• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги по вивезенню та знешкодженню твердих побутових відходів

Закупівля у тому числі для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури

Завершена

508 177.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 081.78 UAH
Період уточнення: 06.02.2023 10:43 - 11.02.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації

Номер: 85643127b61d4846b4990e1b4897afcc
Дата опублікування: 06.02.2023 21:08
Опис: Доброго вечора, шановний Замовнику! Відповідно до п. 1 та п. 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовника Учасник має мати в наявності спеціалізований вантажний автотранспорт (автомобілі-сміттєвозами з боковою механізованою загрузкою, обладнаних захватом для вивезення контейнерів для збору твердих побутових відходів, з заднім завантаженням для завантаження євро контейнерів, малогабаритного самоскиду для вивозу відходів з важкодоступних місць (габаритами не більше 2550*2650*6800). У цьому ж Додатку зазначено, що послуги включають в себе: «Вивезення ТПВ – 2565 контейнерів об’ємом 1,1 м3. Крім того, у п. 7 цього ж Додатку зазначено, що «За попереднім погодженням із замовником, підприємство - перевізник надає контейнери виготовлені з термостійкого пластику або металу в кількості 16 (шістнадцяти) штук, номінальною місткістю контейнера – 1 100 л (1,1 м3)» Тому є незрозумілим, навіщо Замовнику автомобілі-сміттєвози з боковою механізованою загрузкою, які не обслуговують контейнери 1 100 л (1,1 м3), а також як тверді побутові відходи, накопиченні в металевих чи пластикових контейнерах євростандарту 1 100 л (1,1 м3), будуть вивозитися малогабаритним самоскидом. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання принципів публічних закупівель, прошу внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо автомобіля-сміттєвоза з боковою механізованою загрузкою та вимогу щодо малогабаритногог самоскида.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання принагідно повідомляємо. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону, серед інщого, у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників передбачені статтею 5 Закону. Інформація про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація зазначена в Додатку 3 до тендерної документації. Разом з цим варто зазначити, що абзацом першим частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо наявності в учасника "автомобілів-сміттєвозів з боковою механізованою загрузкою, обладнаних захватом для вивезення контейнерів для збору твердих побутових відходів, з заднім завантаженням для завантаження євро контейнерів, малогабаритного самоскиду для вивозу відходів з важкодоступних місць (габаритами не більше 2550*2650*6800) твердих побутових відходів від місця збору (згідно дислокації, наданої Замовником) до місця утилізації відходів", зумовлена потребою замовника, зокрема вивезенням твердих побутових відходів з важкодоступних місць, що жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель визначених Законом.
Дата відповіді: 07.02.2023 17:43
Відповідь надана

Вимоги ТД

Номер: c152c6d667c447b1b8ac1dd19b06d038
Дата опублікування: 06.02.2023 12:34
Опис: доброго дня! Щодо вимоги «Тарифи на послуги Учасника з вивезення твердих побутових відходів мають бути затверджені» Такою вимогою ви звужуєте кількість учасників, які потенційно можуть приймати участь у даній закупівлі -це дискримінація. Ця вимога не узгоджується з приписами Закону України «Про публічні закупівлі» - ринок надання послуг з вивезення твердих побутових відходів має вільну конкуренцію. Для забезпечення дотримання принципів здійснення публічних закупівель просимо змінити формулювання на: «Ціна за один куб. м не має перевищувати розрахунків, зазначених (затверджених) у Розпорядженні виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження та погодження тарифів на послуги з вивезення побутових відходів».
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання принагідно повідомляємо. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону, серед іншого у тендерній документації зазначається, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Інформація про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація зазначена в Додатку 3 до тендерної документації. Разом з цим варто зазначити, що поводження з побутовими відходами в Україні здійснюється відповідно до державних норм і стандартів. Ці правила закріплені у законах України «Про житлово-комунальні послуги», «Про відходи» та «Про місцеве самоврядування в Україні». Механізм надання суб’єктами господарювання незалежно від форми їх власності послуг з поводження з побутовими відходами у містах, селищах і селах визначено Правилами надання послуг з поводження з побутовими відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 (зі змінами). Відповідно до пункту «с» частини першої статті 18 Закону України «Про відходи» до повноважень Кабінету Міністрів України належить встановлення порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами. Механізм формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами визначається відповідним Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами» (визначення витрат, розрахунок відповідних тарифів, кошторису витрат, калькуляція тощо). Крім того варто зазначити, що розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 31.08.2022 № 637 «Про внесення змін до Тарифів на послуги з вивезення твердих та великогабаритних побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)» (далі - Розпорядження) були внесені зміни на тарифи для учасників ринку з відповідних послуг. Вимога щодо наявності в учасника затверджених тарифів з наданням документального підтвердження затверджених тарифів (у юридичній сфері) не може вважатися дискримінаційною, оскільки коригування по тарифам з відповідним послуг затверджені Розпорядженням з урахуванням чинного законодавства (Закону України «Про правовий режим воєнного стану»; статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»; статті 4 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»; Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні від 24.02.2022 № 2102-ІХ; Указу Президента України від 24.02.2022 № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій»; постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами»), що жодним чином не звужує коло конкуренції та потенційних учасників.
Дата відповіді: 06.02.2023 17:21