-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: (CPV) Сирні продукти (15540000-5) (Сир кисломолочний не нижче 9% жирності та сир твердий не нижче 45% жирності)»
Категорія замовника: органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Завершена
3 486 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 430.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 430.00 UAH
Період уточнення:
01.02.2023 13:25 - 10.02.2023 00:00
Відповідь надана
Документи, що підтверджують якість
Номер:
b4376e719195444982535bb643003890
Дата опублікування:
02.02.2023 19:36
Опис:
Згідно вимог тендерної документації Учасники зокрема мають надати "Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, які підтверджують його відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності та/або свідоцтво про визнання відповідності та/або декларацію про відповідність та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або паспорт виробника та/або експлуатаційні документи, протокол випробовувань, виданий у поточному році, на токсичні елементи, пестициди, радіонукліди, мікотоксини, антибіотики, гормональні препарати тощо)."
В зв'язку з тим, що дослідження на токсичні елементи, пестициди, радіонукліди, мікотоксини, антибіотики, гормональні препарати проводяться акредитованими лабораторіями і строк їх складає 7 і більше робочих днів, а також в зв'язку із введенням воєнного стану в Україні строки для подання пропозиції скоротились виготовити документ на вказані показники учасник навіть виробник не встигне, тому з метою забезпечення рівного доступу до закупівлі просимо внести відповідні зміни та вказати що такі документи мають бути видані не раніше наприклад грудня 2022 року.
Відповідь:
Доброго вечора. Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
05.02.2023 23:10
Відповідь надана
Безпечність товару
Номер:
4e9fa574b2134b4080fcb8cc7a945c02
Дата опублікування:
02.02.2023 19:32
Опис:
Шановний Замовнику. Відповідно до вимог ст. 21 Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, тому з метою підтвердження виготовлення та постачання якісного товару просимо внести відповідні зміни до документації торгів та зазначити наступну вимогу для надання Учасниками: Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) / ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: С (виробництво харчових продуктів), якщо Учасник не є виробником такий Сертифікат надається на виробника запропонованого товару. Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (F – розповсюдження, G – надання послуг транспортування та зберігання), виданого на ім'я: 1) Зберігача, у разі якщо учасник не задіює свої складські приміщення для зберігання продукції; 2) Перевізника, у разі якщо учасник не здійснює доставку, транспортування продукції власним автотранспортом. Також для досягнення безпеки ланцюга постачання продукції, у складі пропозиції учасник повинен надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), що підтверджує використання системи управління безпекою ланцюга постачання, який чинний на момент подачі пропозиції. Підприємства, у яких запроваджені вище перелічені системи зможуть прийняти участь, що збільшить коло потенційних учасників та забезпечить конкурентність, надійність учасників та постачання якісної продукції. Також хочемо зауважити, що дані вимоги не дискредитують учасників, а дані системи ISO можна запровадити з установами, які видають сертифікати ISO. Просимо добавити дані вимоги до тендерних документацій для запобігання постачання неякісної продукції.
Відповідь:
Доброго вечора. Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що відповідно до пункту 6.1. тендерної документації, а саме: "Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує відповідність поданої тендерної пропозиції технічній специфікації (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) наступними інформацією та документами:
1) Копія сертифікату/декларації відповідності, що засвідчує якість товару що буде запропоновано відповідно до технічних вимог чи інший документ що засвідчує його якість чи відповідність"
Враховуючи викладене по даній закупівлі немає необхідності вносити зміни в тендерну документацію для подання додаткових документів.
Дата відповіді:
05.02.2023 23:08
Відповідь надана
Корупція та захист інформації
Номер:
b9a9e1effeee4dc6b6b321a6b4673f34
Дата опублікування:
02.02.2023 19:31
Опис:
Доброго дня, звертаємось до уповноваженої особи з проханням змінити вимоги до тендерної документації на закупівлю, а саме: З метою дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 №1700-VII, учасник повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції та чинний протягом усього строку поставки товару. Також для досягнення контролю за безпекою та контролю доступу до даних, конфіденційності, доступності і цінності інформації наданої у складі пропозиції, учасник повинен використовувати систему управління щодо захисту інформаційної безпеки. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013; COR 1:2014, IDT), що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою, виданий Учаснику та чинний протягом усього строку поставки товару. Підприємства, у яких запроваджені вище перелічені системи зможуть прийняти участь, що збільшить коло потенційних учасників та забезпечить конкурентність, надійність учасників та постачання якісної продукції. Також хочемо зауважити, що дані вимоги не дискредитують учасників, а дані системи ISO можна запровадити з установами, які видають сертифікати ISO. Просимо добавити дані вимоги до тендерних документацій для запобігання корупції та забезпечення безпеки ланцюга постачання, які застосовуються на підприємстві учасника.
Відповідь:
Відповідь:
Доброго вечора. Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що по даній закупівлі немає необхідності вносити зміни в тендерну документацію в частині подання додаткових документів, а саме: сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) та сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013; COR 1:2014, IDT), оскільки відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Дата відповіді:
05.02.2023 23:00
Відповідь надана
Фінзвітність
Номер:
70c189af5204441688bad8f407c18115
Дата опублікування:
02.02.2023 19:31
Опис:
Шановний Замовнику. Для підтвердження фінансової спроможності Учасники повинні надати: Сканкопію фінансової звітності з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами. Просимо внести зміни та уточнити за який період потрібно подати фінансову звітність річну чи проміжну (за 1, 2, 3 квартал)
Відповідь:
Доброго вечора. Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
05.02.2023 22:59
Відповідь надана
Реєстрація потужностей ТЗ
Номер:
d9ac3f833dd04b65a42ac6d553456765
Дата опублікування:
02.02.2023 19:30
Опис:
Доброго дня. Згідно вимог Додатку 1 вимагається надання Учасниками зокрема: реєстрація потужностей оператора ринку транспортного засобу виданого на ім’я учасника торгів. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів ”, оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. Разом з тим, згідно із пунктом 1.3. “Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам ”, який затверджено наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39, (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 березня 2016 р. за № 382/28512) (надалі - Порядок), оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку), який провадить діяльність, що відповідно до вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов'язаний подати до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, яка використовується на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, відповідно до цього Порядку. Крім того, пунктом 1.5. Порядку, оператор ринку, який станом на дату набрання чинності Закону використовує потужність, на яку не отримано експлуатаційного дозволу, зобов'язаний подати заяву про державну реєстрацію такої потужності до територіального органу компетентного органу. Враховуючи викладене Учасники (безпосередні виробники), які отримали експлуатаційний дозвіл не зобов'язані реєструвати власні транспортні засоби так як вони отримали експлуатаційний дозвіл. Тому, враховуючи вимоги чинного законодавства та з метою рівного доступу до вказаної закупівлі безпосередніх виробників просимо внести відповідні зміни до документації торгів із зазначенням того, що такий документ надається Учасником який не є виробником запропонованого товару.
Відповідь:
Відповідь:
Доброго вечора. Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що при розгляді Вашого питання Замовником взято до уваги викладене у Вашому питанні, що буде відображено у змінах до тендерної документації, а саме: в розділі ІІІ тендерної документації: " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " які будуть оприлюдненні через електронну систему закупівель.
Дата відповіді:
05.02.2023 22:59
Відповідь надана
Гігієна працівників
Номер:
b9ef468ce02147da9a02a748bca9f198
Дата опублікування:
02.02.2023 19:30
Опис:
Згідно вимог документації торгів Учасник має надати зокрема: 2.3.Обов’язковою умовою є проведення гігієнічного навчання працівників не раніше 2022 року (надати підтверджуючий документ), виданий установами, які надають такі послуги на договірних засадах). Так згідно вимог ст. 48 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" 1. Оператори ринку дотримуються таких вимог щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами: 1) на потужності допускається персонал, який не має протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами та пройшов у цього оператора ринку навчання з питань гігієни персоналу, що підтверджено відповідними записами цього оператора ринку; 2) персонал потужностей періодично проходить навчання щодо гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів у цього оператора ринку. Періодичність такого навчання встановлюється самим оператором ринку. Вважаємо, що ця умова є дискримінаційною в зв'язку з тим, що безпосередні виробники мають право згідно вищевказаних вимог самостійно проводити такі навчання під час допуску до робочого місця. Враховуючи викладене вимагаємо внести відповідні зміни до документації торгів з метою безперешкодного доступу безпосередніх виробників до вказаної закупівлі.
Відповідь:
Доброго вечора. Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
05.02.2023 22:57