• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Компоненти донорської крові

лот 3 постачатитиметься в дозах

Торги не відбулися

2 473 986.36 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 788.00 UAH
Період уточнення: 23.01.2018 16:48 - 03.02.2018 16:53
Відповідь надана

Щодо проекту договору закупівлі

Номер: f13747cef24b47c1802a3e0552dc9415
Дата опублікування: 30.01.2018 14:41
Опис: Щодо проекту договору на закупівлю компонентів донорської крові 1) Замовник в п. 4.1. та п.4.2. проекту договору невірно зазначає назву сторони, так оплата здійснюється на «рахунок Постачальника» замість правильної назви сторони «Замовника»! 2) В п.2.2. проекту договору Замовник вказує, що Постачальник гарантує виготовлення свого товару в необхідній Замовнику расфасовці. Проте, це є неможливим, оскільки компоненти донорської крові відпускаються в стандартній тарі (полімерні контейнери) в дозі із стандартно заготовленої дози крові (450 мл), яку не можливо поділити за бажанням Замовника. Тому, доцільно цей пункт договору взагалі виключити. 3) Відповідно до абз.1 п.5.3. проекту договору зобов’язання Постачальника перед Замовником вважаються виконаними у повному обсязі з моменту підписання акту про поставку (передачу) Товару та виконання умов Договору. Незрозуміло навіщо сторонам підписувати «аку про поставку (передачу) Товару»???? Якщо абз.2. п.5.4. договору при передачі товару передбачено підписання видаткових накладних. Тому, доцільно абз.1 п.5.3. виключити із проекту договору, оскільки цей документ «акт про поставку (передачу) Товару та виконання умов Договору» фактично не потрібен і він дублює видаткові накладні. 4) В проекті договору Замовником не вказаний момент переходу права власності на товар. Тому, доцільно відповідно до ч.1. ст. 668 ЦК України пункт 5.4. проекту договору доповнити абзацом такого змісту: «Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до Замовника з моменту передання йому товару та підписання сторонами видаткової накладної на товар». 5) В п.1.4. та в абз.2. п.5.2. проекту договору Замовником вказується про незрозуміле «страхування» товару, однак це є необґрунтованим, оскільки Постачальником здійснюється доставка на умовах DDP та право власності переходить з моменту отримання товару. Тому, доцільно з проекту договору виключити положення про страхування товару. 6) В абз.3 п.5.4. проекту договору Замовником вказується про: «некомплектность товару, поставки товару, що не відповідає торговельній назві наведеній у реєстраційному посвідченні, дозуванням, формою випуску або фасуванням товару». Однак, це є необґрунтованим оскільки компоненти донорської крові у відповідності до Закону України «Про лікарські засоби» не відносяться до лікарських засобів та на них не видаються реєстраційні посвідчення. Тому, доцільно з проекту договору виключити положення про реєстраційне посвідчення. 7) В абз.3 п.5.4. проекту договору Замовник зазначає, що: «У разі виявлення: товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї серії товару Постачальнику». Тобто, Замовником встановлено складання одностороннього акта без повідомлення Постачальника! В будь-якому випадку відповідно до норм чинного законодавства та звичаїв ділового обороту, які склалися при постачанні товару: при виявлені товару, якість якого не відповідає Договору, Замовник повинен повідомити про це Постачальника та запросити його для складання двостороннього акта. Тому, доцільно цей підпункт абз.3. п.5.4. проекту договору викласти в наступній редакції: «При виявлені Замовником невідповідностей товару Замовник зобов’язаний невідкладно (не пізніше однієї доби з моменту виявлення) повідомити про це Постачальника та зберегти Товар в тому ж стані для проведення сторонами спільного розслідування. Рішення щодо проведення корегувальних дій або заміни компонента приймається протягом 3(трьох) робочих днів за висновками комісії, яка складається з представників сторін».
Відповідь: Щодо проекту договору Роз»яснення до змісту пункту 4.1. передбачено оплату за придбаний товар на рахунок Постачальника ,тобто юридичної особи, що здійснює поставку Товару на умовах договору. Роз»яснення до змісту пункту 4.2 передбачено оплату Товару Замовником відстрочку платежу. Виключені пункти - щодо виготовлення Товару в необхідній для Замовника розфасовці; - щодо надання реєстраційного посвідчення Момент переходу права власності на товар прописаний в абз.2, п.5.3, розділу V. ПОСТАВКА ТОВАРІВ В проекті договору зазначено , що страхування товару проводиться при необхідності, під час доставки до обласного закладу, тобто коли товар ще не перейшов у власність до Замовника!. Якщо Постачальник вважає за доцільне застрахувати Товар, то він може цим скористатися. Пункт 5.4 проекту договору відредаговано таким чином, що акт про виявлені дефекти складається в присутності обох Сторін
Дата відповіді: 01.02.2018 11:16
Відповідь надана

щодо переліку документів

Номер: 7b975539444c45a2be45bbe27ae66997
Дата опублікування: 30.01.2018 13:05
Опис: Щодо «Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам та іншим вимогам замовника» (Додаток № 3 до технічної документації). Згідно з п.4. вищевказаного переліку Замовник вимагає надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації з «указанням П.І.Б., посади, досвіду роботи». Однак, вказана вимога суперечить положенням Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297!!!! Так, відповідно до ст. 1 вищевказаного закону персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно зі ст. 16 Закону №2297 порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону. Враховуючи вищенаведене, П.І.Б., посада, досвід роботи працівника є персональними даними фізичної та не можуть розповсюджуватись третім особам без їх згоди, більш того публікуватися на електронному майданчику! Тому, вищевказані вимоги Замовника щодо надання таких даних, як П.І.Б., посада, досвід роботи працівника є необґрунтованими та такими, що суперечать Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297. Отже, Замовнику в Додатку №3 тендерної документації доцільно зазначити кількість працівників з найменуванням посад працівників, без поширення/розповсюдження їх персональних даних. Згідно з п. 3 вищевказаного переліку Замовник вимагає надати довідку в довільній формі з описом власного чи орендованого обладнання та приміщень із зазначенням його призначення та копій документів на право користування ними. Однак, надання копій документів на право користування обладнанням є не доцільним, оскільки, якщо підприємство існує багато років, то неможливо надати всю первинну документацію (видаткові накладні, договори, тощо) про кожне придбане обладнання за багаторічну роботу. Крім того, існують встановлені законодавством строки зберігання первинних документів, згідно з якими мінімальні строки зберігання до одного року. Тому, доцільно зазначити перелік обладнання зі статусом придбане/орендоване.
Відповідь: Дана вимога відредагована згідно прохання Учасника та Закону України "Про публічні закупівлі" Згідно ст.16 ЗУ «Про Публічні закупівлі» обласна лікарня встановила вимогу подання довідки, яка підтверджує у працівників Учасника відкритих торгів наявності необхідних знань та досвіду роботи. Досвід роботи на підприємстві це і є стаж його роботи, сукупність практично засвоєних знань, навичок. Ця норма міститься в абз. 2, п.2, ст. 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» Даний кваліфікаційний критерій було відредаговано наступним чином: Довідка, надається в довільній формі з указанням, посади, кваліфікації, досвіду роботи на підприємстві. Обласна лікарня в тендерній документації не вимагає підтверджуючі документи права власності на ВСЕ обладнання, що існує на підприємстві. Мається на увазі, те яке застосовується в своєму прямому призначенні і використовується тільки в специфічній сфері (холодильники, морозильні камери, сепаратори крові, центрифуги, шейкери та ін..) Якщо обладнання/приміщення придбане згідно вимог чинного законодавства, то воно переходить у власність Покупця, доведення права власності на таке майно не потребується і документація для підтвердження не надається. Для доведення права користування орендованим майном (обладнання/приміщення) необхідно надати договір оренди. Крім того , згідно п.3 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» Замовник може включити до тендерної документації інформацію, яку вважає за потрібне,згідно норм чинного законодавства.
Дата відповіді: 01.02.2018 11:16
Відповідь надана

щодо предмету закупівлі по лотам

Номер: 5e0ec2917dd04d4c8c61991cfe746f1b
Дата опублікування: 30.01.2018 12:56
Опис: У Вашій тендерній документації в Додатку № 2 (Технічне завдання), зазначені технічні вимоги та показники якості компонентів донорської крові. Однак, вищевказані вимоги не містять обов’язкових вимог: - наказу МОЗ України № 385 від 01.08.05р. "Про інфекційну безпеку донорської крові та її компонентів", - наказу МОЗ України № 1093 від 17.12.2013р. "Про затвердження Інструкції з виготовлення, використання та забезпечення якості компонентів крові", - ч.2. ст. 8 Закону Україїни «Про протидію поширення хвороб, зумовлених вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ), та правовий і соціальний захист людей, які живуть з ВІЛ» від 12.12.1991 р. №1972», п.2.4. (алгоритм 2) розд. II «Порядку скринінгу донорської крові та її компонентів на гемотрансмісивні інфекції» (затвердженого наказом МОЗ № 134 від 19.02.2013р. «Про затвердження Порядку скринінгу донорської крові та її компонентів на гемотрансмісивні інфекції»). А тепер більш детальніше по кожному лоту: 1) щодо лоту 1 – «еритроцити»: - назва предмету закупівлі за лотом 1 «еритроцити» не відповідає технічним вимогам, що приписані Замовником в Додатку № 2 технічної документації. Технічні вимоги, які зазначені Замовником, для «еритроцитів» (а саме: об’єм визначається застосованою методикою, гемоглобін не менше 40 г/дозу, вміст лейкоцитів менше 1,0х106 в дозі.) відповідно до п.6 Додатку № 2 «Порядку контролю за дотримання показників безпеки та якості донорської компонентів» (затвердженого Наказом МОЗ від 09.03.2010 р. № 211) відносяться до «еритроцитів, збіднених на лейкоцити у додатковому розчині», а не до «еритроцитів». Для «еритроцитів» встановлені інші технічні вимоги згідно з п.2 Додатку № 2 «Порядку контролю за дотримання показників безпеки та якості донорської компонентів», затвердженого Наказом МОЗ від 09.03.2010 р. № 211 (такі як об’єм 280+50 мл, гемоглобін не менше 45 г/дозу, вміст лейкоцитів взагалі не передбачений!). Отже, Замовником помилково зазначена неправильна назва предмету закупівлі за лотом 1 «еритроцити» замість правильної назви «еритроцити, збідненені на лейкоцити у додатковому розчині»; - відсутні вимоги для «еритроцитів» щодо результатів обстеження на гемотрасмісівні інфекції, рівень АLT. 2) щодо лоту 2 – «плазма свіжозаморожена» з п. 16, п.18 Додатку № 2 «Порядку контролю за дотримання показників безпеки та якості донорської компонентів», затвердженого Наказом МОЗ від 09.03.2010 р. № 211 Замовником зазначені не всі технічні вимоги, а саме: в додатку № 2 до технічної документації у вмісті залишкових клітин відсутні дані щодо лейкоцитів та тромбоцитів; - відсутні вимоги для «плазми свіжозамороженої» щодо результатів обстеження на гемотрасмісівні інфекції, рівень АLT. 3) щодо лоту 3 – «тромбоцити аферезні 4х10 в 11 ступ, збідненні лейкоцитами» - Замовником вказана назва предмету лоту невірно («аферезні»). Так, згідно з п.12 Додатку № 2 «Порядку контролю за дотримання показників безпеки та якості донорської компонентів», затвердженого Наказом МОЗ від 09.03.2010 р. № 211 правильна назва «аферез». Не вказаний згідно з вищевказаним Додатком № 2 "Порядку контролю за дотримання показників безпеки та якості донорської компонентів» (затвердженого Наказом МОЗ від 09.03.2010 р. № 211)_ рівень залишкових лейкоцитів; - відсутні вимоги щодо результатів обстеження на гемотрасмісіdні інфекції, рівень АLT
Відповідь: Додаток 2 Технічне завдання до Тендерної документації оновлене
Дата відповіді: 01.02.2018 11:12