ПОРТАЛУ Е-ПОСЛУГ ДСНС).
Відповідь:
Шановний учасник. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, у тендерній документації Замовником передбачено вимоги, які вважає за необхідне включити.
Відповідно до Закону та Особливостей документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Додатково учасник повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та інформації про відсутність такого документу із зазначенням причин відсутності. Сервіс: https://e-services.dsns.gov.ua/ надає можливість перегляду декларації та містить інформацію про Загальні відомості (Вхідний номер), що є підтвердженням того, що реєстрація саме вхідної кореспонденції ДСНС передбачена та, відповідно, проводиться, а тому відсутні обмеження у участі в оголошеній закупівлі.
Дата відповіді:
19.02.2023 18:09