-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системами пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей в закладах освіти Баришівської селищної ради
Завершена
432 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 161.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 161.20 UAH
Період уточнення:
23.01.2023 15:16 - 19.02.2023 00:00
Відповідь надана
обстеження
Номер:
a4916d80be2348c4bde5a77eaa2badf3
Дата опублікування:
24.01.2023 11:28
Опис:
Замовником вимагається надання акту обстеження у довільній формі з підписами і печатками Замовника та Учасника, який повинен міститися у пропозиції. Витрати на відвідування території, де будуть надаватися послуги несе Учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження, про що надається погодження у довільній формі у складі пропозиції. Ця вимога є дискримінаційною, і вже багато разів оскаржувлася в АМКУ! Встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі Акт-обстеження об’єкту необхідно підписати у представника Замовника. За таких умов Замовник може не погодитися підписати акт обстеження об’єкту або уникати його підписання та погодження, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення нашої пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт обстеження об’єкту за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо акту обстеження об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не погодити та не підписати вищезазначений документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції.
Огляд об'єкта потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту-обстеження об’єкту за результатами огляду об’єкта надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником акту обстеження об’єкту, підписаний представником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання та погодження такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого
Замовника.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Обстежуючи об’єкт Учасник понесе також додаткові, нічим не обґрунтовані витрати на пальне та копіювання планів приміщень об’єкту. Учасник не має жодних гарантій від Замовника (уповноваженої особи), що при виїзді працівників (фахівців) для обстеження (огляду) об’єкту зустріч з уповноваженою особою та відповідно обстеження об’єкту відбудеться.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів, підписаних представником Замовника та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року (пункт 1) ; рішення № 19212-р/пк-пз 13.10.2020 року (пункт 1) ; рішення № №4448-р/пк-пз від 05.05.2022 року (пункт 1) .
Відповідь:
Відповідно до зауважень, що зазначені у зверненні повідомляємо, вимога
щодо проведення огляду об’єктів по предмету закупівлі, що підтверджуватиметься актом обстеження у довільній
формі, ніяким чином не порушує права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також не
створює дискримінаційні умови та не обмежує конкуренцію, а навпаки встановлена з
метою максимальної економії, ефективності використання коштів, запобігання корупційним діям і
зловживанням. Дана послуга передбачає тривалий термін її надання, неодноразовість виїзду на
місця. У зв’язку з зазначеним, така вимога передбачена замовником для визначення
учасниками детального обсягу надання послуг замовнику, так як об'єкти та встановлені на них
системи відрізняються за розмірами, обладнанням та технічним станом, тому реально оцінити
вартість замовлення та власні можливості потенційних учасників дистанційно неможливо.
Замовник прагне отримати послуги належної (високої) якості, відповідних об’ємів за
конкурентною ціною аби не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості послуг
та відміни закупівлі. Замовник не має технічної можливості надати документації планів поверхів та
будівель, тому для одержання повної інформації, розуміння обсягів та коректного складання
тендерної пропозиції у відповідності до предмету закупівлі ми просимо провести огляд
об’єктів. Додаємо, що даною вимогою замовник не лишає права учасника на електронне
загальнодоступне спілкування на веб-порталі Уповноваженого органу. Вищезазначена вимога не
регламентує та не обмежує спосіб звернення до замовника для проведення огляду об’єктів та
підписання акту обстеження. Кожен, хто бажає взяти участь у закупівлі має право на
безперешкодний доступ до об’єктів у робочі дні з 9:00 до 16:00, телефон контактної особи
вказаний у ТД. Кожному учаснику створені всі умови для обстеження об'єктів та
кожен має змогу в цей період відвідати об'єкти для повного розуміння обсягів послуг,
передбачених закупівлею. У зв'язку з наведеним, у вимозі не вбачається
дискримінаційних умов
Дата відповіді:
26.01.2023 23:50
Відповідь надана
дисркимінація
Номер:
1103d792ce5644b1b59a01b7999157c1
Дата опублікування:
24.01.2023 11:10
Опис:
Договір добровільного страхування відповідальності суб’єктів господарської діяльності перед третіми особами при виконанні робіт протипожежного призначення та при здійснені професійної діяльності на ім’я учасника дійсний на момент подачі тендерної пропозиції. ЯКЩО цей договір є добровільним, то на яких підставах Ви як Замовник змушуєте учасників заключати цей договір заради вашої закупівлі!! Стаття 19 Конституції України котра передбачає, що "Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством"! Конституція України є найвищим Законодавчим актом України, ЗУ «Про страхування» є Законодавчим актом України, і дані закони мають вищу юридичну силу ніж Тендерна документація Замовника. Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Вимагаємо видалити цю дискримінаціну вимогу, або будемо звертатися до АМКу та інших органів влади.
Відповідь:
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Вимога щодо надання договору добровільного
страхування відповідальності суб’єктів господарської діяльності перед третіми особами при
виконанні робіт протипожежного призначення та при здійснені професійної діяльності на ім’я
учасника не є дискримінаційною, так як такий договір може укласти будь-який суб’єкт
господарювання без жодних обмежень. Умова
встановлена з метою забезпечення захисту від збитків, що можуть бути завдані життю, здоров’ю, працездатності
чи майну третіх осіб у процесі провадження господарської діяльності. Відповідно до частини 3
статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності
якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної
документації. Враховуючи вищезазначене, зміни до тендерної документації в цій частині не будуть внесені
Дата відповіді:
26.01.2023 23:42
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
6e572e24f23d49fc9449c65a89abe3dd
Дата опублікування:
24.01.2023 11:01
Опис:
Вимога щодо надання Свідоцтво/посвідчення про проходження спеціального навчання з таких видів робіт та послуг діяльності протипожежного призначення: виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації та оповіщення, систем керування евакуюванням, устаткування для передачі тривожних сповіщень Є НЕ ПРАВОМІРНОЮ! Послуги, які передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852. Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Пункти 14 та 15 Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлюють наступні кадрові вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень»:
«14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна
безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.» Положеннями Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, яка визначає вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення НЕ передбачено проходження працівниками навчання з таких видів робіт та послуг діяльності протипожежного призначення: виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації та оповіщення, систем керування евакуюванням, устаткування для передачі тривожних сповіщень! ВИМАГАЄМО видали не правомірну та дисркимінаційну вимогу. Вже не раз оскаржувалися подібні вимоги в АМКУ!
Відповідь:
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про
публічні закупівлі» та Особливостей здійснення
публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про
публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з
дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
12.10.2022 №1178. В чинному законодавстві відсутні вимоги до переліку
документів та органів їх видання, які Замовник повинен або має право встановлювати у тендерній
документації. Вимога щодо надання свідоцтва/посвідчення про проходження спеціального
навчання з таких видів робіт та послуг діяльності протипожежного призначення: виконання робіт з
монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної
сигналізації та оповіщення, систем керування евакуюванням, устаткування для передачі
тривожних сповіщень встановлена з метою підтвердження кваліфікаційного критерію щодо
наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід, виходячи з
ст.16 Закону. Враховуючи вищезазначене, зміни до тендерної документації в цій частині не будуть внесені
Дата відповіді:
26.01.2023 23:39