-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молочні продукти різні (сметана, кефір, ряжанка)
Молочні продукти різні (сметана, кефір, ряжанка)
Торги відмінено
307 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 537.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 537.50 UAH
Період уточнення:
25.01.2018 14:44 - 02.02.2018 00:00
Відповідь надана
вимога про усунення порушення
Номер:
2f36fb545b854ddf981726a6c53a3fc2
Дата опублікування:
30.01.2018 12:47
Опис:
Шановний Замовнику, просимо Вас дуже уважно ознайомитися з ЗУ «Про публічні закупівлі»» в частині ст..3 Закону: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.», ст..5 Закону: «Недискримінація учасників
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.»
Та з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», в частині
Стаття 23. Експлуатаційний дозвіл
1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі.
{Частина друга статті 23 в редакції Закону № 2042-VIII від 18.05.20
Також, відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» реєструвати потужність потрібно:
операторам ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом ( або: транспортуванням, зберіганням, продажем) харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною.
Також цей обов’язок поширюється:
• на заклади харчування (якщо воно не відповідає вищевказаним вимогам);
• на потужності, які здійснюють виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
• на заклади роздрібної торгівлі.
Тобто ваші вимоги щодо подачі даних документів є абсолютно не обґрунтованими, незаконними та такими, що суперечать чинному законодавству , тоскільки ви не можете обмежити коло учасників, а більшість учасників підпадають під категорію, вказану у вищезазначених статтях Закону«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», тобто не зобов’язані отримувати ні експлуатаційний дозвіл ні реєстрацію потужностей.
В частині вимагання сертифікату ISO повідомляємо наступне: Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який в пункті 81 статті 1 розділу 1, визначає основні терміни , які вживаються в даному Законі: «81) система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів;», до того ж про сертифікат ISO, не сказано жодного слова, ст..22 говорить : «Стаття 22. Вимоги до операторів ринку стосовно забезпечення простежуваності
1. Оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад".
2. Оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, яким вони постачають харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок вперед".
3. Вимоги до операторів ринку стосовно забезпечення простежуваності не передбачають встановлення ними зв’язку (так званої внутрішньої простежуваності) між об’єктами санітарних заходів, які використовуються під час виробництва, та об’єктами санітарних заходів, отриманих в результаті такого виробництва.
4. З метою виконання вимог частин першої та другої цієї статті оператори ринку повинні застосовувати системи та процедури, що забезпечують доступність такої інформації компетентному органу за його запитами. Інформація повинна зберігатися протягом шести місяців після закінчення кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні.»
Відповідно до Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001 вимоги до систем управління якістю, установлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції.
Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту ДСТУ ISO цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікування систем управління якістю.
Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 для сертифікування систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим.
Належного обґрунтування щодо необхідності включення вимоги стосовно надання сертифікату системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO Замовник не надав, зокрема, яким чином наявність зазначеного сертифікату підтверджує належне виконання технічних вимог; установлених у Документації.
Враховуючи наведене, вимога Документації щодо надання нотаріально завіреної копії сертифікату управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2009 порушує один із основних принципів здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників.
До того ж відповідно до Наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ № 28 від 01.02.2005 року « Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» продукція , яка є предметом закупівлі взагалі не підлягає обов’язковій сертифікації!!
Також ви вимагаєте копію акту санітарно-епідеміологічного обстеження цього об’єкта або складського приміщення з обов’язковим зазначенням їх відповідності вимогам санітарного законодавства, наявність відповідних приміщень, що дозволяють зберігання предмету закупівлі з відповідним температурним режимом в період зберігання та зазначення потужностей оператора ринку отриманого не раніше 01 січня 2018 року
Дана вимога також не є законною, оскільки є чіткі випадки, коли необхідний Висновок ДСЕЕ приміщення:
у разі отримання ліцензії на медичну практику, ветеринарну практику чи на освітню діяльність,
для сертифікації продукції,
для підтвердження відповідності санітарним вимогам у разі наявності відомостей про завдану шкоду чи загрозу завдання шкоди здоров’ю людини,
для отримання експлуатаційного дозволу, який дає право на виробництво та зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Щодо терміну дії то вимагати даний документ виданий не раніше 1 січня 2018 року незаконно,оскільки згідно з Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", документи дозвільного характеру видаються на необмежений строк, якщо інше не встановлено законом. . Враховуючи вищевикладене, дії Замовника в частині встановлення вищезазначених вимог порушують вимоги ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.У Вашій тендерній документаціІ явно прслідковуються корупційні діІ,тому ми будемо звертатися до контролюючих органів,правоохоронних органів та до всіх Громадських організацій,які ведуть бротьбу з корупцією у сфері державних закупівель.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Терміново внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства в частині, вказаній вище,а саме п.1.1., 3.13, 4.2.
Відповідь:
Шановний учаснику
1. Згідно Статті 23. експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Не розуміємо, яким чином дана вимога не стосується Вас як можливого учасника
2. В частині вимагання сертифікату ISO повідомляємо наступне:
В тендерній документації є посилання на статтю 21 Закону та не має жодного посилання на статтю 22
Щодо ISO 9001 повідомляємо що в тендерній документації жодного посилання на ISO 9001 не має. Поряд з цим ISO 22000 про безпечність харчових продуктів.
3 Щодо акту обстеження складських приміщень
Повідомляємо, Вам, що наявність акту обстеження складських приміщень підтверджує відповідність приміщень в яких буде зберігатись товар між поставками вимогам санітарного законодавства та жодним чином не дискримінує Вас як учасника, а лише підтверджує відповідність Ваших приміщень вимогам законодавства.
Також тендерна документація не містить дату 01 січня 2018 року.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
01.02.2018 22:05
Відповідь надана
загальне
Номер:
01fc7c5f29ff407eaa2b58bbbbb260a0
Дата опублікування:
28.01.2018 19:58
Опис:
Добрий вечір. Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника у вказаній закупівлі, було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. Законом"Про публічні закупівлі" не передбачена обов'зкова співпраця учасника процедури закупівлі з виробником товару.Учасник має право закуповувати товар де завгодно.А в Вашій "тендерній документаціІ" Ви вимагаєте сертифікат ISO від виробника,договір на співпрацю з виробником,якийсь нікому не потрібний лист-гарантію від виробника на поставку товара.Як виробник може гарантувати поставку товару якимось ФОП абоТОВ до Вашого закладу,знаходячись в іншому місті.Наголошуємо також, що у тендерній документації Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення вказаних вимог. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника в частині встановлення вищезазначених вимог порушують вимоги ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.У Вашій тендерній документаціІ явно прслідковуються корупційні діІ,тому ми будемо звертатися до контролюючих органів,правоохоронних органів та до всіх Громадських організацій,які ведуть бротьбу з корупцією у сфері державних закупівель.Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень а саме п.3.12,3.13,4.2 додатку4
Відповідь:
Замовник вимагає від учасника надання від виробника продукції Гарантійного листа, що саме даний товар який пропонується учасником буде постачатися до нашого підпорядкованого закладу в якості та кількості передбаченій. Замовник за собою залишає право провести в будь-який період протягом виконання договору незалежне лабораторне дослідження якості товару з метою унеможливлення постачання неякісного товару та розмежування відповідальності постачальника та виробника.
Щодо надання ISO пунктом 81 статті 1 розділу 1, Статтею 21. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках
Статтею 21 Закону України встановлено вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. З метою поступового переходу виробниками на використання процедур НАССР (система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів;), Законом України визначено перехідний період щодо їх впровадження Законом України, зокрема для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), – через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2017 року);
Дата відповіді:
29.01.2018 13:22