-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Рентгено-телевізійні інтроскопи
Наведено в Додатку 1 Тендерної документації
Завершена
600 000.00
EUR без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 EUR
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 EUR
Період уточнення:
03.08.2017 15:59 - 23.09.2017 13:00
Відповідь надана
щодо ціни закупівлі
Номер:
35123ae63774417ebbf446220c1afe7c
Дата опублікування:
23.08.2017 14:21
Опис:
Просимо пояснити наступне: п.6 тендерної документації вимагає, щоб ціна тендерної пропозиції була у євро з ПДВ. Але пункт 6.1. містить інформацію та формулу перерахунку ціни з гривні в євро без ПДВ, а також Замовник у п.6.1. вимагає, щоб комерційна пропозиція містила в собі ціну за одиницю та суму в грн без ПДВ. Поясніть, будь ласка, що Ви мали на увазі?
Відповідь:
Повідомляємо, що відповідь на поставлене питання міститься у відповіді на запит на роз’яснення «щодо валюти закупівлі» (дата подання: 22 серпня 2017 13:01), яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет http://prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-03-000593-c (дата відповіді: 22 серпня 2017 15:56)
Дата відповіді:
28.08.2017 15:32
Відповідь надана
щодо валюти закупівлі
Номер:
96dc8d2838ef438fbd52b23fe1025e8c
Дата опублікування:
22.08.2017 13:01
Опис:
Просимо пояснити наступне:
п.6 тендерної документації вимагає, щоб ціна тендерної пропозиції була у євро з ПДВ.
Але пункт 6.1. містить інформацію та формулу перерахунку ціни з гривні в євро без ПДВ, а також Замовник у п.6.1. вимагає, щоб комерційна пропозиція містила в собі ціну за одиницю та суму в грн без ПДВ.
Поясніть будь ласка, що Ви мали на увазі?
Відповідь:
Згідно частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Статтею 25 Закону передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
В пункті 6 «Загальних положень» зазначена інформація про валюту пропозиції. Пункт 6 не містить жодної інформації стосовно врахування/ або не врахування ПДВ.
В пункті 6.1 наведений розрахунок ціни тендерної пропозиції (тобто її розміру, цифрового вираження). Цей пункт 6.1 містить в собі формулу, яким чином ціну (тобто її розмір, цифрове вираження) розрахувати.
Тобто, якщо ви є вітчизняним учасником – платником ПДВ, то необхідно вчинити наступні дії.
1) валютою тендерної пропозиції обрати євро;
2) розрахувати ціну (тобто її розмір, цифрове вираження) за формулою наведеною, в пункті 6.1 «Загальних положень» тендерної документації та зазначити отриману цифру в системі – заповнити поле електронної форми системи, де зазначається інформація про ціну. Формула не передбачає «додавання ПДВ».
Це вважатиметься ціною тендерної пропозиції, від якої починатиметься аукціон. В тендерній документації передбачений відповідний механізм перерахунку ціни тендерної пропозиції для того, щоб на аукціоні отримати ціну від резидентів та нерезидентів, яку можливо було б порівняти між собою Зазначена ціна використовується замовником виключно для проведення розгляду пропозицій Учасників торгів. У разі перемоги резидента, договір (його ціна, умови поставки та умови розрахунків тощо) укладається у відповідності до чинного законодавства України, в тому числі в частині ПДВ.
Звертаємо увагу, що пункт 6 «Загальних положень» тендерної документації не містить жодної інформації стосовно врахування/ або не врахування ПДВ.
Дата відповіді:
22.08.2017 15:56
Відповідь надана
щодо валюти
Номер:
586943e5ebfd464fab49371d07047d48
Дата опублікування:
21.08.2017 17:56
Опис:
Згідно статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Ми не знайшли даного річного плану згідно чинного законодавства, тому просимо дати відповідь, у якій валюті дана закупівля внесена в план закупівель ДП «МА «Бориспіль»?
Відповідь:
План закупівель розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет за номером UA-P-2017-06-09-000600-c. Учасник має можливість упевнитись в дотриманні замовником вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель за наступним посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2017-06-09-000600-c.
Дата відповіді:
22.08.2017 13:41
Відповідь надана
щодо валюти закупівлі
Номер:
01e280e397054231bdc90e6e36e2cb90
Дата опублікування:
21.08.2017 17:00
Опис:
Уважно вивчивши Вашу відповідь на запитання щодо валюти закупівлі, ми не знайшли роз’яснення щодо порушення статті 36, розділу 7, пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі» - « Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури». Тому, зазначена ціна у євро із подальшим перерахунком її у гривню, відповідно до пункту 6 тендерної документації, є порушенням цієї статті.
Порушення статті 36 згідно Закону України «Про публічні закупівлі» призведе до застосування статті 37 пункту 1 – «Договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону».
Відповідь:
Зміст тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі повністю відображений в умовах договору, а саме, додаток 1 до Додатку 7 (проект договору для резидентів) міститиме в собі 100 % її відображення, оскільки викладається у відповідності до Тендерної пропозиції (комерційної та технічної частин) Постачальника(учасника, який визнаний переможцем торгів).
Обрана Замовником валюта закупівлі євро жодним чином не дискримінує Учасників-резидентів, з огляду на наведене нижче.
Уважно розглянувши положення тендерної документації від 02.08.2017№ 15-03-142 на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи)» можна дійти до висновку, що Замовником дотримані норми законодавства та документація не містить дискримінаційних умов до відношенню до учасників резидентів з огляду на наступне:
1) Євро це валюта тендерної пропозиції, пропозиція резидентами надається в євро за підстав наведених вище – відсутність технічної можливості системи «Prozorro» в межах однієї процедури іноземним учасникам зазначити ціну тендерної пропозиції у валюті, а вітчизняним учасникам – у гривні, предмет закупівлі іноземного походження.
2) Євро не є валютою договору та не є валютою розрахунків – див. Додаток 7 (проект договору для резидентів).
Дата відповіді:
22.08.2017 13:44
Відповідь надана
Щодо учасні нерезидента
Номер:
7cd5e10a561d47de935262c06e5f0a1e
Дата опублікування:
21.08.2017 11:12
Опис:
Доброго дня.
Розділом ІІ «Інформація щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону», (Для вітчизняних учасників – юридичних осіб та іноземних учасників) зокрема п. 6 потрібно зазначити інформацію щодо наявності або відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Проте, оскільки Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не має відповідних даних щодо Учасників-нерезидентів яким чином нерезиденти мають заповнити даний пункт? Просимо надати детальні роз’яснення або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Частиною 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому частиною 3 статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах 1 і 2 цієї статті, надається в довільній формі. Згідно з абзацом 3 частини 3 статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 цієї статті.
Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у частинах 1 і 2 статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
З огляду на вищенаведене, вимоги тендерної документації тендерної документації від 02.08.2017№ 15-03-142 на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи)» відповідають вимогам Закону, в тому числі, стосовно інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" та не можуть бути змінені.
Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції - Учасник повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог Документації.
Оскільки, документацією вимагається лише інформація, а не документальне її підтвердження, учасник – нерезидент повинен зазначити відповідну інформацію. Крім цього, в розділі ІІІ «Інформація Замовнику та письмове підтвердження Учасника» Учасник може надати Роз’яснення з приводу поданої тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
22.08.2017 13:45
Відповідь надана
щодо валюти закупівлі
Номер:
7ffeb4dc8216448aa9af04378218ee8b
Дата опублікування:
17.08.2017 11:48
Опис:
Замовник вимагає зазначити під час проведення торгів в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції в євро , а потім в тендерній документації визначити механізм перерахунку ціни з євро в гривню, що і стане ціною договору. Тобто, ціною договору буде не інформація про ціну та валюту пропозиції, яка зазначена в електронній системі закупівель , за якої відбувався аукціон та система визначила переможця, а інша, перерахована (фактично змінена) ціна та валюта тендерної пропозиції. Згідно статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Наслідком того, що пропонує учасник в своєму зверненні, буде порушення Замовником вимог ст. 36 цього Закону, тобто умови договору, а саме зазначення його ціни в грн , що буде відрізнятися від ціни тендерної пропозиції, яка буде зазначена в електронній системі закупівель в євро . Порушень вимог статті 36 Закону можливо було б уникнути, якщо б в електронній системі закупівель була реалізована можливість подавати пропозиції в межах однієї процедури в різних валютах. На сьогодні єдиною валютою в Україні є гривня. Тому, просимо внести зміни , відповідно до чинного законодавства України та замінити валюту тендерної пропозиції з євро на національну валюту України- гривню.
Відповідь:
ДП МА «Бориспіль» уважно розглянуто ваше запитання. Аеропорт неодноразово інформував Міністерство економічного розвитку та торгівлі України та Міністерство інфраструктури України про ситуацію навколо одночасної участі резидентів та нерезидентів в одній процедурі закупівлі. Листи, що отримані з Мінекономрозвитку, не мають відповіді та не містять рішень навколо ситуації, що склалася.
Тому, замовники змушені вирішувати проблеми самостійно.
Внесення змін до валюти закупівлі – зміна її на гривню не вирішить ситуацію, в будь-якому випадку матиме місце розбіжність між ціною тендерної пропозиції та ціною договору.
Зазначаємо, що Учасник-резидент, за формулою наведеною в тендерній документації, має змогу розрахувати ціну тендерної пропозиції в євро, у разі перемоги резидента, договір, його ціна, умови поставки та умови розрахунків тощо, відповідатимуть чинному законодавству України в повному обсязі.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що тендерна документація від 02.08.2017№ 15-03-142 на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи)» складена у відповідності до вимог Закону, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону, дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону та необхідність внесення змін до тендерної документації від 02.08.2017№ 15-03-142 відсутня.
Дата відповіді:
19.08.2017 10:59
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
03a18bd9587a4c628ea55112da908c92
Дата опублікування:
17.08.2017 10:24
Опис:
Доброго дня.
Ознайомившись з кваліфікаційними критеріями, викладеними в Додатку 2 до тендерної документації хочемо звернути Вашу увагу на те, що в розділом 1. «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» передбачено наявність трьох пунктів «…в якому в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація (3 (три) пункти)», проте вказано тільки дві вимоги щодо надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації та наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Оскільки очікувана вартість даного предмету закупівлі досить висока, вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, така вимога дасть можливість обрати надійного постачальника та забезпечить якісне і вчасне виконання умов закупівлі.
З метою забезпечення гарантійною підтримкою обладнання протягом гарантійного та постгарантійного терміну та дотримання норм радіаційної безпеки обладнання просимо доповнити п. 2.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям», що наведені в Додатку 2 до Тендерної документації наступною вимогою: «Сервісний центр повинен мати ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, а саме: технічного обслуговування, ремонту, монтажу та демонтажу джерел іонізуючого випромінювання відповідного обладнання, що підтверджується копією відповідної ліцензії».
Відповідь:
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто Законом, передбачена необхідність застосування принаймні одного з кваліфікаційних критеріїв. Тобто, замовник має право застосовувати будь-який (будь-які) з наведених кваліфікаційних критеріїв в залежності насамперед від предмета закупівлі, умов його поставки, тощо. Тобто, якщо закуповується простий товар, який не носить специфічний чи спеціалізований характер, технічні вимоги до нього є стандартними, а оплата здійснюється після поставки - кількість критеріїв може бути мінімізована лише до одного (Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС. Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі/ О.Шатковський, С.Яременко// арк.62)
Перелік документів, що вимагаються тендерною документацією на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в повному обсязі задовольняє вимоги замовника.
У зв’язку з цим, доцільність внесення запропонованих змін відсутня.
Дата відповіді:
19.08.2017 11:01
Відповідь надана
Условия Оплаты
Номер:
f53c829d910141c3b6cf3e36e4ef9bcf
Дата опублікування:
15.08.2017 12:46
Опис:
Добрый день. Наша компания является представителем мирового производителя систем безопасности для аэропортов. Так как планируемое к закупке оборудование является дорогостоящим продуктом, и имеет долгий цикл производства, просим внести изменения в проект договора касательно оплаты. Оплата в размере 100% цены товаров и услуг в соответствии с Заявкой на поставку, производится Заказчиком путем открытия безотзывного документарного аккредитива, открытого в Украинском банке, по поручению Заказчика в пользу Поставщика. Спасибо большое
Відповідь:
"Замовником до Тендерної документації від 02.08.2017№ 15-03-142 редакції 01 будуть внесені зміни до Додатку 7 та Додатку 8 проектів договорів в частині оплати товару та послуг, а саме:
Умови оплати товару та послуг для учасників-резидентів:
1. Оплата у розмірі 100% ціни Товару відповідно до Заявки на постачання проводиться Замовником шляхом відкриття безвідкличного документарного акредитива, відкритого в українському банку (далі – Виконуючий банк) з доручення Замовника на користь Постачальника.
Термін дії акредитиву ____ календарних днів (строк поставки Товару + 30 календарних днів).
Дійсний акредитив підпорядковується «Уніфікованим правилам і звичаям для документарних акредитивів», публікація МТП №600, редакція 2007 року.
Платіж за акредитивом робиться після надання в Виконуючий банк наступних документів:
- рахунок-фактура, виставлений Постачальником з вказівкою суми до оплати – 1 примірник на українській мові, оригінал;
- товарно-транспортна накладна на Товар – 1 примірник на українській мові, оригінал;
- акт приймання-передачі Товару, підписаний уповноваженими представниками Сторін – 1 примірник на українській мові, оригінал;
- видаткова накладна на Товар, підписана уповноваженими представниками Сторін – 1 примірник на українській мові, оригінал.
Комісії банка емітента оплачує Замовник, комісії банка Постачальника сплачує Постачальник. Комісію із внесення змін в акредитив чи його продовження оплачує Сторона, що ініціює ці зміни.
В разі, якщо на момент відкриття безвідкличного документарного акредитива не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, Замовник відкриває безвідкличний документарний акредитив після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування.
2. Замовник протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих послуг.
Замовник має право затримати розрахунки у разі виявлення помилок в оформлених документах та/або недоліків (дефектів) в наданих послугах, після їх прийняття, на строк необхідний Постачальнику для виправлення помилок в документах та/або усунення недоліків (дефектів) в наданих послугах.
В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «БОРИСІПЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСІПЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт надання Послуг.
Умови оплати товару та послуг для учасників-нерезидентів:
1. Оплата у розмірі 100% ціни Товару відповідно до Заявки на постачання проводиться Замовником шляхом відкриття безвідкличного документарного акредитива, відкритого в українському банку (далі – Виконуючий банк) з доручення Замовника на користь Постачальника.
Термін дії акредитиву ____ календарних днів (строк поставки Товару + 30 календарних днів).
Дійсний акредитив підпорядковується «Уніфікованим правилам і звичаям для документарних акредитивів», публікація МТП №600, редакція 2007 року.
Платіж за акредитивом робиться після надання в Виконуючий банк наступних документів:
- рахунок-фактура, виставлений Постачальником з вказівкою суми до оплати – 1 примірник, _________________ (зазначається мова на якій буде викладений документ), оригінал;
- товарно-транспортна накладна на Товар – 1 примірник _________________ (зазначається мова на якій буде викладений документ), копія;
- акт приймання-передачі Товару, підписаний уповноваженими представниками Сторін – 1 примірник на українській та _________________ (зазначається друга мова на якій буде викладений документ), оригінал.
Усі банківські комісії з акредитиву на території України оплачуються Замовником. Усі банківські комісії з акредитиву за межами України оплачуються Постачальником. Комісії і витрати за внесення змін до умов акредитива оплачує сторона, що ініціює такі зміни. У разі відкриття підтвердженого акредитива, витрати за підтвердження акредитива несе Постачальник.
В разі, якщо на момент відкриття безвідкличного документарного акредитива не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, Замовник відкриває безвідкличний документарний акредитив після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування.
2. Замовник протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих Послуг.
Замовник має право затримати розрахунки у разі виявлення помилок в оформлених документах та/або недоліків (дефектів) в наданих Послугах, після їх прийняття, на строк, необхідний Постачальнику для виправлення помилок в документах та/або усунення недоліків (дефектів) в наданих Послугах.
В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «БОРИСІПЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСІПЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт надання Послуг.
Дата відповіді:
01.09.2017 16:10