• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (надання послуг з юридичного консультування, юридичного представництва тощо) на основі CPV за ДК 021:2015 79110000-8

вид закупівлі - послуга, категорія Замовника - підприємство, зазначене у п. 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", місцезнаходження Замовника: 51925, Дніпропетровська область, м. Камянське, вул. Любавичського Ребе, 3 ЄДРПОУ 43057390, технічні та якісні характеристики повинні відповідати нормам діючого законодавства, Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 06.02.2023 11:24 - 12.02.2023 00:00
Відповідь надана

Специфічний досвід

Номер: 353fd0b113364672927d0b25d68f9cc9
Дата опублікування: 07.02.2023 08:46
Опис: Доброго дня. Просимо вас надати роз'яснення/обґрунтування необхідності установлення вимог, передбачених п. 2 р. «Оцінка тендерної пропозиції», а саме: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, в якій зазначаються дані про досвід (досвід самого Учасника або працівника Учасника) зі складання документів на оскарження висновків моніторингу Держаудитслужби (позовних заяв та/або відповіді на відзив та/або апеляційні скарги та/або відзиви на апеляційні скарги в рамках оскарження таких висновків). По оскарженню висновків моніторингу Держаудитслужби (Учасником або працівником Учасника) Учасник повинен підтвердити в довільній формі (із зазначенням номеру справ та дати винесення рішення) та підтвердити документально (шляхом надання винесених рішень) задоволення позовних вимог в першій інстанції (не менше двох) та задоволення апеляційної скарги в повному обсязі (не менше ніж одна). Учасник має надати інформаційну довідку про досвід зі складання апеляційних скарг на оскарження рішень адміністративних судів першої інстанції щодо визнання протиправними дій та зобов’язання вчинити певні дії, стосовно зобов’язання прийняти на зберігання протоколів зборів співвласників багатоквартирного будинку (не менше двох справ з частковим або повним задоволенням вимог апеляційної скарги із зазначенням номеру справ та дати винесення рішення апеляційними судами)».
Відповідь: Відповідно до п. 28. Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.». Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» По-перше, відповідно до технічних вимог до даної закупівлі Учасник сприяє написанню та оформленню заперечень і позовних заяв за результатами моніторингу ДАСУ та рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. По-друге, за деякими закупівлями Держаудитслужба складає висновки про результати моніторингу закупівлі. Оскільки за результатами моніторингу уповноважена особа може бути притягнута до адміністративної відповідальності по статті 164 – 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення або Замовнику висунуте зобов’язання щодо припинення договірних відносин та застосування заходів визнання договору нікчемним, то для доведення правомірних дій Замовника та /або уповноваженої особи потрібен досвіт, а також досконале володіння закупівельним законодавством. Недосвідченість Учасника може нести негативні наслідки для робити підприємства (зупинення договірних зобов’язань може спричинити зупинення обслуговування житлового фонду міста/ аварійної служби міста тощо). Замовник не планує в межах даної закупівлі здійснювати навчання юристів/адвокаті тощо, а очікує від Учасника якісної юридичної роботи та правового захисту з позитивними наслідками. По-третє, комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Добробут» у відповідності до Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, затвердженого наказом МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 13.06.2016 № 150 та на підставі рішення Кам’янської міської ради є управителем багатоквартирних будинків розташованих на території м. Кам’янське. Мешканці деяких багатоквартирних будинків намагаються неправомірно змінити управителя, шляхом зазначення недостовірної інформації в протоколі зборів співвласників багатоквартирного будинку. Через даний факт відповідні протоколи не підлягають зберіганню. В свою чергу мешканці таких багатоквартирних будинків не погоджуючись з цим, подають до суду позови щодо визнання неправомірними дій та зобов’язання вчинити певні дії, стосовно зобов’язання прийняти на зберігання протоколів зборів співвласників багатоквартирного будинку. Учасником таких справ є й замовник, оскільки на сьогоднішній день є законним управителем багатоквартирних будинків розташованих на території м. Кам’янське. У зв’язку з цим виникає необхідність наявності досвіду в оскарженні рішень судів першої інстанції у відповідній категорії справ.
Дата відповіді: 08.02.2023 12:09