-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія з розподілом код ДК 021:2015 09310000-5 – Електрична енергія
Завершена
567 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 835.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 835.00 UAH
Період уточнення:
24.01.2023 16:48 - 29.01.2023 00:00
Відповідь надана
Екологічний аудит
Номер:
daa67b2b875747c6b4c6efd4897e1fd1
Дата опублікування:
25.01.2023 09:59
Опис:
У тендерній документації ви вимагаєте від учасників надати: "довідку від екологічного аудитора, що містить опис заходів, які впроваджує учасник при реалізації програми із захисту довкілля та навколишнього середовища, та короткий звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з позитивним висновком, та з відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника."
Просимо роз'яснити де передбачений обовязок постачальника електроенергії мати такі документи з посиланням на відповідні пункти нормативно-правових актів.
Відповідь:
Тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Відповідно до дефініції ст. 2 ЗУ «Про екологічний аудит» об’єкти матеріально-технічної бази, як замовника, так і постачальника електричної енергії, а так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об’єднання, окремі виробництва, інші господарські об’єкти – є об’єктами екологічного аудиту. Згідно зі ст. 1 ЗУ «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Відповідно до приписів ст. 34 ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами. Відповідно до ст. 54 ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов’язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров’я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин. Враховуючи те, що застосування необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, тому замовник має право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища. У зв’язку з цим, відповідність постачальника вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження, зокрема екологічним аудитором відповідності учасника вимогам екологічного законодавства - для замовника є необхідністю. Також з огляду на зазначене у преамбулі ЗУ «Про екологічний аудит»: «Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб’єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності», а відтак, і на потенційних учасників, що бажають прийняти участі у даній закупівлі.
Дата відповіді:
27.01.2023 15:22
Відповідь надана
Інформація в публічному доступі
Номер:
287bcc638c954c719c693bdbef3d3792
Дата опублікування:
25.01.2023 09:50
Опис:
В п. 1 розділу 3 наявна вимога надати: «копія Договору, що укладений між Електропостачальником та Оператором системи передачі ДП НЕК «Укренерго» (ОСП) щодо надання послуг з передачі електричної енергії».
Дана інформація викладена в публічному доступі на офіційному сайті ОСП НЕК «Укренерго» в розділі «Перелік електропостачальників, з якими НЕК “Укренерго” укладено договір про надання послуг з передачі електроенергії».
ПрАТ НЕК «Укренерго»:
https://ua.energy/uchasnikam_rinku/uchasnykam-rozdribnogo-rynku/elektropostachalnykam-spozhyvachiv-osp/#1603790811680-3aadfdcf-5340
Частина 5 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі": "Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель."
На підставі вищезазначного, просимо вилучити дані вимоги з тендерної документації.
Відповідь:
В тендерній документації надана інформація стосовно документів, що не передбачені законодавством для учасників (п. 3 розділу 5 тендерної документації (інші умови тендерної документації ) та п. 1 розділу 3). У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз’яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Дата відповіді:
27.01.2023 15:24