-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Заправка та відновлення картриджів, ремонт та технічне обслуговування офісної техніки
Заправка та відновлення картриджів здійснюється виключно сумісним для даного типу картриджу тонером та запчастинами виробництва Static Control. Термін надання послуг для заправки та відновлення картриджів – 2 робочі дні з дня отримання Виконавцем замовлення від Замовника, для ремонту та технічного обслуговування офісної техніки – 5 робочих днів з моменту передачі техніки для надання послуг.
Завершена
198 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 992.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 992.00 UAH
Період уточнення:
29.01.2018 11:31 - 01.02.2018 13:00
Відповідь надана
Технічні вимоги.
Номер:
017e62614f1c4e80bef3ac06c829903b
Дата опублікування:
30.01.2018 11:01
Опис:
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено «Заправка та відновлення картриджів здійснюється виключно сумісним для даного типу картриджу тонером та запчастинами виробництва Static Control.
Учасник повинен надати Замовнику оригінал або копію сертифікату виданого виробником або офіційним представником виробника витратних матеріалів Static Control в Україні, який засвідчує, що Учасник має статус діючого партнера.»
Тобто Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено 1 конкретну торгівельну марку товару без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
А також вимагаючи надання сертифікату виданого виробником або офіційним представником Замовник ставить в нерівне становище можливих учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні учасники торгів, які не є виробниками витратних матеріалів, або ті, які не мають договірних відносин безпосередньо з виробниками або офіційним представником, а можуть купувати у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники.
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, прошу усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію.
Вразі ігнорування наших вимог, будемо вимушені звернутись до Національного антикорупційного бюро України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, а також до Антимонопольного комітету України з заявою щодо вчинення антиконкурентних узгоджених дій.
Відповідь:
Закон України “Про публічні закупівлі” застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Допорогові закупівлі проводяться відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), згідно з пунктом 5 якого, одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку, під час оголошення допорогової закупівлі, замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
Згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників. Порядок не встановлює обов'язку Замовника вказувати аналоги та/або еквіваленти у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, вимоги щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначених в Законі України “Про публічні закупівлі”, не поширюються на допорогові закупівлі.
Дата відповіді:
01.02.2018 11:50