• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«ДК 021:2015: 30210000-4 -Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)»

Завершена

490 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 900.00 UAH
Період уточнення: 13.02.2023 14:34 - 18.02.2023 00:00
Відповідь надана

Вимога до SSD

Номер: f3e3642474e34295a51f681c49e7f7d9
Дата опублікування: 15.02.2023 20:57
Опис: Шановний Замовник. Дуже дивною виглядає вимога: "Гарантійний термін (строк) на твердотільний накопичувач,запропонований Учасником повинен становити не менше ніж 36 місяця. Надати відповідну гарантію на фірмовому бланку від виробника або офіційного дистриб’ютера чи партнера." Справа в тому, що гарантійні талони надаються на товар, при його відвантаженні зі сладу дистриб'ютора, а не для участі у тендерній закупівлі. Можливо, буде достатньо надати посилання на офіційний сайт виробника накопичувача, де є підтвердження відповідного гарантійного строку накопичувача?
Відповідь: Вивчивши Ваше питання повідомляємо наступне. Встановленою вимогою вимагається не гарантійний талон на твердотільний накопичувач, запропонований Учасником, а саме Гарантія чи гарантійний лист на бланку від виробника або офіційного дистриб’ютера чи партнера із зазначенням терміну (строку) не менше 36 місяців. Оскільки гарантійний термін (строк) на товар зазначається в паспорті на товар або на етикетці чи в будь-якому іншому документі, ЯКИЙ ДОДАЄТЬСЯ ДО ТОВАРУ (згідно ст. 7 Закону «Про захист прав споживача»), то Замовник зможе побачити такий термін (строк) лише після отримання продукції. Щодо посилання на офіційний сайт: дані на сайті не завжди вчасно оновлюються і надання інформації в такий спосіб буде недостовірним і не відповідатиме дійсності при подальшому отриманні товару. Тому, встановивши дану вимогу Замовник має на меті отримати актуальну, достовірну та коректну інформацію про гарантійний термін (строк) на твердотільний накопичувач.
Дата відповіді: 17.02.2023 14:52
Відповідь надана

Сервісна підтримка

Номер: d9bab7cbf60441ba93ecb2d553d3aeb6
Дата опублікування: 15.02.2023 20:43
Опис: Шановний Замовник. Розтлумачте, будь ласка, як розуміти вимогу : "Гарантійний термін (строк) системного блоку, запропонованого Учасником повинен становити не менше ніж 24 місяця. Надати відповідну гарантію на фірмовому бланку від виробника, а також на сервісну підтримку терміном не менше ніж 12 місяців". Що таке у вашому розумінні сервісна підтримка 12 місяців? Це після закінчення 24 місяців гарантійного обслуговування, має бути ще 12 місяців сервісного обслуговування- чим сервісна підтримка відрізняється від гарантійної сервісної підтримки?
Відповідь: Гарантійний термін експлуатації – період часу, протягом якого виробник гарантує стабільність показників якості товару (продукції) в процесі його експлуатації за умови дотримання споживачем правил експлуатації. Гарантійний період - це термін, під час якого клієнт, виявивши недолік товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень покупцем правил експлуатації. Тому, Виробник системного блоку має підтвердити шляхом надання на власному бланку гарантійного листа, що гарантійний термін (строк) системного блоку, який пропонується учасником має становити не менше ніж 24 місяці. Сервісна підтримка передбачає комплекс заходів зі сторони Учасника, які спрямовані на контроль і забезпечення якісної та безперебійної роботи поставлених системних блоків, дотримання яких Учасник гарантує на термін не менше 12 місяців шляхом подання в складі своєї пропозиції гарантійного листа.
Дата відповіді: 17.02.2023 14:44
Відповідь надана

ISO

Номер: 2f734380a844414bb1d46b3ec8fe777f
Дата опублікування: 15.02.2023 16:10
Опис: Шановний Замовник. Вимога "Виробник обладнання має бути сертифікований за стандартом ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки.» стосується виробника системного блоку чи і виробника монітору ( якщо це різні виробники)?
Відповідь: Міжнародний стандарт ISO 27001 "Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги" встановлює вимоги до системи менеджменту інформаційної безпеки для демонстрації можливості організації захищати свої інформаційні ресурси. Основним завданням інформаційної безпеки є захист інформаційних ресурсів компанії від внутрішніх та зовнішніх умисних та ненавмисних загроз (підробка, вандалізм, крадіжка, пожежа, системний збій та ін.). Тому, враховуючи вищезазначене, вимога щодо наявності Сертифікату ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» стосується як виробника системного блоку так і виробника монітору. Якщо це різні виробники, то відповідно і сертифікати мають бути від кожного з таких виробників.
Дата відповіді: 17.02.2023 14:46
Відповідь надана

Додаток 3

Номер: 4570b99f44544b3190a23e00fd943f43
Дата опублікування: 13.02.2023 20:59
Опис: Шановний Замовник. 1) Чи можна пропонувати процесор AMD як еквівалент з відповідними характеристиками?; 2) Яким чином можна пропонувати корпус, якщо вимагаються конкретні габарати, що не є вагомим критерієм для оцінки якості товару. Корпус має бути не менше "0,6 товщина стінок, SPCC"- це зрозуміло ( це якісний показник), але габарити- вони мають вказуватись хоча б із зазначенням- не більше, не менше заданих. Просимо уточнити цю вимогу; 3) Чи будете Ви розглядати як відповідний еквівалент програмне забезпечення Windows Pro з OA 3.0 технологією, що застосовується прямими партнерами Microsoft при виробництві обладнання ?
Відповідь: Добрго дня, з вашого питання повідомляємо наступне: 1. Процесор має відповідати характеристикам відповідно до вимог: Intel Socket 1200, кількість фізичних ядер/потоків 4/8, тактова частота - 3,6 ГГц, інтегрована графіка - Intel UHD Graphics 630. 2. Корпус має відповідати "0,6 товщина стінок, SPCC", до габаритів можна не прив’язуватись. 3. Замовник не заперечує постачання персональних комп'ютерів з предвстановленою операційною системою за технологією ОА 3.0 в разі надання учасником відповідних документів про походження програмної продукції відповідно до умов пункту 1.10 додатку 3 Тендерної документації
Дата відповіді: 15.02.2023 09:25