-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (запірна арматура)
Завершена
402 276.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 011.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 011.38 UAH
Період уточнення:
13.02.2023 11:17 - 18.02.2023 00:00
Відповідь надана
Зміна дати подання тендерних пропозицій до 25.02.2023р.
Номер:
48e25b570daa42e6bea3c0e61d6be350
Дата опублікування:
17.02.2023 23:53
Опис:
- пункт 1 Розділ 3 Тендерної документації
3. якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Шановний Замовник! Даний виняток суперечить твердженню щодо обовязку накладання КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо, та може бути предметом можливого оскарження в АМКУ. Адже при поданні сканованої копії без КЕП/УЕП вже неважливо містить документ печатку і підпис чи ні. Просимо змінити даний пункт.
- пункт 2 Розділ 5
Інші умови тендерної документації:
1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Шановний Замовник! Даний пункт створює безліч умов, що можуть бути предметом можливого оскарження в АМКУ, включаючи оформлення в довільній формі документа. Що скоріш за все може привести до відміни закупівлі. Просимо прибрати даний пункт.
- пункт 2 Розділ 5
7. Документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані.
Шановний Замовник! Тільки уповноважені органи з дотримання законодавства або уповноважені органи з перевірки і дотримання порядку створення, підпису і видачі такого типу документів, мають право оцінювати на відповідність вимогам нормативно-правових актів, відповідно до яких такі документи видані. Просимо прибрати даний пункт.
- Додаток 1
2.4 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю (для юридичних осіб):
Скан-копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. Надається скан-копії: довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (ст.1-2, ст3-6 за наявності записів) або паспорту у формі ID-картки (всі сторони) особи, що підписала тендерну пропозицію.
- Додаток 2
Істотні умови тендеру:
Гарантії заводу виробника диско поворотних затворів повинна розміщуватися на сайті заводу виробника.
Шановний Замовник! В вимогаг ТД і так вимагається надати гарантію заводу виробника і гарантію участника. Даний пункт може бути предметом можливого оскарження та одночасно створює дискримінаційні умови, участник не може вплинути на доступність баз даних веб-ресурсу на протязі любої тривалості в часі. Просимо прибрати даний пункт.
- Додаток 2
2.7.1. Для запірної арматури ( диско поворотних затворів) системи водопостачання підписані та завірені печаткою Учасника скан-копії діючих сертифікатів ISO 9001; ISO 14001; GSK, DVGW/ÖVGW або аналог с документальним підтвердженням відповідності до вимог передбачених стандартам ISO 9001, ISO14001, GSK, DVGW/ÖVGW. Сертифікати повинні бути розміщенні на сайті заводу виробника. Учасник надає лист в довільної формі з посиланням ссилок на сайт заводу виробника.
Шановний Замовник! Просимо звернути увагу на аргументацію в попередньому пункті! Даний пункт може бути предметом можливого оскарження та одночасно створює дискримінаційні умови, участник не може вплинути на доступність баз даних веб-ресурсу на протязі любої тривалості в часі. Просимо прибрати частину вимог в даному пункті, а саме видалити речення "Сертифікати повинні бути розміщенні на сайті заводу виробника. Учасник надає лист в довільної формі з посиланням ссилок на сайт заводу виробника."
- Додаток 2
2.7.6. Підписану та завірену печаткою Учасника скан-копію оригінала гарантії заводу виробника товару щодо підтвердження заводських гарантійних зобов’язань на диско поворотний затвор що пропонується Учасником . Гарантія повинна розміщуватися на сайті заводу-виробника. Учасник надає лист в довільної формі з посиланням ссилки на сайт заводу виробника.
Шановний Замовник! Просимо звернути увагу на аргументацію в попередніх пунктах! Даний пункт може бути предметом можливого оскарження та одночасно створює дискримінаційні умови, участник не може вплинути на доступність баз даних веб-ресурсу на протязі любої тривалості в часі. Просимо прибрати частину вимог в даному пункті, а саме видалити речення "Гарантія повинна розміщуватися на сайті заводу-виробника. Учасник надає лист в довільної формі з посиланням ссилки на сайт заводу виробника."
Враховуючи вищезазначене, ми наполягаємо на тому, щоб продовжити термін подання тендерних пропозицій до 25.02.2023р., щоб домовитись з питаннями, що виникли.
Відповідь:
Відповідно до п. 51 Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Розглянувши ваше звернення щодо роз’яснення умов Тендерної документації, по суті поставлених запитань роз’яснюємо наступне.
1) - пункт 1 Розділ 3 Тендерної документації 3: потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятком, відповідно до якого на окремий документ не вимагається накладення КЕП/УЕП є надання документу НЕ у формі електронного документу – за наявності підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитка печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями), тобто, скановані копії письмових документів. Порушення вимог законодавства в цій частині відсутні.
2) - пункт 2 Розділ 5 Інші умови тендерної документації: Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. Дана вимога не передбачає можливості неоднозначного трактування. Відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» обов’язкової підставою подання скарги до Органу оскарження є наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Вимоги ТД в цій частині не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та не порушують права чи законні інтереси учасників (або потенційних учасників).
3) - пункт 2 Розділ 5 7. Документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані. Дана вимога не є дискримінаційною та не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч. 15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
4) Додаток 1 2.4 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю (для юридичних осіб): Скан-копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. Надається скан-копії: довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (ст.1-2, ст3-6 за наявності записів) або паспорту у формі ID-картки (всі сторони) особи, що підписала тендерну пропозицію. Зазначені документи вимагаються на підтвердження повноважень посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю та мають бути надані у складі тендерної пропозиції.
5) Додаток 2 Істотні умови тендеру: Гарантії заводу виробника диско поворотних затворів повинна розміщуватися на сайті заводу виробника. Відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» обов’язкової підставою подання скарги до Органу оскарження є наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Вимоги ТД в цій частині не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та не порушують права чи законні інтереси учасників (або потенційних учасників). Необхідність даної вимоги обумовлена потребою в дійсному підтвердженні гарантії заводу виробника товару, який пропонується учасником. У даному зверненні за роз’ясненням вимог ТД не зазначено об’єктивних обставин, внаслідок яких вимога не може бути виконана, а також не доведено та не підтверджено документально порушення прав чи законних інтересів.
6) Додаток 2 2.7.1.: Відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» обов’язкової підставою подання скарги до Органу оскарження є наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Вимоги ТД в цій частині не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та не порушують права чи законні інтереси учасників (або потенційних учасників). Необхідність даної вимоги обумовлена потребою у закупівлі товару, виробник якого дійсно має впроваджені стандарти ISO, що підтверджується чинними відповідними документами. У даному зверненні за роз’ясненням вимог ТД не зазначено об’єктивних обставин, внаслідок яких вимога не може бути виконана, а також не доведено та не підтверджено документально порушення прав чи законних інтересів.
7) Додаток 2 2.7.6.: Відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» обов’язкової підставою подання скарги до Органу оскарження є наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Вимоги ТД в цій частині не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та не порушують права чи законні інтереси учасників (або потенційних учасників). Необхідність даної вимоги обумовлена потребою у закупівлі товару, виробник якого встановлює і забезпечує заводські гарантійні зобов’язання. У даному зверненні за роз’ясненням вимог ТД не зазначено об’єктивних обставин, внаслідок яких вимога не може бути виконана, а також не доведено та не підтверджено документально порушення прав чи законних інтересів.
8) Відповідно до п.24 Особливостей (Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178) : 24. Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно п. 52 Особливостей: У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Замовником оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію 13.02.2023р. (з внесенням змін 14.02.2023р.) та встановлено кінцевий строк подання пропозицій до 00:00 21 лютого 2023р., що є не меншим ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (з моменту оголошення) та не меншим за чотири дні до кінцевого строку подання пропозицій після внесення змін. Умови ТД в цій частині не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та не порушують права чи законні інтереси учасників (або потенційних учасників).
Дата відповіді:
20.02.2023 14:06