• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Завершена

1 065 033.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 330.00 UAH
Період уточнення: 25.01.2023 10:40 - 01.02.2023 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги. повторно.

Номер: ceca17e513c2436d90479ce8f6858447
Дата опублікування: 31.01.2023 17:41
Опис: Шановний замовнику, Отримавши від вас відповідь, щодо нашого запитання про встановлені в тендерній документації дискримінаційні вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції «Акту огляду об’єкту, підписаний представником Замовника та представником Учасника не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі», хочемо вам ще раз довести інформацію що данна вимога являється дискримінаційною. Прикладом може слугувати закупівля під номером UA-2021-02-22-003442-a що міститься в електронній системі закупівель. В результаті розгляду скарги по данній процедурі закупівлі, уповноваженим органом оскарження було винесене рішення щодо встановлених дискримінаційних вимог замовником, а саме: "Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції "Акт обстеження об’єкту" (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. " Є багато прикладів оскарження даної дискримінаційної вимоги. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до п. 28 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що всі потенційні учасники даної процедури закупівлі мають можливість звернутись до Замовника за проведенням огляду, здійснити огляд об’єктів та за результатами огляду отримати підписаний зі сторони Замовника акт огляду. Як зазначалось раніше, проведення вищезазначеного огляду дозволяє Учаснику на місці оглянути ліфтове обладнання, визначитись з обсягом послуг, що необхідно буде надати, з кількістю працівників, яких необхідно залучити до надання послуг, з кількістю та порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази, та відповідно надає можливість Учаснику об’єктивно визначити свою цінову пропозицію, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності. Встановлена вимога жодним чином не звужує коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Задля створення рівних умов між учасниками процедури закупівлі, у якості підтвердження огляду об'єкту, надання у складі документів тендерної пропозиції акту огляду вимагається від кожного з Учасників процедури закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що в акті огляду, для збереження конфіденційності, Учасник має право не зазначати інформацію, за якою можливо ідентифікувати його до закінчення періоду подання тендерних пропозицій. Замовником, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, не вимагається зазначення інформації про ціну тендерної пропозиції потенційного учасника. Крім того, проведення огляду об'єкту Замовника та підписання відповідного акту за його результатами не зобов'язує потенційного Учасника приймати участь у закупівлі. Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Дата відповіді: 31.01.2023 20:03
Відповідь надана

дискримінаційні умови

Номер: 396970a4901045b9a04d98a99a7a8042
Дата опублікування: 31.01.2023 13:39
Опис: Шановний замовник Просимо видалити вимогу що міститься у вимогах про надання Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме надання інформації про наявність у учасника складських приміщеннь. Вимога щодо наявності в учасника складських приміщень, є дискримінаційною, оскільки для ведення діяльності компанії що займається обслуговуванням ліфтового обладнання достатньо мати певне офісне приміщення, тому що технічне обслуговування відбувається на території замовника, і технологічний процес ТО виконується і без наявності складського приміщення( наприклад запчастини та матеріали виконавець придбаває у виготівників та одразу встановлює на обладнання) . Наявність в тендерній документації вимоги щодо надання інформації про наявність у учасника складських приміщеннь обмежує коло учасників, які мають матеріально технічну базу на базі офісного приміщення.
Відповідь: Шановний Учасник ,згідно до вимог пункту 9 розділу I додатку 2 тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону ми вимагали довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання тощо). В Законі даний пункт прописаний як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Наданий нами в дужках перелік слугує як підказка для учасника і в даній закупівлі наявність складського приміщення не є визначною.
Дата відповіді: 31.01.2023 14:55
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: be0ec0450e1845509556593eb86c0087
Дата опублікування: 31.01.2023 13:38
Опис: Шановний замовник Просимо видалити вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату, що підтверджує наявність у Учасника системи екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, сертифікату, що підтверджує наявність у Учасника функціонуючої системи управління якістю, яка відповідає стандарту ДСТУ ISO 9001:2015, сертифікату, що підтверджує наявність у Учасника системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Наявність в учасника сертифікатів системи управління якістю не передбачено як обов’язкова, і не закріплено на законодавчому рівні,сертифікація є добровільною,та не включена до переліку обов’язкових документів в жоден з нормативних актів, які регулюють вимоги до технічного обслуговування ліфтів. Отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікати системи управління якістю не повинні бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Враховуючи вищенаведене вимога про надання сертифікатів та свідоцтва є дискримінаційною.
Відповідь: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до п. 28 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки предмет закупівлі має соціально важливий характер та передбачає надання послуг безпосередньо в медичному закладі, Замовником було встановлено вимоги щодо надання учасниками у складі документів тендерної пропозиції: - Сертифікату, що підтверджує наявність у Учасника функціонуючої системи управління якістю, яка відповідає стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно послуг, що відповідають предмету закупівлі. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України; - Сертифікату, що підтверджує наявність у Учасника системи екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно послуг, що відповідають предмету закупівлі. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України; - Сертифікату, що підтверджує наявність у Учасника системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) стосовно послуг, що відповідають предмету закупівлі. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України; - Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, яке засвідчує, що стан системи вимірювань електротехнічної лабораторії Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання.» або Сертифікату визнання вимірювальних можливостей Учасника. Зокрема, вимогу щодо надання Сертифікату, що підтверджує наявність у Учасника функціонуючої системи управління якістю, яка відповідає стандарту ДСТУ ISO 9001:2015, встановлено задля перевірки того, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена учасником та функціонує на підприємстві учасника. Надання даного сертифікату підтверджує, що на підприємстві учасника створено систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості надання послуг з технічного обслуговування ліфтів. Надання даного сертифікату також підтверджує відповідність встановленого учасником порядку надання послуг вимогам чинного законодавства, підтверджує спроможність учасника швидко, якісно та своєчасно надавати такі послуги. Встановлення вимоги щодо надання Сертифікату, що підтверджує наявність у Учасника системи екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) обумовлено тим, що згідно процедури закупівлі передбачається надання послуг для потреб медичного закладу, що в свою чергу впливає на необхідність створення та підтримання безпечного середовища для працівників та пацієнтів клініки. Необхідністю забезпечення безпеки, охорони здоров’я пацієнтів та працівників медичного закладу обумовлено також і встановлення вимоги щодо надання Сертифікату, що підтверджує наявність у Учасника системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). Встановлення вимоги щодо надання Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, або Сертифікату визнання вимірювальних можливостей Учасника, обумовлено потребою Замовника пересвідчитись в тому, що учасник має матеріально-технічну базу для здійснення відповідних вимірювань у процесі надання послуг з технічного обслуговування. Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Дата відповіді: 31.01.2023 19:59
Відповідь надана

неправомірні вимоги

Номер: a83cf4868d0440859c8a6e0c3b244096
Дата опублікування: 31.01.2023 09:26
Опис: Шановний замовник .Просимо видалити вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції «Акту огляду об’єкту, підписаний представником Замовника та представником Учасника не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасників на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт посилаючись на військовий стан, відсутність світла та інше, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту не раніше дати оприлюднення оголошення з підписанням у представника Замовника, була неодноразово визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Враховуючи соціальну важливість даної закупівлі, специфічний предмет закупівлі (а саме те, що умовами даної процедури закупівлі передбачено надання послуг для потреб клінічної лікарні), необхідність забезпечення безпеки працівників та пацієнтів медичного закладу, задля ознайомлення всіх потенційних учасників закупівлі з технічними особливостями ліфтового обладнання та з метою врахування учасниками всіх умов та особливостей надання послуг за цією процедурою закупівлі, Замовником було встановлено вимогу щодо надання у складі документів тендерної пропозиції Акту огляду об’єкту, підписаного представником Замовника та представником Учасника не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі. Проведення вищезазначеного огляду дозволяє Учаснику на місці оглянути ліфтове обладнання, визначитись з обсягом послуг, що необхідно буде надати, з кількістю працівників, яких необхідно залучити до надання послуг, з кількістю та порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази, та відповідно надає можливість Учаснику об’єктивно визначити свою цінову пропозицію, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності. Встановлена вимога жодним чином не звужує коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Задля створення рівних умов між учасниками процедури закупівлі, у якості підтвердження огляду об'єкту, надання у складі документів тендерної пропозиції акту огляду вимагається від кожного з Учасників процедури закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що в акті огляду, для збереження конфіденційності, Учасник має право не зазначати інформацію, за якою можливо ідентифікувати його до закінчення періоду подання тендерних пропозицій. Замовником, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, не вимагається зазначення інформації про ціну тендерної пропозиції потенційного учасника. Крім того, проведення огляду об'єкту Замовника та підписання відповідного акту за його результатами не зобов'язує потенційного Учасника приймати участь у закупівлі. Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 28 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Дата відповіді: 31.01.2023 16:29
Відповідь надана

дискримінація учасників

Номер: bcee6514e4314175bb1c32bd64efd65f
Дата опублікування: 26.01.2023 14:17
Опис: Шановний замовник, просимо пояснити вимоги абзацу четвертого, пункту «Учасник у складі Пропозиції повинен надати:» Додатку 4 «СПЕЦИФІКАЦІЯ ТОВАРУ» тендерної документації… На якій підставі ви вимагаєте надання документального підтвердження наявності кваліфікованого персоналу та інжерно-технічного персоналу по виконанню технічного обслуговування моделей ліфтів Замовника, які зазначені у Додатку 4 до документації? У Вашій вимозі спостерігається пряма дискримінація учасників, так як жодним чинним нормативним документом, який регламентує проведення технічного обслуговування ліфтів в Україні не передбачено обовязкове проведення навчання по конкретним моделям окремих торгівельних марок або виготівників ліфтів.Віповідно до п.1.3. розділу 1 Загальні положення Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 р. N 73, «Спеціалізовані організації в роботі керуються технічною документацією заводів-виробників ліфтів…. ,технологічними процесами і інструкціями на окремі види робіт,а також цим Положенням.» Тобто до кожного ліфта завод виготівник надає технічну документацію, яка дозволяє будь якому кваліфікованому електромеханіку не нижче 3 розряду провести технічне обслуговування ліфта у відповідності до вище зазначеного Положення. Жодних вимог до набуття сертифікатів або інших підтверджуючих документів від заводу виробника для проведення технічного обслуговування ліфта Положення не містить. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Шановний учасник ,Ваше запитання розглянуте,відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.Дякую.
Дата відповіді: 27.01.2023 14:51
Відповідь надана

дискримінація учасників

Номер: 74475db6cde34aee8494c8bf0cce2f80
Дата опублікування: 26.01.2023 13:41
Опис: Шановний замовник, просимо пояснити вимоги абзацу третього, пункту «Учасник у складі Пропозиції повинен надати:» Додатку 4 «СПЕЦИФІКАЦІЯ ТОВАРУ» тендерної документації… На якій підставі ви вимагаєте надання документального підтвердження досвіду персоналу інженерно-контрольної служби,інженера – налагоджувальника з обслуговування ліфтів, що пройшов навчання та атестацію в Головному навчально-методичному центрі Держгірпромнагляду на право проведення технічного огляду ліфтів: КОНЕ (Mini Spaise, Mono Spaise); OTIC ( GF1782BM , GF0682UR, ISO)? По перше, Ви посилаєтесь на неїснуючу державну структуру. Хочемо Вам нагадати, що Кабінет міністрів України ліквідував Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) і передав його повноваження Державній службі України з питань праці (Держпраці). Відповідне розпорядження № 1021-р від 30 вересня 2015 р. було опубліковано на сайті Кабміну. Відповідно,органом, який проводить навчання та атестацію з питань охорони праці є Державне підприємство "Головний навчально-методичний центр Держпраці". По друге – на якій підставі Ви вимагаєте надання документального підтвердження навчання та атестації персоналу на право проведення технічного огляду ліфтів: КОНЕ (Mini Spaise, Mono Spaise); OTIC ( GF1782BM , GF0682UR, ISO)? Згідно інформаціїї , розміщеної на сайті Державного підприємства "Головний навчально-методичний центр Держпраці", проводиться навчання експертів технічних з промислової безпеки з проведення технічного огляду та/або експертного обстеження підйомників,ліфтів,ескалаторів -тобто без зазначення будь яких виробників ліфтів ,торгівельних марок та моделей. Експерт технічний з промислової безпеки, який пройшов навчання та атестацію, має право поводити технічний огляд будь-яких ліфтів не залежно від виробника та торгівельної марки. Більше того, у Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687, жодним чином не вимагається проходити навчання та атестацію на ліфти окремих торгівельних марок, або виробників. Тому у Вашій вимозі з зазначенням конкретних моделей ліфтів вбачається пряма дискримінація учасників. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Шановний учасник ,Ваше запитання розглянуте,відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.Дякую.
Дата відповіді: 27.01.2023 14:51