-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка проектної документації з проведенням експертизи по об’єкту: «Капітальний ремонт з влаштування системи пожежної сигналізації, системи мовленнєвого оповіщення, управління евакуацією людей в разі пожежі в приміщенні та влаштування блисковкозахисту будівель медичного закладу КНП "Клінічна лікарня Святого Пантелеймона" СМР за адресою: м. Суми, вул. М. Вовчок, 2»
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період уточнення:
09.02.2023 15:54 - 22.02.2023 00:00
Відповідь надана
щодо вимог оневленої ТД
Номер:
33d1c0028e754054af52db3e4913dfa1
Дата опублікування:
16.02.2023 18:55
Опис:
новою версію ТД передбачено;
У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше мінцифх днів.
Питання: мінцифх днів - це про що йде мова? Надайте роз'яснення щодо цього словосполучення, бо дуже багато повносили в оновлену ТД такого, щоб тендер виіграв ТОВ "МК-ГРАНД 2015"(41291234), бо в нього 100% є документи, що вимагаються, та іншим ймовірним Учасникам непонятно шо Уповноважена особа має наувазі.
Відповідь:
Технічна помилка. Відповідно до абз.3 п. 51 Постанови КМУ 1178 від 12.10.22р. "У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів."
Дата відповіді:
17.02.2023 09:00
Відповідь надана
Щодо огляду
Номер:
2e9c17451f534cbc8297a8d70239352d
Дата опублікування:
16.02.2023 11:49
Опис:
Шанийний замонику, проаналізуваші ваші відповіді на запитання, які ставили вище, Ви вимгаєте від потенційних учасників обов'язковий огляд об'єкту, але вашою тендерною документацію не вимагається обов'язковий огл'яд.
Фраза яка прописана в Додатку 3 Технічні вимоги "Контактна особа для уточнення технічних умов закупівлі та відвідування об`єкту – головний інженер, Валькова Яна, тел. 0668099555" не передбачає обовязковий огляд, і не вимагає учасника відвідувати обєкт, і надавати якісь підтверджувальні документи про огляд об'єкту. Просимо надати роз'яснення, і підстави наданих ваших попредніх відповідей.
Відповідь:
Шановний Учаснику, на вашу вимогу були внесені зміни до тендерної документації, в яких було зазначено, що огляд об’єкту є обов’язковим
Дата відповіді:
17.02.2023 16:20
Відповідь надана
щодо сертифікату
Номер:
df3b4cd3aff34150b09def9a5b39fd2a
Дата опублікування:
16.02.2023 11:39
Опис:
Шановний Замовник відповідно до вимог Оголошення про закупівлю Послуг, вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги відносно сертифікатів ISO, зазначених у документації, а саме: розділ 3 п.6 Засобом документального підтвердження Учасником застосовування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015.
Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему екологічного керування Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату на систему екологічного керування не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікату на систему екологічного керування не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що окрім наведеного, ч.5 ст. 23 Закону установлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що Учасник також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і не завдає шкоди навколишньому середовищу. Таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовище для життя і здоров'я людей. Наша позиція поряд з вищенаведеною метою та вимогами Закону, ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» З урахуванням усього вищенаведеного, вважаємо Вашу вимогу безпідставною.
Дата відповіді:
17.02.2023 16:28
Відповідь надана
Щодо наявності КВЕД
Номер:
8ce42e9eba0249d5a1a6bc52fad2ff7f
Дата опублікування:
16.02.2023 10:23
Опис:
Шановний замонику, Згідно вашої тенденої документації прзначений Код ДК 021:2015 вихначений як 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування», а не Послуги з архітектурного проектування, ви ж у свою чергу вимагаєте надати документ, що засвідчує наявність у учасника процедури закупівлі можливість здійснювати діяльність із розробки проєктно-кошторисної документації до якого відноситься предмет закупівлі згідно затверджених КВЕД-2010 (71.11 Діяльність у сфері архітектури), який не відповідає предмету вашої тендерної документації, а саме: влаштування системи пожежної сигналізації, системи мовленнєвого оповіщення, управління евакуацією людей в разі пожежі в приміщенні та влаштування блисковкозахисту ,які відносяться до інженерних систем будівлі, а не до зведення будівлі вцілому. До тогож згідно КВЕД-2010 72.11 "Діяльність у сфері архітектури" включає консультування та проектування будівель вцілому та планування міст, а КВЕД-2010 72.12 "Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах" включає саме проектування різних інженерних систем які забезпечують функціонування будівель. Тому просимо видалити цю вимогу або внести відповідні зміни.
Відповідь:
Шановний Учаснику уважно розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне:
По-перше: дійсно згідно ДК 021:2015 роботи з проєктування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень варто закуповувати за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування.
По-друге КВЕД-2010: Клас 71.11 Діяльність у сфері архітектури включає в себе консультування у сфері архітектури з питань: проектування будівель, у т.ч. складання робочих креслень та планування міст, у т.ч. ландшафтної архітектури. А не як вами було зазначено, що згідно КВЕД-2010 72.11 "Діяльність у сфері архітектури" включає консультування та проектування будівель в цілому та планування міст.
Згідно з ДСТУ Б А.2.4-4:2009, а саме п. 3.2 було чітке визначення що таке робочі креслення:
3.2 робочі креслення- Креслення, призначені для виконання будівельних та монтажних робіт.
Також повідомляємо, що згідно ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» та Постанови № 852, системи пожежної сигналізації, системи мовленнєвого оповіщення, управління евакуацією людей в разі пожежі в приміщенні та влаштування блисковкозахисту будівель належать саме до монтажних робіт. Тобто Замовником було вірно визначений клас економічної діяльності КВЕД-2010: Клас 71.11, згідно з яким будуть виконуватися робочі креслення монтажних робіт.
По-третє вами було зазначено, що більш доцільно було б віднести даний вид робіт до КВЕД-2010 72.12 "Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах».
Повідомляємо, що даного КВЕД-2010 72.12 - не існує! Можливо вами була зроблена технічна помилка та ви мали на увазі КВЕД-2010: Клас 71.12 який включає в себе наступне:
• інженерний дизайн (тобто застосування законів і принципів інженерії в конструюванні машин, доборі матеріалів, інструментів, структур, процесів і систем) та консультування у сферах:
- проектування машинобудування, промислового будівництва
- проектів будівництва інженерних споруд, гідротехнічних споруд і транспортного будівництва
- проектів управління водними ресурсами
- проектів у сфері електроніки та електротехніки, добувної інженерії, хімічної технології, машинобудування, організації виробництва, системотехніки, техніки безпеки
• розроблення проектів систем кондиціонування, охолодження, інженерні розробки щодо контролю санітарного стану та забруднення навколишнього середовища, боротьби із шумом тощо
• геофізичні, геологічні та сейсмічні дослідження
• діяльність у сфері геодезії:
вимірювання земельних ділянок та їх меж
гідрологічні розвідувальні роботи
роботи з вивчення підземних шарів
картографічна діяльність і діяльність із надання даних щодо просторових параметрів
Проте і цей КВЕД не включає в себе проектування різних інженерних систем, як було вами зазначено, і він ніяк не відноситься до видів економічної діяльності згідно предмету закупівлі.
На підставі всього вище зазначеного повідомляємо, що Замовником був вірно визначений вид економічної діяльності, а саме КВЕД-2010: Клас 71.11 Діяльність у сфері архітектури. Тому зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Дата відповіді:
17.02.2023 16:22
Відповідь надана
Огляд Незаконна вимога
Номер:
8c066411b0634963afe986606f14836e
Дата опублікування:
13.02.2023 11:40
Опис:
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики)
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання АКТУ огляду об'єкта, із Замовником до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 06.09.2022 №5702
5. Рішення від 29.04.2022 № 4172
6. Рішення від 22.02.2022 № 3635
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовник розробляє тендерну документацію з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції від 10.09.2022 р. зі змінами (далі – Закон) та Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) зі змінами. Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону, Замовник в тендерній документації про проведення відкритих торгів закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Також слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Дана вимога не є дискримінаційною щодо закупівлі: «Розробка проектної документації з проведенням експертизи по об’єкту: «Капітальний ремонт з влаштування системи пожежної сигналізації, системи мовленнєвого оповіщення, управління евакуацією людей в разі пожежі в приміщенні та влаштування блисковкозахисту будівель медичного закладу КНП "Клінічна лікарня Святого Пантелеймона" СМР за адресою: м. Суми, вул. М. Вовчок, 2» , оскільки, вимога про обстеження об’єкта із залучення фахівців від учасника та їх виїзд на об’єкт є цілком логічною, дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг, з урахуванням встановлених замовником строків, а також формуванню максимально точної цінової пропозиції і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону. Також інформуємо Вас, що Замовник не обмежує право жодного учасника на обстеження даного об’єкту. Враховуючи вище наведене, Замовник не погоджується, що вказані Вами вимоги до закупівлі є дискримінаційні, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону. Вимоги у тендерній документації про відкриті торги з особливостями не порушують права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
15.02.2023 13:45
Відповідь надана
Кількість проектів
Номер:
35d4440d8cf542d6875d1d6812be1ea2
Дата опублікування:
10.02.2023 16:51
Опис:
Доброго дня.
Вам згідно закупівлі необхідно 3 окремі проекти (на кожну будівлю окремо)
Чи достатньо одного проекту з розділенням на розділи згідно будівель
Відповідь:
Достатньо одного проєкту з розподіленням на розділи згідно будівель.
Дата відповіді:
13.02.2023 10:13
Відповідь надана
Кошторис
Номер:
3ef9c25d36974946a56391f549d245f6
Дата опублікування:
10.02.2023 14:51
Опис:
Чи необхідно у складі пропозиції надавати кошторисні розрахунки вартості проектних робіт?
Відповідь:
Так, потрібно.
Дата відповіді:
13.02.2023 10:07
Відповідь надана
Огляд
Номер:
0c3f719b9ddb4b699ee2c28e0740338c
Дата опублікування:
10.02.2023 14:46
Опис:
Відповідно до інформації в тендерній документації передбачено контактна особа для уточнення технічних умов закупівлі та відвідування об`єкту – головний інженер, Валькова Яна, тел. 0668099555.
Просимо уточнити чи є огляд об'єкту обов'язковий? Чи буде відсутність документів про огляд слугувати підставою для відхилення?
Відповідь:
Огляд об'экту обов'яковий.
Дата відповіді:
13.02.2023 10:09
Відповідь надана
Інженер проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки
Номер:
cc5ee3baaa4a40038051f3c44dccb787
Дата опублікування:
09.02.2023 18:46
Опис:
Доброго дня!
У Вас приведен доволі великий список проектувальників:
Архітектор в частині архітектурне об’ємне проектування – 1 особа;
Інженер-проектувальник в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму;
Експерт з технічного обстеження будівель і споруд;
Кваліфікаційна особа, яка має право провадити діяльність з проведення аудиту енергетичної ефективності будівель;
Інженер-проектувальник в частині кошторисної документації;
А потрібного для виконання Вашої роботи не має, а саме Інженер проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки
Приведіть у відповідність!
Відповідь:
Приведено у відповідність.
Дата відповіді:
10.02.2023 12:03
Відповідь надана
Площа
Номер:
4acb2f28439642a8b99d0eaf7432bd2b
Дата опублікування:
09.02.2023 17:10
Опис:
Доброго дня. Яка площа будівлі?
Відповідь:
Головний корпус - 3698,8 кв.м., інфекційний корпус - 476,8 кв. м., поліклініка - 800,4 кв.м.
Дата відповіді:
10.02.2023 11:37