-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування електрообладнання і кабельних ліній РП-418
Завершена
630 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Період уточнення:
09.02.2023 12:41 - 06.03.2023 00:00
Відповідь надана
не платник ПДВ
Номер:
f68abda6ef64443bbc5b5fd2e454e2c3
Дата опублікування:
11.02.2023 17:09
Опис:
Чи має право прийняти участь в закупівлі не платник ПДВ якщо сума закупівлі зазначена з ПДВ
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що відповідно до п. 30 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Відповідно до п. 1 Розділу V ціна тендерної пропозиції вказується Учасником і оцінюється із урахуванням ПДВ не залежно від системи оподаткування на якій знаходиться Учасник. Таким чином не платник ПДВ має право прийняти участь в закупівлі.
Дата відповіді:
14.02.2023 12:26
Відповідь надана
дозвіл
Номер:
7cc39e14fdf745418e4416063dbc2572
Дата опублікування:
11.02.2023 16:59
Опис:
Шановний Замовник, згідно робіт технічного завдання, у випадку проведення ремонту електрообладанння, крім монтажу, треба ДЕМОНТУВАТИ старе обладнання. Чому Ви не вимагаєте надання дозволу на демонтаж устаткування підвищеної небезпеки, а тільки на монтаж.
Демонтажні роботи теж передбачені дозволом та постановою КМУ 1107
Відповідь:
Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації встановлені замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. На думку Замовника в тендерній документації встановлені вичерпні мінімальні вимоги до учасників для забезпечення вибору надавача послуг. Замовник не бачить підстав для ускладнення умов тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
14.02.2023 12:28
Відповідь надана
сертифікат
Номер:
d570d3fa195743a0b55b6d303ae69bfa
Дата опублікування:
11.02.2023 16:55
Опис:
Сертифікат менеджменту безпеки ланцюга постачань вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) не має жодного відношення до закупівлі. Є відповідні рішення по подібних закупівлям з обслуговування електрообладанння.
Давайте не будемо витрачати час на АМКУ. Просимо видалити вимогу
Відповідь:
Шановний Учаснику, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Відповідно до положень технічного завдання необхідно здійснити технічне обслуговування електрообладнання і кабельних ліній. Відповідно до типових технологічних карт на ремонт і технічне обслуговування електричних мереж напругою 0,4-20 кВ (обладнання ТП, РП) (СОУ-Н ЕЕ 20.665:2006 передбачено серед іншого здійснення доставки пристроїв, обладнання, запасних частин та інших матеріалів. Таким чином забезпечення безпеки ланцюга постачань є необхідною характеристикою послуги.
Дата відповіді:
14.02.2023 12:27
Відповідь надана
кваліфікація
Номер:
0c457995710e4ab0b6710d78d39214c4
Дата опублікування:
11.02.2023 16:53
Опис:
Шановний Замовник, чим обумовлена поява в вимогах надання 4 сертифікатів ІСО та інших документів. В минулій закупівлі цього не було?
Відповідь:
Шановний Учаснику, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тендерна документація містить вимоги щодо сертифікатів, які можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам послуги, що узгоджується з положеннями Закону.
Дата відповіді:
14.02.2023 12:25
Відповідь надана
економія
Номер:
2eaf6aa55bab48e6bdc6a2c2a8f0307f
Дата опублікування:
11.02.2023 16:49
Опис:
Шановний Замовник, Ви проводили у цьому році цю закупівлю і відмінили торги по причині скорочення видатків
Учасники на кваліфікації пропонували Вам 633600,00 грн за 12 місяців
На даний час Ви уклали договір на обслуговування з минулорічним учасником на 2 місяці, так як об'єкт повинен постійно обслуговуватися
Але тоді в чому скорочення у Вас видатків, якщо зараз сума закупівлі 630000,00 грн. але вже за 10 місяців.
Якщо додати ще витрати на обслуговування за січень та лютий, то це не яке не скорочення видатків, а навпаки їх розтрата, так як сума вийде вище ніж Вам пропонувалася в минулому тендері
Відповідь:
Шановний Учаснику, обсяг фінансування складається на підставі значної кількості факторів і це не тільки вартість укладеного договору. Якщо Замовник — платник ПДВ, а постачальник без ПДВ,то при укладанні угоди, Замовник не отримає податковий кредит і не зможе зменшити своє податкове зобов'язання, і, як наслідок, доведеться сплатити більшу суму податку до бюджету. Виходячи з цього пропонована сума без ПДВ і продовження строку дії договору по ціні з ПДВ та закупівля з ПДВ на 10 місяців є різниця на користь Замовника.
Дата відповіді:
14.02.2023 12:24