-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м.Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) тендерної документації.
Завершена
9 270 142.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період уточнення:
27.01.2023 12:29 - 03.02.2023 00:00
Відповідь надана
Листи - згода на обробку персональних даних на працівників
Номер:
5e775eebfad94a78b47fbc58414105b1
Дата опублікування:
02.02.2023 14:36
Опис:
Вітаємо. Згідно тендерної документації надаються документи на працівників учасника, що будуть виконувати роботи по вказаній закупівлі. Чи потрібно Листи - згода на обробку персональних даних на працівників та інших осіб чиї дані містятся в пропозиції, що подається учасником?
Відповідь:
Відповідно до отриманого питання за предметом закупівлі «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне: згідно закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, в тому числі фізичних осіб-підприємців та посадової особи або представника учасника процедури закупівлі юридичної особи, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до тендерної документації учасник, подаючи тендерну пропозицію, має надати листи-згоди на обробку персональних даних працівників, чиї персональні дані було висвітлено у тендерній документації, а також осіб, уповноважених підписувати документи тендерної документації
Приклад згоди на обробку персональних даних наведено у Додатку 3 п.9 до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.02.2023 12:13
Відповідь надана
Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком
Номер:
067493abb561427eac08d964c9e05a2f
Дата опублікування:
02.02.2023 13:47
Опис:
Доброго дня.
Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у довідці з відомостями про учасника (складеної згідно п. 2 Додатку 3 до даної тендерної документації). Як впливає саме ця вимога на результат проведення закупівлі, а тим більше на виконання робіт по тендеру? Також як впливає вказана вимога на оплату забезпечення відповідно до якого надана банківська гарантія? Надайте відповідні роз'яснення.
Відповідь:
Відповідно до отриманого питання за предметом закупівлі «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне: тендерною документацією не обмежена кількість обслуговуючих банків учасника. У довідці з відомостями про Учасника (складеної згідно п. 2 Додатку 3 до тендерної документації) є можливість вказати декілька обслуговуючих банків. Отже, зазначена вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
03.02.2023 12:12
Відповідь надана
Наявність фінансової спроможності у розмірі не менше ніж 99 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
Номер:
43960eb165f947cd9af6296510c27b0a
Дата опублікування:
01.02.2023 12:07
Опис:
Чому наявність фінансової спроможності у розмірі не менше ніж 99 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі саме в такому розмірі?
Чому прибуток повинен бути також за 2021 рік?
Відповідь:
Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Двома попередніми звітними періодами є 2020 та 2021 роки.
Отже, умови тендерної документації не порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Станом на дату подання тендерної пропозиції учасника двома попередніми звітними періодами є 2020 та 2021 роки.
Дата відповіді:
03.02.2023 12:12
Відповідь надана
Кваліфікаційна вимога Наявність фінансової спроможності
Номер:
da088161d8ca4683af1dec6c967cb61d
Дата опублікування:
01.02.2023 12:04
Опис:
4.1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копія «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний та попередній звітний періоди.
Питання:
1. Чому саме за 2021 і 2022 два роки надавати фінансову звітність? Чому не за один рік?
2. Строки подачі фінансової звітності за 2022 рік до 20 лютого 2023 року, чи можлива подача звітів за 2020 і 2021?
3. Надайте аргументацію щодо суми Фінансова звітність учасника за кожний з вказаних періодів (окремо) має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 99 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі щодо кожного з цих періодів? Чому саме у розмірі не менше ніж 99 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі?
Відповідь:
Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Двома попередніми звітними періодами є 2020 та 2021 роки.
Отже, умови тендерної документації не порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Станом на дату подання тендерної пропозиції учасника двома попередніми звітними періодами є 2020 та 2021 роки.
Дата відповіді:
03.02.2023 12:12
Відповідь надана
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Номер:
8a7e549801d6431d8d528ab577374244
Дата опублікування:
01.02.2023 10:35
Опис:
Доброго дня.
Пунктом 4.1 до Документації передбачено, що 4.1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копія «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний та попередній звітний періоди. Фінансова звітність учасника за кожний з вказаних періодів (окремо) має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 99 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі щодо кожного з цих періодів.
* В контексті тендерної документації показником доходу (виручки) вважається чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг).
ТОБТО ПОТРІБНО МАТИ ЧИСТИЙ ДОХІД ЗА 2021 РІК ТА ЗА 2022 РІК НЕ МЕНШЕ НІЖ 9 270 000,00 ГРН.
ЧИМ ПРОДИКТОВАНА ДАНА ВИМОГА????????????????
Вважаємо, що зазначена умова Документації є дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси учасників торгів, що підтверджується нижчевикладеним.
Вимога щодо розміру доходу учасника жодним чином не пов’язана з технічними характеристиками послуг, що є предметом закупівлі. Так само наявність або відсутність у учасника в 2022 році чистого доходу не меншого за
9 млн. грн. жодним чином не може впливати на якість робіт, що надаються у 2023 році.
На даний час жодним нормативно-правовим документом України не передбачено будь-яких обмежень на виконання робіт з будівництва, капітального ремонту в залежності від розміру чистого доходу підрядної організації.
Крім того, така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів ринку будівельної діяльності, та позбавляє компанії які через введення в Україні воєнного станувтратили замовлення, а також новостворенні підприємства, можливості прийняти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене, вважаємо за необхідне просити Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою приведення її у відповідність до норм чинного законодавства України та усунення дискримінаційних вимог, у
тому числі по відношенню до суб’єктів ринку будівельної діяльності, та позбавляє компанії які через введення в Україні воєнного станувтратили замовлення, а також новостворенні підприємства, а також ті що були створені у 2021 році, та також не мали чистий дохід за 2021 рік та 2022 рік більше 9 мільйонів грн.
Відповідь:
Відповідно до отриманого питання за предметом закупівлі «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне: зазначена вимога не є дискримінаційною так як згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник має право вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Отже, визначення фінансової спроможності на підставі наданих згідно вимог тендерної документації документів, здійснюється замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі та з дотриманням мети і принципів, закріплених Законом.
Станом на дату подання тендерної пропозиції учасника двома попередніми звітними періодами є 2020 та 2021 роки.
Дата відповіді:
03.02.2023 12:11