• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Засіб для скла

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-01-26-003045-c 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб для скла). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 680 400,00 (шістсот вісімдесят тисяч чотириста грн. 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.02.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 20 412 (двадцять тисяч чотириста дванадцять грн. 00 коп.). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Банківська гарантія, забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

680 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 804.00 UAH
Період уточнення: 26.01.2023 14:48 - 31.01.2023 00:00
Відповідь надана

Стосовно вимог щодо надання підтверджуючих документів стосовно предмету закупівлі

Номер: c62cc89c30df420d9064837ff76af908
Дата опублікування: 30.01.2023 16:39
Опис: Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення щодо п.2.1 Розділу ІІ Документальне підтвердження Додатку 1 тендерної документації: На підтвердження відповідності продукції вимогам замовника, відповідно додатку А, учасник надає один або декілька документів виробника таких як: - документ що підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). - Витяги або повні копії: технічних умов (ТУ) та/або технічного завдання та/або іншого документу. Чи вважається витягом з технічних умов (ТУ) титульна сторінка ТУ і чи буде достатньо надати її на підтвердження відповідності продукції вимогам замовника?
Відповідь: Вимога зазначено пункту полягає в тому що наданий документ або документи виробника або витяги з них підтверджували відповідність запропонованого товару вимогам додатку А, а саме: «Галузь застосування - багатофункціональний спрей застосовується для миття вікон. Склад: Вода, органічний розчинник, АПАР <5%, нашатирний спирт, барвник. Тип засобу: рідина Тип упаковки: Пляшка не менше 500мл з розпилювачем.Гарантійний термін зберігання: – згідно нормативним документам виробника». Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 31.01.2023 10:40