-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 1100 л з плоскою кришкою
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
02.02.2023 16:21 - 07.02.2023 00:00
Відповідь надана
Гірший товар (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності): менша вантажопідйомність; розміри, які не відповідають вказаним діапазонам; відсутні подвійні ребра жорсткості на кожній стінці по всій висоті корпусу контейнера; відсутні стільникові підсилювачі; відсутні ручки контейнера, суцільнолиті з корпусом; відсутня суцільна вбудована ручка для відкриття з 3-х сторін тощо. це неправда
Номер:
6a90221283c4457dbede9d77efd9acdd
Дата опублікування:
03.02.2023 13:51
Опис:
Просимо пояснити Замвоника на підставі яких документів було визначено, що Гірший товар (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності): менша вантажопідйомність; розміри, які не відповідають вказаним діапазонам; відсутні подвійні ребра жорсткості на кожній стінці по всій висоті корпусу контейнера; відсутні стільникові підсилювачі; відсутні ручки контейнера, суцільнолиті з корпусом; відсутня суцільна вбудована ручка для відкриття з 3-х сторін тощо. В разі неможливості документального обгрунтування просимо видалити.
Відповідь:
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Пунктом 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Замовником встановлено вичерпний опис характеристик предмета закупівлі із посиланням на відповідність стандарту EN 840-2. Крім того, запропонований товар повинен відповідати як технічним вимогам Замовника, так і вимогам стандарту EN 840-2, які не суперечать один одному. Конкретизація значення «Гірший товар» жодним чином не порушує норми законодавства, та встановлена для того, щоб усі потенційні учасники мали можливість однозначного розуміння потреб замовника та вимог до конструкції товару. Отже, встановлені вимоги до предмету закупівлі відповідають чинному законодавству.
Дата відповіді:
06.02.2023 17:13
Відповідь надана
11. Колеса: 4 шт. вантажопідйомністю не менше 250 кг. - штучне обмеження участі , всі колеса виробники купують в одному місці )
Номер:
9d78537a0f784ef4a1b2c51b2eab3889
Дата опублікування:
03.02.2023 13:49
Опис:
Просимо Замовника пояснити причину обмеження участі в даній закупівлі, шляхом визначення що 11. Колеса: 4 шт. вантажопідйомністю не менше 250 кг., в стандарті EN 840-2 ( на який посилається Замовник) , зазначено, що вантажопідйомність контейнера має бути 510кг, а це 175 кг на одне колесо, згідно якого і тільки цього стандарту виготовляються контейнери 1100л з плоскою кришкою з пластику ? Обгрунтуйте та документально підтвердіть дану вимогу, в разі неможивості видаліть дану вимогу.
Відповідь:
Пунктом 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Замовником встановлено вичерпний опис характеристик предмета закупівлі із посиланням на відповідність стандарту EN 840-2. Крім того, запропонований товар повинен відповідати як технічним вимогам Замовника, так і вимогам стандарту EN 840-2, які не суперечать один одному. Таким чином, встановлені вимоги до предмету закупівлі в тендерній документації не обмежують участь в даній закупівлі, відповідають чинному законодавству України та стандарту EN 840-2.
Дата відповіді:
06.02.2023 17:12
Відповідь надана
10. Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом контейнера - штучне обмеження Участі
Номер:
44ea705df0df4d508de8a43aaa38b5a3
Дата опублікування:
03.02.2023 13:47
Опис:
Просимо Замовника пояснити причину обмеження участі в даній закупівлі, шляхом визначення що ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом контейнера, даний спосіб виготовлення не вказаний в стандарті EN 840-2 ( на який посилається Замовник) , згідно якого і тільки цього стандарту виготовляються контейнери 1100л з плоскою кришкою з пластику ? Обгрунтуйте та документально підтвердіть дану вимогу, в разі неможивості видаліть дану вимогу.
Відповідь:
Пунктом 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Замовником встановлено вичерпний опис характеристик предмета закупівлі із посиланням на відповідність стандарту EN 840-2. Крім того, запропонований товар повинен відповідати як технічним вимогам Замовника, так і вимогам стандарту EN 840-2, які не суперечать один одному. Таким чином, встановлені вимоги до предмету закупівлі в тендерній документації не обмежують участь в даній закупівлі, відповідають чинному законодавству України та стандарту EN 840-2.
Дата відповіді:
06.02.2023 17:12
Відповідь надана
8. Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт., розташовані по всій висоті стінки.
Номер:
cfac0395505944a4b7abc8ed58d79184
Дата опублікування:
03.02.2023 13:44
Опис:
Просимо Замовника пояснити причину обмеження участі в даній закупівлі, шляхом визначення ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт., розташовані по всій висоті стінки., дані ребра не вказані в стандарті EN 840-2 ( на який посилається Замовник) , згідно якого і тільки цього стандарту вигтовляються контейнери 1100л з плоскою кришкою з пластику ? Обгрунтуйте та документально підтвердіть дану вимогу, в разі неможивості видаліть дану вимогу.
Відповідь:
Пунктом 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Замовником встановлено вичерпний опис характеристик предмета закупівлі із посиланням на відповідність стандарту EN 840-2. Крім того, запропонований товар повинен відповідати як технічним вимогам Замовника, так і вимогам стандарту EN 840-2, які не суперечать один одному. Таким чином, встановлені вимоги до предмету закупівлі в тендерній документації не обмежують участь в даній закупівлі, відповідають чинному законодавству України та стандарту EN 840-2.
Дата відповіді:
06.02.2023 17:11
Відповідь надана
7. Габаритні розміри: - висота - не більше 1344 мм, - ширина – не більше 1070 мм, - довжина – 1360-1370 мм. - штуне обмеження участі
Номер:
2a288c490ac44e27be9fd238e7bd3e1c
Дата опублікування:
03.02.2023 13:43
Опис:
Просимо Замовника пояснити причину обмеження участі в даній закупівлі, шляхом визначення габаритних розмірів які суперечать габаритним розмірам, які вказані в стандарті EN 840-2, згідно якого і тільки цього стандарту вигтовляються контейнери 1100л з плоскою кришкою з пластику ? Обгрунтуйте та документально підтвердіть дану вимогу, в разі неможивості видаліть дану вимогу.
Відповідь:
Пунктом 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Замовником встановлено вичерпний опис характеристик предмета закупівлі із посиланням на відповідність стандарту EN 840-2. Крім того, запропонований товар повинен відповідати як технічним вимогам Замовника, так і вимогам стандарту EN 840-2, які не суперечать один одному. Таким чином, встановлені вимоги до предмету закупівлі в тендерній документації не обмежують участь в даній закупівлі, відповідають чинному законодавству України та стандарту EN 840-2.
Дата відповіді:
06.02.2023 17:10