• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція, (24455000-8 Дезинфекційні засоби)

ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція, (24455000-8 Дезинфекційні засоби)

Завершена

562 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 626.20 UAH
Період уточнення: 07.02.2023 15:53 - 12.02.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 4e5610456c6e4239b5c76f36965ff2b1
Дата опублікування: 08.02.2023 12:20
Опис: Шановний Замовнику, Від імені Народу України та його держави, хочемо повідомити, що Ваша закупівля Ваша шакупівля просочена дискримінаційними вимогами. А саме: п.3 ч.2 ст.22 Закону, який встановлює, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників). Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. ч. 4 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У вимогах до технічних характеристик засобу вказано: Назва засобу Вимоги до технічних характеристик Засіб для дезінфекції поверхонь приміщень, обладнання, відпрацьованих матеріалів, дезінфекції та передстерилізаційного очищення виробів медичного призначення «Квартацид хлор актив» ( або еквівалент) 2. До складу засобу входять: перкарбонат натрію - не менше 15,1%, тетраацетилетилендіамин - не менше 9,9%, протеаза - не менше 0,2%, ліпаза - не менше 0,1%, амілаза - не менше 0,1%, целюлаза - не менше 0,03% (діючі речовини); інгібітори корозії, лимонна кислота, карбонат натрію, сульфат натрію, похідні ЕДТА, неіоногенні сурфактанти, комплексоутворювач, інші допоміжні речовини до 100,0. Кількість діючих речовин не менш шести (повинно бути підтверджено Висновком ДСЕЕ) дезінфекційний засіб для проведення швидкої дезінфекції «БактеріоДез квік» 950 мл з розпилювачем 2. Засіб на основі композиції трихлорізоціанурової кислота (ТХЦК) не менш 43,0%, натрієвої солі дихлорізоціанурової кислоти (Na – сіль ДХЦК) не менш 20,0% (діючи речовини) гідрокарбонату натрію від 10,0 %, карбонату натрію від 20,0%, антикорозійні (наявність обов’язкова) та інші добавки до 7,0%. Кількість діючих речовин не повинна бути менша двох. засіб для дезінфекції «БІОЛЮФТ CL» (0,800 кг) з мірною ложкою 2. Засіб на основі двох компонентів: Компонент 1 має містити натрію хлоріт (діюча речовина); Компонент 2 має містити кислоту (діюча речовина). Діюча речовина засобу - діоксид хлору. дезінфекційний засіб для проведення швидкої дезінфекції «БактеріоДез квік» (серветки) 2. Засіб на основі суміші спирту етилового у кількості від 70,0 до 80,0 %; та комплексу четвертинних амонійних сполук С12-С16 алкілдиметилбензил амоній хлорид 0,1-0,3%, амоній, дидецилдиметил-, хлорид 0,1 - 0,3 % (діючі речовини); N-C8-10-ацил-N-метилглюкамін, перекис водню - 0,45, октенідину дигідрохлорид, інгібітор корозії, регулятор рН, інші компоненти, що забезпечують посилення властивостей засобу та пролонговану дію. Кількість діючих речовин не менш трьох (повинно бути підтверджено Висновком ДСЕЕ). Засіб для дезінфекції, достерилізаційного очищення, дезінфекції високого рівня та стерилізації, генеральних прибирань «Терразім (Terrazym)» 1,5 кг з мірною ложкою або еквівалент 2. До складу засобу входять: перкарбонат натрію - не менше 15,1%, тетраацетилетилендіамин - не менше 9,9%, протеаза - не менше 0,2%, ліпаза - не менше 0,1%, амілаза - не менше 0,1%, целюлаза - не менше 0,03% (діючі речовини); інгібітори корозії, лимонна кислота, карбонат натрію, сульфат натрію, похідні ЕДТА, неіоногенні сурфактанти, комплексоутворювач, інші допоміжні речовини до 100,0. Кількість діючих речовин не менш шести (повинно бути підтверджено Висновком ДСЕЕ) На даний час відсутні еквіваленти по складу вищенаведених засобів. При встановленні таких медико-технічних вимог, ні про яку конкуренцію або недискримінацію мови йти не може. Тож, за складом зазначеним у вимогах та сукупністю інших вимог не існує двох виробників, але якщо ви їх знаєте, то доведіть, бо інакше це дискримінаційні вимоги. Викладені медико-технічні вимоги не викликають жодного сумніву в договірній корупційній змові. Вчинення корупційних правопорушень або антиконкурентних дій карається законом. Враховуючи вищенаведене, та керуючись п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р., вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги! У разі ігнорування наших законних вимог ми будемо змушені повідомити Державну аудиторську службу України про істотні порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі», скаржитись в Антимонопольний комітет України, та повідомити представників Громадського контролю з метою перевірки дотримання чинного законодавства під час проведення закупівлі!
Відповідь: Шановний учаснику: Тендерна документація складена у відповідності до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (детальний опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі наведено в Додатку № 2 тендерної документації). Більше того, в Тендерній документації (п. 6. Розділу III) зазначено: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».». Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право посилатися на певну торгівельну марку або виробника. Зазначення конкретних назв засобів з медико-технічними вимогами жодним чином не є дискримінацією, чи таким що обмежує коло учасників, оскільки Замовником вказано про можливість подачі еквіваленту учасниками, а тому тендерна документація не містять вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Ми замовляємо засоби, які необхідні нам для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в нашій установі та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції, бо Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Дата відповіді: 10.02.2023 19:04