• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплектуючі до дорожніх контролерів (ДК 021:2015 34990000-3: «Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання»)

Торги відмінено

465 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 325.00 UAH
Період уточнення: 02.02.2023 13:34 - 07.02.2023 00:00
Без відповіді

Комплектація

Номер: 4e0370ab68f944649a015b29bfcc9d86
Дата опублікування: 06.02.2023 17:39
Опис: Шановний Замовнику. Ви намагаєтесь представити предмет закупівлі як блоки живлення дорожніх контролерів. Проте в специфікації ДК ДКД нема цього пристрою. Це окремий пристрій, він має широке призначення взагалі, тому й може застосований як додаткове обладнання світлофорного об'єкту і в зв'язку з цим мають бути визначені вимоги до нього. Ви вважаєте, що даний пристрій потенційний Учасник повинен узгодити з виробником ДКД. Але це є нонсенсом. Якщо ви вважаєте, що повинно бути узгодження, то перед видачею вимог ви повинні були узгодити ці питання і остаточні вимоги до пристрою включити до вимог предмету закупівлі. Ні один Учасник в одведений час до подання пропозицій не в змозі такого зробити, тільки якщо він зарані попереджений про цю вимогу. Тобто це дискримінація. причому безпідставна. Цей прилад імітує мережу живлення, причому якісну. А в документах ДКД зазначено, що він працює від мережі 220В +10% -15%, 50Гц. Безперебійники видають живлення більш якісне: 220В або 230В практично без відхилень. Оце і все, що від вас потрібне:_ вказати даний діапазон напруг. Можна вказати ще, що напруга повинна бути в формі сінусу. Оце і всі вимоги по узгоженню. Щодо інших вимог. Ви так і не вказали потрібний час повного заряду акумуляторів. (це той час, що відведений даному пристрою для відновлення спроможності постачання електроенергії під час відсутності електроживлення від мережі). Цей час таки визначає потужність зарядного пристрою та його вартість. Крім цього - потужність споживання 500Вт - це середня потужність споживання об'єкту або максимальна (підчас включення червоного та жовтого сигналів світлофорів). Вона теж викликає запитання - більшість світлофорних об'єктів давно переведені на світлодіодні світлофори або в лампових світлофорах замінені лампи розжарення на світлодіодні. Це в рази зменшує потужність споживання і вона як правило не перевищує 200 - 300Вт. Пропоную вам скорегувати вимоги з врахуванням сказаного вище. Дякую за можливе порозуміння.
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: 1acda74ce02c4b8a95b691e22b9dd8c0
Дата опублікування: 04.02.2023 10:31
Опис: Шановний Замовнику. В наведених Вами вимогах є повний опис технічних рішень, яких повинен дотримуватися потенційний учасник закупівлі, але немає деяких основних характеристик об’єкту споживання електроенергії – світлофорного об’єкту (потужності його споживання). Наприклад, вказаний час автономної роботи акумулятора 4 години, але не вказано за який час цей акумулятор повинен бути заряджений. Вказано температурний діапазон +30/-20˚С, але вимагається застосувати тільки 4 гелієвих акумулятора, номінальною напругою 12В, ємністю не менше 100 Ah, хоча відомо, що ці акумулятори хоч і можуть розряджатись при -20˚С, проте повноцінно заряджатись не можуть. Наявна вимога узгоджувати характеристики пристрою автономного живлення з виробником дорожніх контролерів(СЕА Електронікс), хоч він і сам є виробником пристроїв саме з наведеними Вами характеристиками і неодмінно буде учасником закупівлі. Ясна річ, що узгоджувати нічого він не буде, тим паче, що це ваш обов’язок зробити таке узгодження, якщо воно взагалі потрібне. Річ у тому, що інвертори можуть бути з модифікованою синусоїдою (це справді може дошкуляти дорожньому контролеру) та інвертори з чистою синусоїдою, вихідна напруга якого є ідеальною за характеристиками і всякий прилад ідеально працює з такою напругою. Тому прошу скорегувати технічні і організаційні вимоги закупівлі, щоб вони були повними та технічно обгрунтованими та не мали дискримінаційних вимог, що не дозволяється законами України
Відповідь: В технічних вимогах вказано, що блоки живлення дорожніх контролерів призначені для забезпечення безперебійної роботи дорожніх контролерів (надалі ДК). Тому обладнання, яке підлягає закупівлі, буде інтегровано в роботу ДК, як складова частина дорожнього контролеру та світлофорного об’єкту (надалі СО) в цілому. ДК – це складний апаратно програмний виріб, який повинен забезпечувати безпеку дорожнього руху. Тому втручання в роботу, чи в конструкцію ДК (в даному випадку в систему електроживлення ДК і СО) без погодження з розробником або виробником ДК , не гарантує роботу ДК в питаннях забезпечення безпеки дорожнього руху. Тому ми, як замовники, вимагаємо гарантійний лист від виробника ДК, які встановлені в нашому місті, яким виробник гарантує можливість використання запропонованих блоків живлення для забезпечення роботи дорожніх контролерів. На світлофорних об’єктах, на яких плануються роботи з модернізації роботи ДК, встановлені дорожні контролери типу ДКД, виробник ТОВ «Світлофор Сервіс» м. Дніпро. Потенційні учасники тендеру можуть напряму звернутися до виробника ДК. Світлофорні об’єкти, на які планується встановлювати обладнання до дорожніх контролерів, мають потужність споживання не більше 500 Вт. Щодо вимог до температурного діапазону (+30/-20˚С) роботи акумуляторів, то планується закупівля не окремо акумуляторів, а обладнання, то вказана вимога відноситься до виробу в цілому, а не до акумуляторів, та до роботи обладнання в цілому, яке має корпус, який згідно технічних вимог повинен мати власний обігрів. Щодо кількості акумуляторів, то в технічних вимогах визначено – не менше 4-х. Щодо ємкості акумуляторів, то в технічних вимогах вказано - не менше 100 Ah. Щодо Вашого питання, що не вказано за який час цей акумулятор повинен бути заряджений, то звертаємо Вашу увагу, що закупівлі підлягають не акумулятори а блок живлення до дорожнього контролера. Тому Учасники мають право самостійно визначити кількість та характеристики акумуляторів, щоб забезпечити виконання заявлених технічних вимог.
Дата відповіді: 06.02.2023 10:34
Відповідь надана

Предмет закупівлі

Номер: 9fde788bb2274cfa91394e1b327bd1e1
Дата опублікування: 03.02.2023 13:17
Опис: Замовник вирішив, що він може заховати джерело резервного живлення за кодом ДК 021:2015 34990000-3? Нащо тоді проводити публічну закупівлю, якщо вимогами тендерної документації коло учасників обмежено лише однією компанією?
Відповідь: Звинувачення у приховуванні товару у коді ДК безпідставне, адже оприлюднені усі технічні характеристики товару (навіть якщо допущена помилка у визначенні предмета закупівлі). Після детального розгляду буде вирішуватись питання про відміну/невідміну закупівлі.
Дата відповіді: 03.02.2023 15:09
Відповідь надана

Предмет закупівлі

Номер: e64b0a8c5e4047a1bc35bf4bdfe13af4
Дата опублікування: 03.02.2023 13:14
Опис: Обладнання для резервного живлення не є комплектуючими до дорожніх контролерів, це зовсім інший за призначенням, незалежний від дорожніх контролерів товар. Від таких блоків живлення може бути заживлене що завгодно, хоч мікрохвильова піч. Це лише джерело резервного живлення, яке повинно закуповуватися за відповідним кодом ДК 021:2015. Тим більше такий товар не є комплектуючими до дорожніх контролерів виробництва ТОВ "СЕА Електронікс", які намагається лобіювати Замовник. Вимога надати гарантійний лист від ТОВ "СЕА Електронікс" (в Тернополі встановлені дорожні контролери саме цієї компанії) є дискримінаційною та відверто противоправною. Замовник вирішив, що вій
Відповідь: Дякуємо за підказку, найближчим часом технічна служба визначиться з правильністю визначення коду ДК і буде прийнято відповідне рішення.
Дата відповіді: 03.02.2023 15:04