• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по усуненню аварійних елементів будівлі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа I-III ступенів №25, м. Суми Сумської області, що виникла внаслідок збройної агресії російської федерації (ремонт покрівлі та заміна системи внутрішнього пожежогасіння) по вул. Декабристів, 80 в м. Суми Сумської області (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

9 139 644.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 91 396.44 UAH
Період уточнення: 24.01.2023 15:34 - 06.02.2023 00:00
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 61c60fe364fc4a139c1f89628fae6047
Дата опублікування: 05.02.2023 20:18
Опис: У тендерній документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, встановлена вимога щодо надання аналогічного договору з конкретним обсягом робіт по покрівлі – 1600 м2. Проте така вимога порушує принцип здійснення закупівель «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», оскільки є вимогою надати не аналогічний договір, а ідентичний, що згідно роз’яснень Мінекономіки є порушенням. Адже договір на виконання робіт з ремонту покрівлі площею, наприклад, 1500 м2 є цілком достатнім досвідом виконання аналогічних робіт, що підтверджує належну кваліфікацію потенційного учасника, проте вищезазначена вимога обмежує можливу участь у закупівлі багатьом учасникам. Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині даної обмежувальної вимоги.
Відповідь: Шановні учасники! Вимоги тендерної документації орієнтовані на те, щоб вибрати учасника який зможе якісно виконати роботи згідно технічного завдання, та який має відповідний досвід роботи за об’ємами виконання. Згідно технічного завдання площа виконуваних робіт складає1674 м2. Тому замовником було вказано 1600 м2. Замовник не може вирішувати чи є достатнім 1300, чи 1400 чи 1500 м2. В даному випадку орієнтиром для встановлення вимоги є площа на якій передбачено виконання відповідних робіт.
Дата відповіді: 07.02.2023 11:40
Відповідь надана

Обстеження об'єту

Номер: 03150ea3b2ae48e49695836fc82848c5
Дата опублікування: 01.02.2023 11:27
Опис: Обстеження об'єкту та будівельних конструкцій замовляється замовником і повинно входити до проектної документації, виконується проектними організаціями окремим пректом, сертифіцированими спеціалістами з подальшим наданням акту обстеження і при необхідності додаткової документації. Будівельні організації , учасники закупівлі, не повинні виконувати ці роботи. Тому посилання замовника про необхідність обстеження об'єкту учасниками закупівлі по виконанню капітального ремону- будівельних робіт- є недоцільним? тому наполягаємо на виключення цієї вимоги з внесенням змін в ТД.
Відповідь: Доброго дня! У відповідності до вашої вимоги акт-огляду буде видалений з вимог тендерної документації. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 03.02.2023 11:26
Відповідь надана

Акт обстеження

Номер: 67e41e43d2bf46aaa92bc65bfa874def
Дата опублікування: 25.01.2023 15:26
Опис: В тендерній документації вимагається надати: Акт обстеження з підписом відповідальної особи Учасника (підпис з боку Замовника не треба). Для огляду об’єкту учаснику необхідно направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт, необхідно у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00. Особи, які будуть проводити огляд об’єкту, обов’язково при собі повинні мати: лист-направлення учасника (суб’єкта господарювання) з вказанням посади, ПІБ; оригінали документів, які посвідчують їх особу. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту обстеження, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни
Відповідь: Вимога Замовника щодо обстеження об’єкту потенційним Учасником застосована з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг, їх складності та специфіки. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Правил пожежної безпеки в Україні, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417. Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання робіт. Обстеження включає ознайомлення та огляд з дерев’яних конструкцій на об'єкті. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію. Також відповідно по умов Технічного завдання для підтвердження розрахунків ціни Учасник повинен розробити та надати у складі пропозиції кошторисну документацію. Обстеження об’єкта Учасником дозволить не допустити в подальшому безпідставного корегування цінової пропозиції та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками. Тому, у робочі дні та години учасники можуть узгодити дату та час виїзду Учасника на об’єкт. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам в обстеженні об’єкту, оцінки обсягу послуг/робіт, здійсненні необхідних замірів тощо. Крім того, після обстеження об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю надання визначених Замовником послуг та/або інших, незалежних від Замовника причин. Ваше зауваження щодо понесених збитків з ще не отриманих прибутків є некоректним, оскільки, подаючи свою пропозицію на певну закупівлю, учасники також сплачують плату, але це не є гарантією перемоги в закупівлі, укладення договору, отримання прибутку. Рішення АМКУ, на які посилається Учасник в своїй скарзі, не можуть бути застосовні в даній ситуації, так як зазначені рішення приймалися щодо інших закупівель і при їх прийнятті не враховувався вимога Замовника Таким чином вимога щодо обстеження об’єкта не порушує права Учасників, оскільки Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог оголошення.
Дата відповіді: 28.01.2023 21:28
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 81a7b3fefe6b43fc80769d9c077bfe1a
Дата опублікування: 25.01.2023 10:16
Опис: Згідно ТД для підтвердження кваліфікації треба надати з інформацію про не менше двох договорів, в яких є виконання робіт з ремонту покрівлі площею не менше 1600 м2, за період 2018-2023 роки.Згідно технічної специфікації покрівля , яка буде виконуватись , з застосуванням бітумної черепиці. Чи має значення вид матеріалу покрівлі в аналогічному договорі, чи значення має тільки площа. Площа 1600м2 має бути в кожному договорі , чи в двух (3-з або 4-х) договорах разом ? Чи може бути аналогічними договорами договори на нове будівництво, реконструкцію?
Відповідь: Вид матеріалу покрівлі в аналогічному договорі не має значення. Проте, має значення площа, площа має бути не менше 1600 м2. При цьому, звертаємо увагу, що площа 1600 м2 повинна бути в кожному з аналогічних договорів (якщо учасник подає більше одного аналогічного договору). Але аналогічний договір може бути виконаний не до кінця, головне щоб в договорі на момент його подання вскладі пропозиції були виконані роботи по покрівлі, і виконана площа покрівлі складала 1600 м2. Аналогічним договором може бути договір на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт. Також, повідомляємо, що до вимоги аналогічного договору будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 28.01.2023 21:26
Відповідь надана

Тендерна пропозиція

Номер: 393ca538b4944e31bab72a98e4589758
Дата опублікування: 25.01.2023 10:07
Опис: Чи потрібно у складі пропозиції надавати договорну ціну з розрахунками та кошторисом. Якщо треба, утлочніть перелік документів
Відповідь: Шановні учасники, згідно вимог тендерної документації учасник має надати: "Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами : - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок; - пояснювальна записка; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; - план-графік виконання робіт, складений відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві»."
Дата відповіді: 25.01.2023 18:35