• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

постачання товару (електрична енергія 194 048 кВт)

постачання товару (електрична енергія 194 048 кВт)

Торги відмінено

1 261 312.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 306.56 UAH
Період уточнення: 06.02.2023 14:44 - 11.02.2023 00:00
Без відповіді

Обсяг закупівлі

Номер: 1bf73efd575d41228135cdfbe63faf56
Дата опублікування: 08.02.2023 11:21
Опис: В електронних полях системи закупівель вами зазначений обсяг закупівлі «194048 кіловат» та «постачання товару (електрична енергія 194 048 кВт)». Відповідно до Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого Постановою НКРЕКП 14.03.2018 № 311, у вказаних вами одиницях (кВт) вимірюється потужність електроустановок, а не обсяг поставленої електричної енергії. Обсяг спожитої електричної енергії вимірюється у кіловат-годинах (кВт·год). Просимо внести відповідні зміни та вказати обсяг у правильних одиницях.
Без відповіді

Невідповідність вимог щодо кваліфікаційних критеріїв за ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей

Номер: 3a560f482b25413889f2e0cf4766c850
Дата опублікування: 08.02.2023 10:35
Опис: В тендерній документації у п. 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ви чомусь вимагаєте від учасників надати: «листи – згоди на обробку та використання персональних даних повинні бути надані Учасниками на кожного працівника згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Пункт 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.» На підставі вищезазначеного, необхідно внести зміни до тендерної документації та виключити дані вимоги, що не відповідають положенням чинного законодавства.
Без відповіді

Перелік формальних помилок

Номер: e7df39339f93424fbe2cb9d2a31f4d11
Дата опублікування: 08.02.2023 10:14
Опис: Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить перелік формальних помилок, який не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710. Також вами чомусь вимагається: «Учасник повинен підтвердити довідкою в довільній формі про ознайомлення та погодження з описом та прикладами формальних помилок» - виконання цієї вимоги стосовно переліку, який викладений вами буде суперечити чинному переліку, затвердженому Наказом № 710. До того ж слід зазначити, що замовник повинен використовувати затверджений перелік формальних помилок незалежно від «ознайомлення та погодження з описом та прикладами формальних помилок» учасником, тому ця вимога також не має жодного сенсу. Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію та викласти перелік формальних помилок, який відповідає чинному законодавству.
Без відповіді

Невідповідність вимог тендерної документації щодо формату наданих файлів

Номер: 1aa5434d195a413d9ee0fd7e2137a331
Дата опублікування: 08.02.2023 10:00
Опис: У підпункті 1 пункту «Оформлення тендерної пропозиції» пункту «1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації наявна вимога: «Документи завантажені в архівному файлі ZIP, RAR та інші не допускаються.» Дана вимога є суперечить положенням ч. 2, ч. 4, ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин. Частиною 5 ст. 22 Закону передбачена можливість надання Учасниками документів у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Електронний документ створюється через спеціалізовані програмні засоби або онлайн-сервіси уповноважених органів шляхом накладення електронного підпису на кожен документ окремо та автоматичного створення внаслідок цього файлів з розширення .p7s. Більшістю авторизованих ДП «Прозорро» майданчиків системи закупівель не підтримується завантаження неархівованих електронних документів з підписом у розширенні .p7s. Таким чином, для виконання даної незаконної вимоги тендерної документації Учасники заздалегідь обмежуються Замовником у праві надавати документи тендерної пропозиції у формі електронних документів з накладенним кваліфікованим електронним підписом, що є грубим порушенням Замовником Закону України «Про публічні закупівлі». Дана позиція також підтверджується численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, наприклад, № 11440-р/пк-пз від 19.08.2019 (UA-2019-07-04-001828-a), у яких зазначено, що формат наданих файлів у складі тендерної пропозиції не впливає на зміст тендерної пропозиції. На підставі вищезазначеного, просимо вилучити дану вимогу з тендерної документації.
Без відповіді

Невідповідність порядку проведення закупівлі

Номер: b740acc19d7d43259f07566d8135a4d4
Дата опублікування: 07.02.2023 15:29
Опис: У тендерній документації вами постійно зазначається, що дана закупівля здійснюється за результатами проведеного аукціону, визначається порядок проведення аукціону, крок пониження тощо. Пунктом 35 Особливостей визначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Таким чином, положення тендерної документації суперечить вимогам чинного законодавства. Просимо привести положення тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Без відповіді

Неправомірні вимоги щодо надання сторонніх документів

Номер: a04311610209476a94edaeaf0f8ade44
Дата опублікування: 07.02.2023 15:19
Опис: У Додатку 3 тендерної документації є вимога: "У випадку якщо бенефіціарним власником та/або засновником зазначено фізичну особу, учаснику необхідно надати копію паспорту, або іншого документу який засвідчує особу та громадянство України. У випадку якщо бенефіціарним власником та/або засновником компанії учасника є інша юридична особа, учаснику необхідно надати копію розширеного витягу з ЄДР на таку юридичну особу з зазначенням бенефіціарних власників та/або засновників такої юридичної особи." Дана вимога підлягає виключеню, оскільки дані про санкції стосовно фізичних та юридичних осіб є відкритими, Замовник може самостійно перевірити наявність санкцій стосовно будь-якої особи у відкритих джерелах (Укази Президента України про введення в дію рішень РНБО про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)). Також згідно п. 44 Особливостей "Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав [..] шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції", зокрема, щодо відсутності санкцій (п. 11 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дані про адресу, громадянство кінцевого бенефіціара зазначаються у витязі з ЄДР, тому вимога окремого надання документів що посвідчують особу бенефіціара є неправомірною. На підставі вищезазначеного, вимагаємо вилучити зазначені неправомірні вимоги з тендерної документації.
Без відповіді

Невідповідність кваліфікаційних вимог щодо аналогічного договору

Номер: bb2daef79ded47598b956148b7fe6cb7
Дата опублікування: 07.02.2023 15:03
Опис: У додатку 3 тендерної документації вимагається від учасників надати «Довідку про виконання аналогічного договору протягом 2020 - 2022 років", "позитивний лист-відгук щодо постачання товару від контрагента (виданий не раніше 2020 року)", та відповідно аналогічний договір за цей період. Дана вимога тендерної документації в частині обмеження дати аналогічного договору саме "протягом 2020-2022 років" та лист-відгук виданий саме "не раніше 2020 року" суперечить положенням чинного законодавства. Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У пункті 3 частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» дано право Замовнику встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Законом не обмежений критерій наданого аналогічного договору за сумою договору, датою укладення, періодом виконання тощо. Таким чином, штучне встановлення не передбачених ст. 16 кваліфікаційних критеріїв суперечить вимогам законодавства та призводить до дискримінації учасників. Дана позиція одностайно визначена у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наприклад, Рішення від 05.05.2021 № 9842 (UA-2021-04-12-002203-c), рішення від 14.01.2021 №511 (UA-2020-12-18-015905-c), рішення від 28.10.2020 № 20101 (UA-2020-09-08-002744-c) тощо. На підставі вищезазначеного, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про обмеження щодо аналогічних договорів за датою та датою видачі підтверджуючих документів.