-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви для клінічної лабораторії)
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Торги не відбулися
220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період уточнення:
30.01.2023 09:32 - 05.02.2023 00:00
Відповідь надана
По наборам в закупівлі
Номер:
7ba03e7ab4ae4670947c400d2f69e139
Дата опублікування:
03.02.2023 19:10
Опис:
Уповноважена особа, яким чином можна гарантувати постачання наборів реагентів для РМП RPR-01-3, з терміном придатності товару, який становитиме на момент поставки не менше 80% від терміну придатності визначеного виробником ,виробництво яких призупинено в 06.2022 р. повідомлення №187 ПрАТ "Діапроф-Мед". Неуважно складали вимоги.
Відповідь:
В нинішніх непростих умовах факти зупинення (часткового зупинення) виробництва того чи іншого товару не є поодинокими. На випадок зупинення чи призупинення виробництва лікарських засобів, що є предметом зазначеної закупівлі, Тендерною документацією надано право учасникам надавати «еквівалент» товару.
Дата відповіді:
06.02.2023 09:41
Відповідь надана
по Вимогам до закупівлі
Номер:
4ae9f14065fa445ab99719f284bee526
Дата опублікування:
03.02.2023 18:32
Опис:
При вивченні Додатку№3 до тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» виявилося, що учасник закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження на території України), або представника, диллера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що оприлюднене на Prozorro, або копію договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), який діє на момент оголошення процедури закупівлі та термін його дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками до зазначених договорів, при цьому додатки до договору повинні містити номенклатуру у кількості не меншій ніж передбачено тендерною документацією на поточний рік, датовані роком проведення відповідної публічної закупівлі, що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією.
Будь-яка торгуюча організація, будь-яка аптека не можуть дати гарантійний лист, оскільки не є офіційним представником, не є офіційним дистриб’ютором, а є простими реалізаторами товару.
Не дивлячись на велику кількість торгових компаній в Україні, офіційних представників виробника завжди лише 1-2, і вони чітко контролюють відпуск товару, а при оголошенні закупівлі завжди намагаються не допустити зайвих осіб і продати через підконтрольні торгові компанії за зручною для них ціною. У даному випадку особою, яка через надання гарантійного листа здійснює контроль за закупівлею.
За таких умов можливість надати чи ні гарантійний лист є елементом контролю закупівлі, виробник продукції (їх офіційні представники в Україні) мають можливість на власний розсуд обрати, кому надавати зазначені гарантійні листи, а кому відмовляти в їх наданні чи зволікати, щоб не надавати.
Звертаємо увагу, що вимога про надання гарантійних листів від виробника (офіційного представника) є лише засобом для блокування доступу до участі в закупівлі.
Не існує закону, який би зобов’язував виробника (представника виробника) надавати будь-які гарантійні листи своєму покупцю, дилеру, учаснику закупівлі, це завжди лише власний розрахунок.
Тобто, участь учасника в закупівлі (а відповідно і взагалі реалізація оголошеної закупівлі, завершення закупівлі підписанням договору) поставлені в пряму залежність від волі певного виробника або його представника в Україні, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників, до недоступності закупівлі широкому колу учасників.
Так само наявність гарантійного листа не гарантує в подальшому належну якість виробів, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування.
Гарантійний лист жодним чином не гарантує і те, що товар, який буде постачатися, не буде фальсифікованим, що б не вкладалося в дане поняття.
Умова в Документації про надання гарантійного листа свідчить лише про створення штучного обмеження, щоб ніхто інший, окрім певного учасника, який має домовленість з виробником (чи з офіційним представником) щодо надання гарантійного листа, не зміг прийняти участь у закупівлі, за якою закуповуються дані товари .
Звертаємо увагу, що вимога про надання таких гарантійних листів прямо порушує чинний Закон.
В статтях 16, 22, 23 Закону передбачається що саме, виключно, може вимагати замовник від учасників, і серед цього переліку повністю відсутнє будь-яке згадування про право вимоги гарантійних листів від виробників (їх представників).
Вимога надати гарантійний лист не підпадає ні під кваліфікаційні критерії, ні під опис характеристик товару, ні під фінансову спроможність учасника поставити товар. Так само подібна вимога не підтверджує ні виконання аналогічних договорів учасником, ні наявність кваліфікованих працівників в учасника.Тобто, вимога до учасника надавати гарантійні листи від виробника (офіційного представника виробника) є протизаконною.
Зазвичай замовники намагаються додану в Документацію вимогу, щоб учасник надав гарантійний лист виробника (офіційного представника), підвести під частину третю статті 22 Закону.
Звертаємо увагу, що з тексту даної частини статті не існує інших трактувань, окрім того, що інша інформація в Документації може бути лише у випадку, якщо така інша інформація передбачена законодавством, тобто якщо її існування в природі є обов’язковим. Ні вимога про надання гарантійних листів від виробника (офіційного представника), ні взагалі обов’язкове існування гарантійних листів від виробника не передбачені жодним законодавством – ні законодавством про публічні закупівлі, ні законодавством, що регулює діяльність виробників (офіційних представників), ні законодавством, що регулює діяльність суб’єктів господарювання.
Згідно із законодавством, учасник не зобов’язаний доводити може чи не може він отримати такий гарантійний лист, його згадування в Документації вже є протизаконним.
Просимо видалити з Тендерної документації пункт 7 Додатку № 3 з вимогою про надання гарантійного листа виробника або його офіційного представника.
Відповідь:
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи умови, що зараз переживає наша держава, Замовник вважає за необхідне присутність такої вимоги в тендерній документації з метою зменшення ризиків у питанні забезпечення Лікарні лікарськими засобами, підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності. Встановлення Замовником вимоги надання гарантійних листів від виробників не може вважатись дискримінацією, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. Додатком №3 до Тендерної документації передбачено можливість надання «еквіваленту» товару. Кожен учасник може постачати товари від будь яких виробників і відповідно від будь якого виробника надати гарантійний лист.
Дата відповіді:
06.02.2023 09:41
Відповідь надана
уточнення
Номер:
8d746b880df842618581afb7909860ab
Дата опублікування:
01.02.2023 20:57
Опис:
Уповноважена особа довела, що вміє користуватись послугами інтернету. Просимо конкретно відповісти: аналоги повинні бути по складу або призначенню та кількості визначень?
Відповідь:
Частиною 3 статті 23 (абзац 2) Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Частиною 4 статті 23 Закону передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Тобто Законом не передбачено вживати слово «аналог». Крім того, еквівалент (згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) – це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (книжн.). Аналог (згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) – те, у чому виявляється схожість, подібність до іншого предмета або явища. Тобто, коли ідеться про еквівалент, усі характеристики повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним. В додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що усі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент».
Відповідно, в даній закупівлі розглядається «еквівалент», а не «аналог».
Дата відповіді:
03.02.2023 09:22
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
06ffff7bb52f43c7afc7d440c0e5745e
Дата опублікування:
30.01.2023 15:00
Опис:
Аналоги повинні бути по складу або призначенню та кількості визначень?
Відповідь:
Закупівля проводиться відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Закон України “Про публічні закупівлі” не містить визначення терміну «еквівалент».
Тлумачення терміну «еквівалент» містяться в Інтернет-мережі за посиланням https://uk.wikipedia.org.
Зокрема, еквівалент (аналог) – продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику, еквівалент — це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати.
Також частиною 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України.
Дата відповіді:
30.01.2023 15:49
Відповідь надана
мтв
Номер:
82e156e3db5245ac9696d5a273a33001
Дата опублікування:
30.01.2023 10:20
Опис:
Аналоги будуть допущені до розгляду?
Відповідь:
Аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників за умови підтвердження відповідності еквівалентним вимогам та відповідності товару вимогам, визначеним у Додатку №3 до Тендерної документації.
Дата відповіді:
30.01.2023 14:55